ترفند شبکه های اجتماعی

ریست جزئیات مصرف اینترنت در تلگرام

ریست جزئیات مصرف اینترنت در تلگرام

در تلگرام در هر زمان که مایلید، می‌توانید جزئیات مصرف اینترنت را ریست کرده و آن را در بازه های زمان خاصی که مورد نظر شماست از نو، بررسی کنید. ما قرار است، در این مقاله در مورد آموزش چگونگی ریست جزئیات مصرف اینترنت تلگرام (Reset Statistics) صحبت کنیم. پس اگر می خواهید اطلاعاتی در این زمینه بدست آوردید، مطالب این مقاله را با دقت مطالعه کنید.

مقدمه ی ریست جزئیات مصرف اینترنت تلگرام (Reset Statistics)

در مقالات قبلی در مورد نحوه ی مشاهده حجم اینترنت مصرف شده گفته شد که در تلگرام می توان جزئیات حجم مصرف شده اینترنت خود را در حالت ‌های مختلف استفاده از وای فای (Wi-Fi)، موبایل دیتا (Mobile Data)  و رومینگ (Roaming) بررسی و مشاهده کرد. حال در این مقاله می خواهیم بدانیم که این آمار را می توان ریست کرد؟ در حالتی که می خواهیم برای یک بازه زمانی معین مصرف اینترنت خود را در تلگرام بررسی کنیم، چه باید کرد؟

در تلگرام قابلیت ریست کردن این اطلاعات را در هر یک از سه حالت وای فای (Wi-Fi)، موبایل دیتا (Mobile Data)  و رومینگ (Roaming) ایجاد شده است. ما نیز قرار است، در این مقاله به این مورد پرداخته و به آموزش چگونگی ریست جزئیات مصرف اینترنت تلگرام (Reset Statistics) را برای کاربران خود توضیح دهیم.

چگونگی ریست جزئیات مصرف اینترنت در تلگرام

برای اینکه بتوانید، جزئیات فعلی مصرف اینترنت خود را در تلگرام ریست یا پاک کنید، باید مراحل زیر را انجام دهید:

  • ابتدا برنامه تلگرام خود را اجرا کنید.
  • بر روی آیکون سه خطی موجود در گوشه سمت چپ و بالای صفحه تپ کنید تا منوی اصلی تلگرام برای شما باز شود.
  • در منوی نمایان شده، گزینه Settings را انتخاب کنید.
  • گزینه Data & Storage را انتخاب نمایید.
  • در این منو باید گزینه Disk and network usage  را جستجو کنید، در این بخش سه گزینه وجود دارد که مربوط به جزئیات مصرف اینترنت کاربر می باشد. کاربر در این بخش می تواند اطلاعات هر یک از این سه بخش را ریست نماید. این سه گزینه شامل موارد زیر هستند:
گزینه Data & Storage را انتخاب کنید

گزینه Data & Storage را انتخاب کنید

چگونگی کاهش مصرف اینترنت در تلگرام را مطالعه کنید.

گزینه Mobile Data Usage : در این قسمت جزئیات مصرف اینترنت در حالت موبایل دیتا (Mobile Data)  یا همان اینترنت سیم کارت را نمایش داده شده است.

گزینه Wi-Fi Data usage : این بخش مربوط به جزئیات مصرف اینترنت در حالت وای فای(Wi-Fi)، را نمایش می ‌دهد.

گزینه Roaming Data Usage : این قسمت نیز مربوط به جزئیات مصرف اینترنت در حالت رومینگ (Roaming)  را نمایش می‌ دهد.

  • بعد از انتخاب گزینه مد نظرتان اطلاعات و جزئیات آن نمایان می گردد.
  • به بخش زیرین صفحه بروید و گزینه Reset Statistics را انتخاب کنید.
  • در بخش نهایی در پنجره پاپ آپ دیده شده، گزینه RESET را انتخاب نمایید.
گزینه RESET را انتخاب نمایید

گزینه RESET را انتخاب نمایید

پس به همین سادگی می توانید تمام اطلاعات فعلی که برای مصرف اینترنت تلگرام در حالت مورد نظرتان ارائه شده است را ریست کنید. بعد از این مراحل می ‌توانید به طور دقیق برای بازه زمانی مشخص یا اقدامی خاص میزان مصرف اینترنت خود را با جزئیات کامل ببینید.

حرف آخر

در این مقاله به چگونگی ریست جزئیات مصرف اینترنت تلگرام (Reset Statistics) پرداختیم و مراحل انجام آن را به صورت کامل توضیح دادیم. امیدواریم بتوانید به صورت کامل موارد را انجام داده و هدف مورد نظرتان برسید. در صورتی که مطالب بالا را به خوبی متوجه نشده اید از آموزش ویدئویی زیر استفاده نمایید.

مطالب مرتبط