ترفند شبکه های اجتماعی

ریست در صورت فراموشی رمز دوم telegram

ریست در صورت فراموشی رمز دوم telegram

پیام‌رسان‌های اینترنتی در حال حاضر به محبوب‌ترین ابزارهای اطلاع‌رسانی در دنیا تبدیل شده‌اند. بسیاری از کاربران ساعاتی از روز خود را به این پیام‌رسان‌ها اختصاص می‌دهند. آن‌ها تجربیات، شادی‌ و غصه‌های خود را با استفاده از این پیام‌رسان‌ها با دوستان و آشنایان خود به اشتراک می‌گذارند.یکی از پرطرفدارترین پیام‌رسان‌های موجود telegram است.

این پیام‌رسان امکانات بسیار زیادی را در اختیار کاربران خود قرار داده است. با استفاده از پیام‌رسان تلگرام می‌توانید پیام‌های خود را به دوستان خود ارسال کنید. در این پیام‌رسان امکان نوشتن‌های پیام‌های مختلف و ارسال تصاویر و فایل‌های ویدئو به تمامی کسانیکه با آن‌ها در ارتباط هستید نیز وجود دارد.

در دنیای رو به پیشرفت امروز، اطلاعات و دسترسی به آن‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. انجام هر کاری نیازمند داشتن اطلاعات و آگاهی کافی از آن موضوع است. یکی از روش‌هایی که امروزه توانسته است این میزان از داده‌ها و اطلاعات را در اختیار افراد قرار دهد، پیام‌رسان‌ها هستند. پیام‌رسان‌ها با به اشتراک‌ گذاری مطالب روز دنیا، هم به صورت عمومی و هم تخصصی، توانسته‌اند بسیاری از مشکلات کاربران آن‌ها را رفع کنند. آن‌ها به ابزارهای ارتباطی در دسترس تبدیل شده و جایگزین مناسبی برای ابزارهای ارتباطی قدیمی همانند نامه و تلگراف شده‌اند.

آنچه که در این بین اهمیت پیدا می‌کند امنیت اطلاعات ذخیره شده در این پیام‌رسان‌ها است. پیام‌رسان telegram امکان جدیدی را برای کاربران خود ایجاد کرد که اعمال رمز دوم برای ورود به اکانت تلگرام بود. با استفاده از این امکان، تقریبا دسترسی به اکانت تلگرام شما برای دیگران غیر ممکن می‌شود. اما مشکلی که در این بین پیش می‌آید امکان فراموش کردن رمز دوم تلگرام است. در ادامه به آموزش روشی برای ریست کردن telegram در صورت فراموشی رمز دوم اکانت telegram می‌پردازیم.

اگر شما در هنگام وارد کردن رمز دوم telegram آدرس ایمیل خود را وارد کرده باشید می‌توانید بدون بروز هیچ مشکلی و بدون نیاز به اعمال هیچ‌گونه تغییری وارد اکانت قبلی شوید. اما اگر به همراه اعمال رمز دوم تلگرام آدرس ایمیل خود را وارد نکرده باشید، باید اکانت خود را ریست کنید و اکانت جدیدی را باز کنید و باید به این نکته توجه کنید که با این کار تمامی اطلاعات و داده‌های telegram شما از بین خواهند رفت. اگر در حین انجام موارد گفته شده، سوالی در ذهن تان پیش آمد با واحد تخصصی تعمیرات موبایل مجموعه ی ما با شماره ی 02167319 تماس بگیرید.

برای اینکه وارد اکانت خود شوید ابتدا پیام‌رسان تلگرام را بر روی دستگاه هوشمند خود اجرا کنید. در مرحله اول شماره تلفن خود را وارد کرده و سپس کد ارسال شده از سرور telegram را وارد کنید.

ریست در صورت فراموشی رمز دوم تلگرام

ریست در صورت فراموشی رمز دوم تلگرام

ریست در صورت فراموشی رمز دوم تلگرام

ریست در صورت فراموشی رمز دوم تلگرام

در مرحله بعدی باید رمز دوم را وارد کنید. البته شما این رمز را فراموش کرده‌اید پس باید گزینه Forget password را انتخاب کنید و در صورتیکه آدرس ایمیل خود را در هنگام انتخاب رمز دوم وارد کرده باشید، رمز جدید به آدرس ایمیل شما ارسال می‌شود. در این صورت باید به ایمیل خود مراجعه کرده و کد ارسال شده را در کادر مورد نظر وارد کنید. سپس می‌توانید وارد اکانت خود شوید.

ریست در صورت فراموشی رمز دوم تلگرام

ریست در صورت فراموشی رمز دوم تلگرام

در صورتیکه ایمیل خود را وارد نکرده باشید. باید گزینه Reset My Account را انتخاب کنید تا اکانت تلگرام شما ریست شود. با این کار تمامی اطلاعات شما حذف شده و قابل برگشت نخواهد بود.

شما نیز میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتردر زمینه رمز گذاری این اپلیکیشن به پست “آموزش رمز گذاری پیام رسان تلگرام” مراجعه نمایید.

مطالب مرتبط