ترفند شبکه های اجتماعی

ربات بیتاگرام (Beetagram)

ربات بیتاگرام

در بین ربات هایی که در تلگرام وجود دارد، ربات بیتاگرام (Beetagram) یکی از ربات های تلگرامی است که به دلیل سرویس خاص و ویژه ای که دارد، بین کاربران کشور ما بسیار پرطرفدار است و این ربات مانند اپلیکیشن بیتاک به پیدا کردن دوست می پردازد و کاربرانی که در نزدیک به کاربر است را می یابد. اگر این ربات برای شما هم جذاب است و تمایل به چگونگی کار کردن با آن را دارید، در ادامه مطالبی در این مورد، برای شما آورده شده است.

مقدمه‌ در مورد ربات بیتاگرام 

این ربات از نوع ربات هایی است که بیشتر برای سرگرمی استفاده می شود و عملکرد آن بسیار جالب می باشد ولی با این وجود کار کردن با آن بسیار راحت و آسان است و در عین حال ساده‌ای می باشد.

کار این ربات بدین صورت است که با توجه به موقعیت مکانی شما، امکان پیدا کردن و انجام گفتگو با سایر کاربران نزدیکتان را ایجاد خواهد کرد. این ویژگی بسیار شبیه به امکانی است که در برنامه محبوب بیتاک ارائه می شد و اصطلاحا به آن رادار می گویند.

در مقاله زیر ما به معرفی کامل ربات بیتاگرام (Beetagram) و اینکه چرا به ربات دوست یابی معروف است خواهیم پرداخت.

ربات بیتاگرام (Beetagram)

شاید باورتان نشود ولی این ربات  حدوداً 12 میلیون کاربر را به خود جذب کرده است و یک ربات دوست یابی بسیار پر طرفدار دردر تلگرام است. این ربات از طریق قابلیت GPS موقعیت مکانی شما و دیگر کاربرتان را معین کرده و افراد نزدیک شما را به شما نمایش می دهد. این ربات تمام کاربران تلگرام را قادر می‌سازد تا با افراد ناشناس دیگر و کسانی که در نزدیکی آن ها قرار گرفته اند، گفتگو کنند.

blank

یکی از نکات جالب این ربات یعنی ربات بیتاگرام (Beetagram) فراهم کردن امکان انتخاب جنسیت مورد نظر برای چت کردن است. پس با این ربات همه ی شرایط محیاست تا شما با استفاده از این ربات به دوست یابی در تلگرام بپردازید. فقط برای استفاده از ربات باید ابتدا آنها را فعال نمود. حالا وقت آن رسیده با لمس گزینه Start این کار را شروع کنید. بعد از آن، ربات از شما می‌خواهد تا جنسیت خود را انتخاب کنید. اگر پسرید، گزینه “من پسرم” را انتخاب کنید و اگر دخترید باید گزینه “من دخترم” را انتخاب نمایید.

آموزش بلاک کردن در تلگرام با ربات را مشاهده کنید.

blank

وقتی جنسیت، خود را انتخاب کردید، می‌توانید از قابلیت های مختلف ربات بیتاگرام (Beetagram) استفاده نمایید. برای این کار گزینه های متنوعی جلوی شماست. مثلا شما می‌توانید با انتخاب گزینه “پیدا کردن افراد نزدیک با GPS” به صورت تصادفی با کاربری وارد گفتگو خواهید شد که با توجه به موقعیت مکانی شما انتخاب می شود.

شما می توانید انتخاب های دیگری همچون جستجوی دختر یا جستجوی پسر را داشته باشید و با افراد نزدیک تان که نامشخص است چه کسی است، و با توجه به جنسیت انتخابی شما معین شده، وارد گفتگو شوید. فقط نکته ی مهم در اینجا این است که ربات بیتاگرام (Beetagram) برای دوست یابی در تلگرام محدودیت هایی را هم دارد. مثلاً این ربات برای سرویس دهی شما را مجبور به عضو شدن در کانال های خاصی کرده یا حتی ممکن است از روش های دیگری برای انجام تبلیغات استفاده نماید.

blank

هر وقت که تصمیم بگیرید می توانید گفتگویی که با فرد ناشناس آغاز شده را در ربات بیتاگرام (Beetagram) آغاز کرده اید، ببندید و حتی او را بلاک نمایید. پس اگر به دنبال یک ربات دوست یابی در تلگرام بوده اید، همین حالا ربات بیتاگرام (Beetagram) را در اکانت تلگرام خود اجرا کنید.

حرف آخر

در این مقاله بالا ربات بیتاگرام (Beetagram) به عنوان یک ربات دوست یابی در تلگرام را به شما معرفی نمودیم. این ربات برای سرگرمی و دوست یابی، ربات مناسبی است.

 

مطالب مرتبط