ترفند آیفون

ریست فکتوری آیفون بدون رمز اپل آیدی

ریست فکتوری آیفون بدون رمز اپل آیدی

ریست فکتوری آیفون بدون رمز اپل آیدی در این مقاله به صورت تصویری آموزش داده می شود.

قبل از شروع هر صحبتی از شما درخواست می‌ کنم که به این چند نکته بسیار مهم توجه کنید تا با مشکلات عدیده ای که سایر کاربران با آن دست و پنجه نرم می‌کنند مواجه نشوید، توجه کنید که برای انجام ریست فکتوری، نیازی به اپل آیدی ندارید اما:

  1. اگر رمز اپل آیدی خود را ندارید و یا فراموش کرده اید، به هیچ عنوان گوشی خود را ریست فکتوری نکنید. زیرا با این کار گوشی خود را عملاً غیر فعال خواهید کرد و ملزم به مراجعه به مرکز تعمیرات گوشی آیفون خواهید شد.
  2. همانطور که می دانید ریست فکتوری به معنای بازگشت به تنظیمات کارخانه است، یعنی تمامی اطلاعات شما پاک خواهد شد؛ پس قبل از انجام این کار از اطلاعات آیفون و یا آیپد خود بک آپ بگیرید.
  3. اگر می خواهید گوشی خود را به دلیل فروش، پاک کردن اطلاعات یا … ریست فکتوری کنید، ابتدا آیکلود خود را از روی گوشی حذف کنید و سپس اقدام به ریست فکتوری کنید.
ریست فکتوری آیفون بدون رمز اپل آیدی

انجام ریست فکتوری بدون نیاز به اپل آیدی

ریست فکتوری آیفون بدون رمز اپل آیدی

اپل آیدی یک کد کاربری مخصوص به کاربران دیواس های اپلی است؛ شما برای اکتیو کردن آیفون خود نیازی به اپل آیدی ندارید؛ اما برای استفاده از برنامه ها و امکانات آیفونتان حتماً نیاز به استفاده از اپل آیدی دارید، اما اگر اپل آیدی ندارید می توانید همین الان برای خرید اپل ایدی ارزان از آیدی تاپ اقدام کنید.

زمانی که درحال راه اندازی اولیه آیفون خود هستید (بعد از خرید یا بعد از ریست فکتوری)، در بخشی که سیستم از شما تقاضای اپل آیدی می کند، می توانید با کلیک بر روی گزینه «Don’t have an Apple ID or forgot it» از این بخش صرف نظر کنید.

ریست فکتوری آیفون با دکمه

ریست کردن آیفون به وسیله دکمه امری بسیار ساده است، در نظر داشته باشید که این روش صرفاً یک ریست ساده می باشد و هیچ مشکلی برای اطلاعات شما پیش نخواهد آمد. برای این کار باید دکمه Power و Home را با هم فشار داده و نگه دارید و پس از ظاهر شدن لوگوی اپل دست خود را از روی دکمه ها بردارید تا دستگاه به صورت خودکار ریست شود. هرچند به ندرت پیش می آید که دیوایس های اپلی هنگ کنند یا لگ بدهند اما ریست آیفون به وسیله دکمه می تواند در این زمان ها به کمک شما بیاید. شما از این روش می توانید حتی زمانی که گوشی تان خاموش هست نیز استفاده کنید. ضمناً برای خرید اپل آیدی با پشتیبانی 24 ساعته و قیمت فوق العاده می توانید به آیدی تاپ مراجعه کنید.

ریست فکتوری آیفون با دکمه

ریست فکتوری آیفون با دکمه

چگونه آیفون را بدون رمز اپل آیدی ریست یا پاک کنیم؟

آیا Apple ID و رمز عبور آن را فراموش کرده اید و حالا که می خواهید آیفون قدیمی خود را بفروشید، نمی توانید تمام محتوا و تنظیمات آیفون را پاک کنید؟ این راهنما به شما می گوید که چگونه آیفون را بدون رمز اپل آیدی به حالت کارخانه بازنشانی کنید.

اگر اپل آیدی یا رمز عبور آن را فراموش کرده اید، چگونه آیفون را به حالت کارخانه بازنشانی و به اصطلاح ریست فکتوری کنید؟ نگران نباش! AnyUnlock را به صورت رایگان دانلود کنید تا به سرعت و با چند کلیک ساده آیفون خود را پاک کنید. این برنامه به شما امکان می دهد قفل فعال سازی iCloud و Apple ID را به راحتی دور بزنید. مزیت انی انلاک این است که از تمامی مدل های آیفون پشتیبانی می کند.

لینک دانلود رایگان اپلیکیشن ! AnyUnlock

به دلایل زیادی، شما می خواهید تمام محتوا و تنظیمات دستگاه آیفون خود را پاک کنید. ممکن است قصد داشته باشید قبل از فروش یا ارتقاء به آیفون جدید، محتوای گوشی خود را پاک کنید، یا اصلا چند وقتی است که سرعت آیفون شما پایین آمده و اکنون نمی توانید یک آیفون کند را تحمل کنید. شاید هم بخواهید برای افزایش سرعت و همچنین آزاد کردن فضای ذخیره سازی آیفون، آیفون را به طور کامل ریست کنید.

اما گاهی اوقات ممکن است رمز اپل آیدی آیفون قدیمی خود را فراموش کنید یا یک آیفون دست دوم دریافت کنید که به یک اپل آیدی قدیمی مرتبط است اما رمز عبور را نمی دانید.

این سوال پیش می آید که آیا اپل می تواند آیفون من را بدون اپل آیدی یا رمز عبور، ریست کند؟ پاسخ بله است!

چندین راه وجود دارد که به شما در انجام این کار کمک می کند. پس چگونه آیفون را بدون پسورد اپل آیدی ریست فکتوری کنیم؟ در این راهنما، ما مراحل دقیق پاک کردن آیفون بدون اپل آیدی را به شما نشان خواهیم داد.

ریست فکتوری آیفون بدون رمز اپل آیدی

اگر یک آیفون دست دوم خرید کرده اید که رمز Apple ID آن را نمی دانید، یا اگر Find My iPhone در آیفون شما فعال است، وقتی می خواهید دستگاه آیفون خود را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید، باید رمز Apple ID را وارد کنید تا پس از پاک کردن آیفون، قفل فعال سازی iCloud شما ظاهر شود. در این شرایط، اگر اپل آیدی و رمز عبور را ندارید، باید قفل فعال سازی را دور بزنید .

اکنون می توانید از AnyUnlock – iPhone Password Unlocker برای دور زدن صفحه قفل iCloud بدون Apple ID استفاده کنید. با ویژگی AnyUnlock – iCloud Activation Unlocker ، می توانید به راحتی و به سرعت از صفحه قفل فعال سازی iCloud بدون مالک قبلی عبور کنید. و در زیر می توانید با ویژگی های کلیدی آن بیشتر آشنا شوید.

رابط کاربری ساده – برای دور زدن قفل فعال‌سازی iCloud و ریست کردن دستگاه، فقط باید روی دکمه‌ها کلیک کنید. بدون نیاز به دانش فنی حتی افراد تازه کار نیز می توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

با بیشترین سرعت ممکن – فقط در چند دقیقه، می توانید قفل iCloud را باز کنید. این بدان معنی است که می توانید دستگاه خود را تقریباً بلافاصله تنظیم مجدد کنید و از آن لذت ببرید.

ضمانت ایمنی – دستگاه شما به هیچ وجه آسیب نخواهد دید. حریم خصوصی شما به خطر نخواهد افتاد. 100٪ ایمن و قابل اعتماد.

نه تنها قفل iCloud را دور بزنید – به عنوان یک بازکننده همه جانبه iOS، AnyUnlock همچنین می تواند به شما کمک کند Apple ID را بدون رمز عبور حذف کنید ، قفل صفحه iPhone/iPad را باز کنید، محدودیت های MDM را دور بزنید ، را پیدا کنید، سیم کارت را باز کنید و غیره.

اکنون AnyUnlock را رایگان دانلود کنید و دستورالعمل های زیر را دنبال کنید تا نحوه پاک کردن آیفون بدون اپل آیدی را بیاموزید.

نحوه ریست فکتوری آیفون بدون پسورد اپل آیدی

مرحله 1– AnyUnlock را در رایانه خود باز کنید و Bypass iCloud Activation Lock را در رابط اصلی انتخاب کنید.

Bypass iCloud Activation Lock را در رابط اصلی انتخاب کنید

Bypass iCloud Activation Lock را در رابط اصلی انتخاب کنید

برای دور زدن iCloud Activation Lock روی Start Now کلیک کنید

مرحله 2– دستگاه خود را از طریق کابل USB به رایانه وصل کنید. اگر با موفقیت وصل شد، روی دکمه Start Now کلیک کنید .

روی دکمه Start Now کلیک کنید

روی دکمه Start Now کلیک کنید

مرحله 3– سپس باید دستگاه خود را جیلبریک کنید. اکنون روی دکمه Jailbreak Now ضربه بزنید .

روی دکمه Jailbreak Now ضربه بزنید

روی دکمه Jailbreak Now ضربه بزنید

مرحله 4– پس از آن، اطلاعات دستگاه را به دقت بررسی کنید و سپس بر روی دکمه Bypass Now کلیک کنید . شروع به دور زدن قفل فعال سازی iCloud روی دستگاه شما می کند.

قفل فعالسازی iCloud با موفقیت دور زده شد

قفل فعالسازی iCloud با موفقیت دور زده شد

لطفا توجه داشته باشید:

اگر شناسه و رمز عبور اپل را نمی‌دانید، اما هیچ قفل فعال‌سازی iCloud وجود ندارد که مانع از دسترسی شما به دستگاهتان شود، می‌توانید برای بازنشانی آیفون بدون رمز عبور Apple ID به ویژگی Unlock Apple ID AnyUnlock اعتماد کنید .

نحوه ریست فکتوری آیفون بدون رمز اپل آیدی از طریق iTunes

وقتی قابلیت Find My iPhone خاموش است، می توانید با وارد شدن به Recovery Mode، آیفون را بدون اپل آیدی به حالت کارخانه بازنشانی کنید. این به شما امکان می دهد بدون وارد کردن اپل آیدی آیفون خود را به طور کامل ریست کنید و قفل فعال سازی iCloud نمایش داده نمی شود. در اینجا راهنمای نحوه ریست فکتوری آیفون بدون رمز عبور اپل آیدی آورده شده است.

چگونه آیفون را بدون رمز اپل آیدی پاک کنیم

مرحله 1– آیفون خود را در حالت بازیابی (Recovery Mode) قرار دهید

iTunes یا Finder را در لب تاپ مک یا ویندوز خود باز کنید، آیفون خود را به رایانه متصل نگه دارید و سپس iPhone را در حالت Recovery Mode قرار دهید. این در واقع ریست فکتوری آیفون با دکمه است.

  • آیفون 8 یا جدیدتر: دکمه افزایش صدا را فشار داده و رها کنید و سپس دکمه کاهش صدا را فشار داده و رها کنید. دکمه پاور را فشار داده و نگه دارید تا صفحه بازیابی ظاهر شود.
  • برای آیفون 7/7 پلاس: دکمه پاور و دکمه کاهش صدا را همزمان فشار دهید و نگه دارید. دکمه ها را نگه دارید تا زمانی که صفحه حالت بازیابی ظاهر شود.
  • برای iPhone 6s و نسخه‌های قبلی: دکمه‌های پاور و هوم را همزمان فشار دهید و نگه دارید تا صفحه حالت بازیابی ظاهر شود.

مرحله 2– آیفون خود را با iTunes بازیابی کنید

پس از وارد شدن به حالت ریکاوری در iTunes یا Finder به جای Update بر روی Restore کلیک کنید.

بر روی Restore کلیک کنید

بر روی Restore کلیک کنید

مرحله 3– iTunes شروع به بازیابی آیفون شما می کند

دستورالعمل‌ها را برای بازیابی آیفون خود دنبال کنید، و با این کار تمام تنظیمات شما بدون رمز عبور Apple ID و محتوای پس از اتمام آن پاک می‌شود. آیفون شما دوباره راه اندازی می شود و فقط آن را راه اندازی می کند.

سخن پایانی

راه های زیادی برای ریست فکتوری آیفون بدون رمز اپل آیدی وجود دارد. در میان همه روش‌ها، AnyUnlock بیشتر توصیه می‌شود، زیرا می‌تواند به شما کمک کند تا به سرعت قفل آیفون را باز کنید و با چند کلیک ساده، آیفون خود را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید. چه در قفل فعال‌سازی iCloud گیر کرده باشید، چه Apple ID و رمز عبور را فراموش کرده باشید یا رمز صفحه را به خاطر بسپارید، با این برنامه می توانید براحتی آیفون خود را ریست کنید. بنابراین کافی است، AnyUnlock را رایگان دانلود کنید تا آن را امتحان کنید. و اگر شما هر گونه مشکل یا ایده ای در مورد این پست دارید، لطفا کامنت بگذارید.

مطالب مرتبط

3 thoughts on “ریست فکتوری آیفون بدون رمز اپل آیدی

  1. blank عاطی گفت:

    سلام این برنامه رو نصب کردم اما آیفون se رو ساپورت نمیکنه.

    1. blank کسری گفت:

      سلام من ۱۲ پرو مکس خریدم اپل ایدی انداختم روش اپل ایدی رو خودم ساخته بودم بعدش گوشی رو بدون اینکه اپل ایدی رو بردارم فلش زدم حالا گوشی توی حالت اولیه مونده بالا نمیاد اپل ایدی رو با رمز میزنم بازم گوشی بالا نمیاد راه حلی داره ؟

      1. blank دهقان گفت:

        با واحد تعمیرات آیفون کوک موبایل 02167319 در ساعات اداری تماس بگیرید، مشاوره و راهنمایی رایگان بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *