ترفند شبکه های اجتماعی

ربات Mp3Toolsbot جهت تبدیل MP3 به Voice

blank

گاهی اوقات در حال گوش دادن موزیکی با فرمت MP3هستید و در همان لحظه تصمیم می گیرید آن را با حالت Voice برای یکی از دوستان خود بفرستید. در اینجا می خواهید چه راهی وجود دارد تا این تبدیل را انجام دهید. هم اکنون ما تصمیم گرفته ایم، برای این کار یک ربات به نام ربات تلگرام Mp3Toolsbot که یکی از ربات های بسیار عالی برای تبدیل فایل های موزیک با فرمت MP3 به OGG یا همان فایل ویس (Voice) در تلگرام محسوب می‌ شود، به شما معرفی کنیم و این مژده را به شما می دهیم که با انجام این کار می‌توانید بدون هیچ افت کیفیتی حجم آهنگ مورد نظر خود را به شدت کم کنید. حال ما قرار است در مطالب زیر به معرفی ربات تلگرام Mp3Toolsbot بپردازیم.

مقدمه در مورد ربات تلگرام Mp3Toolsbot

اگر شما هم از کاربران پر طرفدار تلگرام باشید می دانید که ارسال و دریافت فایل موزیک یا آهنگ های MP3 در تلگرام بسیار رواج دارد، اما همیشه کاربران با آهنگ های با حجم نسبتا بالا مشکل داشته زیرا باعث مصرف شدن بسته اینترنتی آنها می گردد. اگر شما هم همیشه با این مورد مشکل داشته اید، برای رفع این مشکل و کاهش حجم آهنگ های MP3 در تلگرام می‌توانید از ربات Mp3Toolshot استفاده نمایید!

روش کار این ربات یعنی ربات تلگرام Mp3Toolsbot بدین صورت است که فایل MP3 مورد نظر شما را به فایل OGG یا همان ویس (Voice) تلگرام تبدیل می کند. این تبدیل به حالتی صورت می‌ گیرد که شاهد هیچ افت کیفیتی نخواهید بود و در عین حال حجم فایل به شدت کم می شود. برای مثال شما می توانید فایل موزیک MP3  با حجم 11 مگابایت را، بعد از تبدیل به ویس (Voice) توسط ربات Mp3Toolsbot به حجم 2.5 مگابایتی برسانید.

موارد بالا یعنی قابلیت تبدیل MP3 به ویس تنها قابلیت، ربات Mp3Toolsbot تلگرام نیست بله قابلیت های دیگری نیز دارد که در پایین تر در مورد آن صحبت خواهیم کرد. پس ادامه ی مطالب ما را از دست ندهید تا با قابلیت های دیگر این ربات آشنا شوید.

blankربات تلگرام Mp3Toolsbot، رباتی برای کم کردن حجم موزیک یا آهنگ های MP3

در ابتدای کار باید گفت کار با ربات  Mp3Toolsbot تلگرام خیلی راحت و آسان بوده و اصلاً مشکل نیست.

برای کار با این ربات باید مراحل زیر را سپری کنید:

blank

در شروع کار، به تلگرام خود وارد شوید و در قسمت سرچ یا جستجوی تلگرام تان، عبارت @Mp3Toolsbot را تایپ و سپس ربات Mp3Toolsbot را انتخاب نمایید. وقتی به صفحه ی ربات وارد شدید،حا باید گزینه Start را بزنید تا فعال سازی آن در اکانت شما انجام گردد. در قسمت بعدی، موزیک مورد نظر خود را برای ربات ارسال نمایید تا آن را از فرمت MP3 به ویس(OGG) تبدیل کند. حالا از همان آیکون ارسال فایل در همان پنجره گفتگوی خود با ربات استفاده کرده یا یک فایل موزیک MP3 را از گروه یا پنجره های گفتگوی دیگر خود برای ربات Mp3Toolsbot ارسال کنید.

blank

هنگامی که ارسال موزیک را انجام دادید،گزینه ‌های تصویر بالا برای شما نمایان خواهد شد. با لمس گزینه Voice Converter درخواست تبدیل فایل MP3 به ویس (Voice) تلگرام را برای ربات ارسال کنید. در آخر باید گزینه Save را انتخاب کرده تا فایل OGG یا ویس (Voice) موزیک مورد نظرتان ذخیره شود.

جهت چگونگی ارسال آهنگ به صورت وویس در تلگرام کلیک کنید.

blank

شاید قبل از مطالعه ی این مقاله، باورتان نمی شد که بتوانید به این راحتی، فایل های MP3 خود را با استفاده از ربات تلگرام Mp3Toolsbot به فایل ویس (Voice) تبدیل کرده و اینکه کیفیت آن‌ ها را حفظ کنید.

شاید مایلید بدانید، که علاوه بر گزینه Voice Converter در ربات Mp3Toolsbot سه گزینه دیگر به چه معنی بوده و چه کاری انجام می دهند. کارایی یا عملکرد این سه گزینه به صورت زیر می باشد:

  • گزینه Tag Editor : اگر بخواهید تگ فایل های موزیک انتخابی خود را عوض کنید، یعنی نام آهنگ و نام خواننده آن را تغییر دهید، از این گزینه می توانید استفاده کنید.
  • گزینه MP3 Cutter : اگر مایل بودید که فایل موزیک یا آهنگ MP3 مورد نظر خود را برش دهید و فقط بخشی از آن را برای خود ذخیره کنید و همان قسمت را برای دوست خود ارسال نمایید، این گزینه را به کار ببرید.
  • گزینه Album Art: این گزینه مربوط به شخصی ‌سازی کاور آهنگ بوده و با به کار بردن این گزینه  عکسی که در حین پخش موزیک در پلیرها نمایش داده می‌ شود را تغییر دهید.

blank

حرف آخر

در این مقاله تلاش کردیم که شما را با ربات تلگرام Mp3Toolsbot آشنا نموده و اصلی ترین قابلیت این ربات یعنی تبدیل موزیک MP3 به ویس (Voice) تلگرام را معرفی کرده، البته قابلیت‌هایی مثل برش دادن و انتخاب بخشی از موزیک، تغییر عکس اصلی موزیک در حین پخش در پلیرها و تغییر نام های موزیک هم از دیگر قابلیت هایی بود که ربات Mp3Toolsbot ارائه می‌ نماید.

 

مطالب مرتبط