اخبار فناوری, رپورتاژ آگهی

معرفی برنامه likee محبوب ترین ویرایشگر و شبکه اجتماعی فیلم

معرفی برنامه likee محبوب ترین ویرایشگر و شبکه اجتماعی فیلم

دانلود برنامه لایکی برای اندروید که در گوگل پلی از مرز ۵۰۰ میلیون عبور کرده است یکی از برنامه های محبوبی است که در دسته بندی ویرایش فیلم می باشد. به کمک like شما می توانید ویدیو های زیبا و خلاقانه گرفته و با تلفن همراه خود متفاوت تر از گذشته فیلم برداری نمایید. در این مقاله به بررسی این برنامه محبوب می پردازیم.

برنامه like که در گذشته با نام like عرضه شده بود توسط شرکت BIGO Technologies واقع در سنگاپور جهت فیلم برداری با جلوه های ویژه و تسهیل ساخت فیلم های زیبا و شگفت انگیز و ظبط لحظات و خاطرات ارائه شده است. این اپلیکیشن در سال ۲۰۱۷ با نام لایک معرفی شد که هنوز هم بسیاری از کاربران آن را به این نام می شناسند. سپس در شرکت BIGO Technologies تصمیم به تغییری کلی نمود. در این تغییرات لوگو ، شعار شرکت ، نام ، ظاهر و حتی امکانات این اپلیکیشن تغییر کرد. با حفظ روند کلی نرم افزار لایکی جهت کاربری بهتر و ساخت کلیپ های زیباتر بسیار متحول شد و کاربران خود را بسیار بیشتر از قبل به خود جذب کرد.

برنامه لایک چیست و چه امکاناتی دارد؟

 این اپلیکیشن امکانات بسیار زیادی را جهت مشاهده راحت تر ویدیو ها و همچنین ساخت کلیپ های زیبا ارائه می دهد. ابتدا به بخش صفحه اصلی و فرود آن می پردازیم. بعد از دانلود برنامه لایک برای اندروید و یا ایفون و نصب آن وارد صفحه ای می شوید که در بخش بالای صفحه یک منو متشکل از ۵ بخش را خواهید دید. اولین بخش که با ایکون پاکت نامه مشخص شده است جهت ارسال و دریافت پیام می باشد. از طریق آن می توانید پیام هایی برای سایر کاربران ارسال و یا از آن ها دریافت نمایید. در بخش بعدی فهرست شما می توانید فیلم هایی  از افرادی که در نزدیکی شما هستند مشاهده نمایید. در زیر این فیلم ها فاصله این افراد با شما نیز ذکر می گردد. در قسمت بعدی که live نام دارد (‌ که احتمالا با آن در سایر برنامه های مشابه آشنایی دارید) می توانید به صورت زنده ویدیو افراد مختلف را مشاهده نموده و با آن ها صحبت نمایید.

معرفی برنامه likee محبوب ترین ویرایشگر و شبکه اجتماعی فیلم

بخش بعدی در این صفحه که می توانید به آن مراجعه نمایید بخش popular می باشد. در این بخش ویدیو هایی به تازگی بیشتر از سایر ویدیو ها محبوب بوده اند قابل مشاهده است. در بخش پنجم این فهرست ویدیو های افرادی که آن ها را فالو کرده اید را می توانید ببینید. در بخش نهایی فهرست پروفایل شما قرار دارد که با ورود به آن می توانید اطلاعات مختلف خود را ویرایش نمایید.

در هر بخش از فهرست ذکر شده با کلیک بر روی ویدیو آن کلیپ برای شما باز شده و در سایز عموده و تمام صفحه می توانید آن را مشاهده نمایید. در صفحه باز شده برای هر ویدیو می توانید تعداد لایک ها ، کامنت ها ، به اشتراک گذاشته شدن ها و … را ببینید. همچنین اگر در آن کلیپ از آهنگ و یا صوتی استفاده شده باشد می توانید آن را مشاهده نموده و از آن جهت ساخت ویدیو استفاده نمایید.

ساخت ویدیو در like چگونه است؟

در صفحه اصلی برنامه با کلیک بر روی علامت دوربین پایین صفحه وارد مراحل ساخت کلیپ و فیلم می شوید. در آن جا امکانات بسیار زیادی در اختیار شما قرار می گیرد که به بررسی برخی از آن ها می پردازیم. شما در لایکی می توانید سرعت فیلم برداری را کم و یا زیاد نمایید تا فیلم های ساخته شده خلاقانه تر شوند. همچنین دانلود برنامه لایکی برای اندروید فیلتر های بسیار زیادی دارد. به طور مثال در فیلتر slimming می توانید صورت خود را لاغر تر نمایید. و یا با استفاده از فیلتر eyes+ می توانید سایز چشم های خود را بزرگتر کنید. likee به همین ترتیب فیلتر های دیگری جهت تغییر در بینی، فک ، سفیدی دندان ، لب و … دارد که می توانید از تمامی آن ها بهره مند شوید.

در قسمت makeup در قیلتر های لایک می توانید مانند یک آرایشگر حرفه ای خود را آرایش نمایید. همچنین این اپلیکیشن پر طرفدار فیلتر های آماده ای برای رنگ پوست دارد. اگر قصد فیلم برداری از غذا دارید استفاده از likee گزینه مناسبی است. این برنامه فیلتر های بسیار زیبایی جهت فیلم برداری بهتر از غذا ها در اختیار شما قرار می دهد.

معرفی برنامه likee محبوب ترین ویرایشگر و شبکه اجتماعی فیلم

لایکی ، ویرایشگر ویدیو یا شبکه اجتماعی

با وجود اینکه لایکی عملکردی کاملا شبیه به یک شبکه اجتماعی دارد اما در دسته برنامه های ویرایش عکس و ویدیو قرار گرفته است. اگر از علاقه مندان ساخت کلیپ های خلاقانه و جذاب هستید استفاده از آن می تواند به شما کمک بسزایی نماید. ویدیو های خود را ظبط نمایید و در لایکی و سایر شبکه ها اجتماعی و پیامرسان ها به اشتراک بگذارید. همچنین در این نرم افزار می توانید مدت زمان طولانی ای سرگرم شده و از تماشای ویدیو ها و کلیپ های سایر کاربران لذت ببرید. با دانلود برنامه لایک از ایزی پی سی لحظات بهتری برای خود بسازید.  فقط در هنگام ساخت کلیپ در لایکی به این موضوع توجه داشته باشید که امکان خصوصی سازی حساب کاربری وجود نداشته و ویدیوهای شما توسط تمامی کاربران این نرم افزار قابل مشاهده است. این موضوع مورد انتقاد بسیاری از افراد و منتقدان قرار گرفته است.

از مزیت های برنامه لایک نسبت به سایر برنامه های مشابه مانند تیک تاک پشتیبانی کامل آن از زبان فارسی می باشد. این برنامه به خوبی از این زبان پشتیبانی نموده و استفاده آن برای پارسی زبانان ساده تر می باشد.

از آنجایی که لایکی علاوه بر یک ویرایشگر ویدیو، یک شبکه اجتماعی می باشد در برخی از کشور ها محدودیت های سنی برای استفاده از آن قرار داده شده است. به طور مثال در ایالات متحده امریکا ۱۵ سال ، در اتحادیه اروپا ۱۶ سال و در روسیه ۱۲ سال  سن حداقل سن مورد نیاز جهت استفاده از آن می باشد.

مطالب مرتبط