ترفند اندروید

ساده ترین روش روت کردن اندروید با برنامه KingRoot

ساده ترین روش روت کردن اندروید

برخی کاربران به دلایلی مایلند دستگاه اندروید خود را روت کنند و فکر می کنند این کار بسیار مشکل است. اگر تمایل دارید که به ساده ترین روش ممکن تبلت یا گوشی اندرویدی خود را روت کنید، این مقاله تا انتها مطالعه کنید. خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی دستگاه های هوشمند، اپلیکیشن ها و برنامه های مرتبط با این تکنولوژی پیشرفت چشمگیری داشته است. برنامه KingRoot اپلیکیشن کاربردی است که فقط با یک کلیک ساده امکان روت دستگاه ‌های اندرویدی را ایجاد نموده است. در این مقاله قرار است به ساده ترین روش روت کردن اندروید با برنامه KingRoot را آموزش دهیم. پس با ما همراه باشید.

مقدمه‌

شاید از این موضوع بی اطلاع باشید که روت گوشی های اندرویدی فواید زیادی به همراه خواهد داشت. وقتی گوشی یا تبلت اندرویدی تان را روت می ‌کنید، قادر به کنترل بهتر دستگاه و شخصی سازی ‌های بیشتری بر روی آن هستید. همین طور روت دستگاه لازمه نصب کاستوم رام (Custom ROM) می باشد که کاربران زیادی به شدت به آن‌ ها علاقمند می باشند. حال می خواهیم بدانیم چگونه می ‌توان گوشی یا تبلت اندرویدی خود را روت کرد؟ روت کردن دستگاه‌ های اندرویدی به سادگی ممکن است. در بیشتر روش های موجود نیاز است تا دستگاه را به کامپیوتر واسطی متصل و از طریق یک برنامه نسبت به روت آن اقدام نمود، ولی برنامه چینی تحت عنوان KingRoot این شانس را در اختیارتان قرار خواهد داد تا به سادگی و بدون نیاز به وصل کردن دستگاه به کامپیوتر نسبت به روت آن وارد عمل شوید.

برنامه KingRoot در دستگاه اندرویدی نصب می گردد و بعد از اجرا و انتخاب گزینه Root می‌ تواند دستگاه خود را روت کند. البته استفاده از برنامه KingRoot به این شیوه در تمام دستگاه ‌های اندرویدی ممکن نیست و این امکان وجود دارد در برخی از دستگاه ‌ها این روش جوابگو نباشد. تیم سازنده برنامه KingRoot برای برطرف کردن این مشکل نسخه ویندوزی این برنامه را هم ارائه کرده‌ اند که تقریبا با همه ی دستگاه ‌های اندرویدی سازگاری دارد. با نصب این برنامه در کامپیوتر خود و وصل کردن گوشی به آن، تنها با یک کلیک قادر به روت گوشی یا تبلت اندرویدی خود می ‌شوید. پس در این مقاله می خواهیم در مورد ساده ترین روش روت اندروید با برنامه KingRoot صحبت کنیم.

آموزش روت کردن گوشی های هوشمند را مطالعه کنید.

روت اندروید بدون نیاز به اتصال کامپیوتر با برنامه KingRoot

در ابتدا توصیه می ‌کنیم که عملکرد اپلیکیشن KingRoot را در دستگاه اندرویدی خود بررسی نمایید. بعد گزینه Download APK for Android  را انتخاب کنید. مشاهده می کنید که پروسه دانلود فایل APK برنامه KingRoot  شروع خواهد شد. پس از دانلود، این فایل APK را به حافظه داخلی گوشی اندرویدی خود منتقل کنید. به منوی Settings دستگاه مراجعه کنید و سپس گزینه Security را انتخاب نمایید. حال گزینه Unknown Sources را فعال کرده و در نظر بگیرید که بدون فعال بودن گزینه Unknown Sources قادر به نصب فایل APK برنامه KingRoot در دستگاه اندرویدی خود نیستید.

بعد از فعال کردن گزینه Unknown Sources باید فایل APK برنامه KingRoot را نصب نمایید. پس از نصب برنامه KingRoot آن را اجر کنید. سپس کافی ست که آیکون Root را لمس نمایید. در این شرایط یک نوار نمایان می گردد که نشان دهنده میزان موفقیت پروسه روت دستگاه است. باید منتظر بمانید تا پروسه روت با موفقیت تکمیل شود. اگر در هنگام انجام این پروسه پیغام ‌های خطایی مشاهده کردید، نگران نباشید و بار دیگر گزینه Root را لمس کنید تا برنامه KingRoot چندین بار تلاش کند تا پروسه روت دستگاه را تکمیل کنید. اگر این امر با موفقیت انجام نشد باید از نسخه ویندوزی برنامه KingRoot استفاده نمایید. استفاده از نسخه ویندوزی برنامه KingRoot هم از ساده ترین روش روت اندروید به حساب می آید.

روت اندروید ضمن اتصال به کامپیوتر با برنامه KingRoot

ولی در صورتی که برنامه یا اپلیکیشن KingRoot به طور مستقیم در گوشی اندرویدی شما عملکرد لازم را نداشت باید از نسخه ویندوزی آن استفاده نمایید. بعد گزینه Download for Windows را انتخاب کنید تا نسخه ویندوزی برنامه KingRoot دانلود گردد. آن را در کامپیوترتان نصب کنید و در گوشی هوشمندتان گزینه USB Debugging را فعال کنید. برای انجام این کار باید وارد منوی Developer Options شوید که زیرشاخه ‌ای از منوی Settings اندروید است.

با استفاده از کابل USB گوشی اندرویدی خود را به کامپیوتر متصل کنید. برنامه KingRoot را در کامپیوتر اجرا کنید. در محیط برنامه KingRoot بر روی گزینه Root کلیک نموده تا دستور روت دستگاه اندرویدی صادر گردد. کمی منتظر بمانید تا این پروسه با موفقیت به پایان برسد. اگر نسخه ویندوزی برنامه KingRoot هم در روت کردن دستگاه خود موفق عمل نکرد، مجبور به استفاده از سایر برنامه ‌های روت این چنینی خواهید بود، اما برنامه KingRoot در بیشتر دستگاه ‌های اندرویدی بازده مناسبی دارد و استفاده از آن به عنوان ساده ترین روش روت اندروید با برنامه KingRoot شناخته می‌ شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *