ترفند شبکه های اجتماعی

غیر فعال کردن اعلان گروه های تلگرام (Mute Notification)

غیر فعال کردن اعلان گروه های تلگرام

در حال حاضر، اپلیکیشن های مختلف به قابلیت اعلان مجهز شده اند و هر کدام صدای نوتیفیکشن یا همان هشدار مخصوص به خود را ارائه می کنند. شما می‌توانید هر وقت که بخواهید ، نوتیفیکیشن یا اعلان گروه های خاص مورد نظر خود را غیر فعال نمایید. در این حالت اصطلاحاً گروه مورد نظر شما در حالت میوت (Mute) یا بی صدا قرار خواهد گرفت. در این مقاله قرار است به آموزش چگونگی غیر فعال کردن اعلان گروه های تلگرام (Mute Notification)  بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

مقدمه‌ غیر فعال کردن اعلان گروه های تلگرام (Mute Notification)

در تلگرام این قابلیت وجود دارد که بتوانید نسبت به غیر فعال کردن اعلان گروه های تلگرام اقدام نمایید. این موضوع به آن معنی خواهد بود که دیگر در قبال دریافت پیام جدید در گروه مورد نظر هیچ نوتیفیکیشن یا اعلانی دریافت نمی ‌کنید. به این کار اصطلاحاً میوت کردن (Mute) یا بی صدا کردن نوتیفیکیشن می گویند.

بنابراین در این مقاله قرار است به آموزش غیر فعال کردن اعلان گروه های تلگرام (Mute Notification) پرداخته و مراحل آن را توضیح دهیم.

چگونگی غیر فعال کردن اعلان گروه های تلگرام (Mute Notification)

برای اینکه بتوانید اعلان گروه های تلگرام را غیر فعال کنید و اصطلاحاً آن را میوت یا همان بی صدا کنید باید مراحل زیر را طی کنید:

  • ابتدا برنامه تلگرام خود را اجرا کنید.
  • وارد گروه مورد نظرخود که می خواهید اعلان آن را غیر فعال نمایید، شوید.
  • اگر می خواهید کل نوتیفیکیشن یا اعلان گروه را غیر فعال نمایید، آیکون سه خطی موجود در گوشه سمت راست صفحه را لمس کرده و سپس گزینه Mute Notifications را انتخاب نمایید. اما برای بی صدا کردن اعلان های گروه برای مدت زمان 1 ساعت یا 2 روز مراحل بعدی که اشاره می‌ کنیم را سپری نمایید.
  • بر روی نام گروه که در منوی فوقانی صفحه است، بزنید تا اطلاعات و لیست اعضای گروه نمایان گردد.
  • بر روی گزینه Notifications بزنید.
  • اگر بخواهید کل اعلان گروه غیر فعال شود باید گزینه Turn Off را انتخاب کنید تا ارائه اعلان برای آن گروه را متوقف کنید. با انتخاب گزینه Mute for 1 hour ارائه اعلان برای مدت زمان 1 ساعت غیر فعال می گردد. با انتخاب گزینه Mute for 2 days هم ارائه اعلان برای مدت زمان دو روز از سوی آن گروه غیر فعال می شود.
غیر فعال کردن اعلان گروه

غیر فعال کردن اعلان گروه

همانطور که مشاهده کردید به سادگی می‌توانید نسبت به غیر فعال کردن اعلان گروه های تلگرام (Mute Notification) ا قدام نمایید. هر وقت که بخواهید مجدداً ارائه اعلان یا نوتیفیکیشن یک گروه را فعال کنید، فقط باید مراحل شرح داده شده را تکرار کنید و از بین گزینه‌های موجود، گزینه Turn On را انتخاب نمایید.

نحوه ی غیرفعال کردن اعلان چت ها در تلگرام را مطالعه کنید.

آموزش چگونگی غیر فعال کردن اعلان گروه های تلگرام (Mute Notification)

blank

مطالب مرتبط