ترفند شبکه های اجتماعی

ساختن لینک دعوت گروه عمومی یا خصوصی تلگرام

لینک دعوت گروه عمومی یا خصوصی

سوال کاربران و مدیران گروه ها این است که نحوه ی ساخت لینک دعوت برای گروه ها چگونه است؟ در ابتدا به شما می گوییم که لینک چیست و در کجا قرار دارد. گاهی اوقات مشاهده کرده اید که وقتی برای اولین بار وارد گروهی می شوید و هنوز عضو آن نیستید، بر روی نام گروه که می زنیم در قسمت info آن، لینکی وجود دارد که با زدن بر روی آن می توان مستقیما وارد گروه شد و نیازی نیست شخصی ما را Add کند. این لینک توسط مدیر برای ورود مستقیم افراد به کانال یا گروه ساخته شده است و این قابلیت برای خود مدیر فعال می باشد و حتی ادمین دوم کانال به آن دسترسی ندارد، البته در نسخه های جدید تغییر کرده و به آن حالت قبل نیست.

چگونه قرار دادن لینک بر بروی نوشته های تلگرام را مطالعه کنید.

حالا در آموزش زیر نحوه ساخت این لینک را به شما می گوییم ولی آموزش ما مربوط به اندروید است و اگر شما تلگرام در ios  دارید، گزینه هایی که گفته خواهد شد، در آیفون پیدا کنید. برای ساخت لینک، اول از همه به کانال مورد نظرتان وارد شوید، بر روی نام کانال بزنید و حتما می دانید، همانطور که گفتیم باید مدیر باشید و گرنه این قابلیت غیرفعال می باشد.

blank

حالا بر روی سه نقطه ای که در سمت راست بالای صفحه تلگرام شما وجود دارد، بزنید.

blank

 

کلمه ی ویرایش و یا ادیت را انتخاب کنید.

blank

در پنجره ی باز شده به قسمت  Channel Type وارد شوید.

blank

 

در قسمت پایین دو گزینه می بینید، گزینه ی دوم یعنی Private Channel  را به صورت موقت فعال نمایید. در این حالت لینکی در پایین برای شما نمایش داده می شود.

blank

این لینک مربوط به کانال شما می باشد، می توانید آن را کپی کرده و مجددا گزینه ی Private Channel را غیرفعال و گزینه ی Public Channel را فعال نمایید. در این حالت مجددا شما گروه را از حالت خصوصی به حالت عمومی برگردانده اید.

حالا با داشتن این لینک می توانید برای هر شخصی که دوست دارید، لینک را ارسال کنید و یا در قسمت info کانال خود، قرار دهید تا هر شخصی بتواند بدون اینکه Add شود به راحتی با کلیک بر روی این لینک وارد کانال شود.

توصیه ما این است برای تبلیغات کانال خود نیز از لینک استفاده کنید تا آیدی، زیرا لینک کاربر را مستقیم وارد کانال شما می کند ولی آی دی را باید جستجو کرد و ممکن است نام مشابهی با آی دی شما وجود داشته باشد و کاربر را سردرگم نماید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *