ترفند شبکه های اجتماعی

روش مخفی کردن حالت آنلاین در تلگرام

مخفی کردن حالت آنلاین در تلگرام

بسیاری از کاربران برای حفظ حریم خصوصی خود، دوست دارند حالت آنلاین خود را پنهان کنند که گاهی اوقات با ثابت نگه داشتن آخرین بازدید، تلاش می کنند این کار را انجام دهند. حالا سوال این جاست که آیا می توان در تلگرام حالت آنلاین را مخفی کرد یا خیر. در اینجا به این موضوع می پردازیم.

مطمئنا حریم خصوصی هر کاربر یکی از مسائل مهم در شبکه های اجتماعی می باشد. بعضی از کاربران به دلایل شخصی نمی خواهند کسی متوجه حضور آنها در تلگرام شود. برای مثال فردی در ساعت 3 نیمه شب دوست دارد مطالب کانال هایش را بخواند و یا با شخصی در تلگرام گفتگو کند و شاید دوست ندارد همه ی مخاطبینش متوجه او در این ساعت در تلگرام شوند.

در صورتی که بخواهید بدون متوجه شدن دیگران در تلگرام حضور داشته باشید و شخصی از آنلاین بودنتان باخبر نباشید، می توانید از این امکان تلگرام استفاده کرده و وضعیت خود را پنهان کنید.

آموزش ما مربوط به نسخه ی اندروید می باشد و در نسخه ی آیفون، کامپیوتر و لپ تاپ فرقی ندارد و این قابلیت در تمام سیستم عامل ها وجود دارد.

نحوه ی آفلاین بودن در تلگرام

در صورتی که دوست ندارید شخصی متوجه ی حضور شما در تلگرام شود این دستورالعمل را انجام دهید. در ابتدا به قسمت تنظیمات تلگرام بروید و وارد بخش Privacy and Security بروید و گزینه ی Last Seen & online را انتخاب کنید. با این سه مورد مواجه می شوید: Everybody به معنی نمایش آنلاین بودن برای همه، My Contacts به معنی نمایش آنلاین بودن شما برای مخاطبین و Nobody به معنی پنهان کردن وضعیت آنلاین بودن شما از همه.

blank

دلایل آنلاین نشان دادن افراد در زمان آفلاین بودن تلگرام را اینجا مطالعه کنید.

در ضمن شما می توانید در بخش Always Share With اشخاصی را که می خواهید از وضعیت شما در تلگرام با خبر باشند را انتخاب کنید که یعنی اگر روی حالت Nobody هستید استثنا این افراد آنلاین بودن شما را می بینند. ولی اگر برای شما این امر مهم نیست به این گزینه دست نزنید.

پنهان بودن وضعیت آنلاین در تلگرام برای ما ضرری ندارد؟

در صورتی که وضعیت آنلاین بودن ما در حالت Nobody باشد . درست است که بقیه حالت آنلاین بودن ما را نمی بینند ولی ما نیز از وضعیت طرف مقابل مان بی خبریم و حضور بقیه کاربران در تلگرام را نمی بینیم. قابل توجه است بدانید که در مورد تشخیص آنلاین بودن در حالت مخفی نیز مطالبی منتشر کردیم که بعدا می توانید آن را مطالعه کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *