ترفند شبکه های اجتماعی

راه حل مشکل بازدید نخوردن پست های کانال در تلگرام

راه حل مشکل بازدید نخوردن پست های کانال در تلگرام

در برخی مواقع مشاهده می کنید که کانال شما، به خوبی قبل بازدید نمی خورد و به حالت قفل در می آید و یک دفعه تعداد بازدید ها کم می شود یا اصلا بازدید نمی خورد. هم اکنون شما به دنبال راه حلی هستید که مشکل بازدید نخوردن کانال خود را حل کنید و مشکل عدم ثبت شدن بازدید پست های کانال را بر طرف کنید و میزان بازدید خود را به حالت قبل برگردانید.

این مشکل به این صورت است که تعداد بازدید بر روی عدد یک می ایستد و یا اینکه به صورت مضربی از 3 بالا می رود و کم کم نشان داده می شود. اگر به صورت مضربی بالا برود، مشکلی وجود ندارد ولی گاهی اوقات بر روی عددی خاص ایستاده و متوقف می شود. پس در اینجا مشکلی وجود دارد که ما برای رفع این مشکل در ادامه پیشنهاداتی برای شما داریم.

در ابتدا پیشنهاد این شرکت و خود ما این است که از تلگرام اصلی استفاده کنید و آن را بروز رسانی کنید. ادمین کانال حتما از گوگل پلی نسخه ی اصلی را دانلود کند. این مورد در مقاله ی چرا باید از تلگرام اصلی استفاده کنیم به صورت کامل توضیح داده شده است. احتمال وجود محدودیت یا باگ در برنامه های غیر رسمی تلگرام وجود دارد که با نصب نسخه ی اصلی برطرف شود. ولی در صورت داشتن نسخه ی اصلی و بروز رسانی شده و پابرجا بودن مشکل با ما در ادامه همراه باشید.

عوامل مهم در بازدید نخوردن پست کانال

چند عامل برای مشکل بازدید نخوردن پست کانال می تواند، وجود داشته باشد که مهمترین آن اد کردن member فیک به کانال می باشد که در این حالت بازدید شما قفل می شود ولی مطلع نیستیم که این یک باگ است یا توسط شرکت تلگرام برای شما اتفاق افتاده است. کاربرانی که ممبر فیک به کانال خود تزریق کرده اند بعد چند روز با این مشکل برخورد کرده اند. راه حل پیشنهادی در اینجا شناسایی و حذف این member هاست. پیشنهاد می کنیم همیشه از راه افزایش member واقعی برای کانال خود استفاده کنید و هرگز از روش تزریق ممبر فیک استفاده نکنید.

راه حل اول

Member های دیلیت اکانت شده را ریمو کنید. این راه حل را امتحان کنید با این که صد در صدی نیست، درصورتی که مجبور شدید، می توانید آن را استفاده کنید.

جهت آموزش نحوه ی تبدیل کانال خصوصی به عمومی اینجا کلیک کنید.

راه حل دوم

در صورتی که ربات، پست های شما را می گذارد، آن را غیر فعال کنید و ادمین به صورت دستی نه به صورت فوروارد، پست ها را قرار دهد و بررسی کنید که آیا مشکل حل شده است یا خیر.

راه حل سوم

آیدی کانال را بصورت موقت تغییر دهید و بعد از گذاشتن پست، چک کنید مشکل حل شده یا خیر. بعد دوباره آیدی قبل را وارد کنید.

راه حل چهارم

لینک خصوصی کانال خود را در صورت استفاده نکردن از آن، تغییر دهید، شاید مشکل بازدید نخوردن شما حل شود.

راه حل پنجم

ادمین جدیدی را انتخاب کنید و بعد ادمین جدید پست گذاشته، بررسی کنید مشکل برطرف می شود یا خیر.

برای افزایش بازدید پست‌های کانال تلگرام، می‌توانید از این راه‌ها استفاده کنید:

  • پست‌های کانال خود را در گروه‌های مختلف به اشتراک بگذارید. این کار باعث می‌شود که محتوای شما به چشم بیشتری بیافتد و افراد علاقه‌مند شوند.
  • کانال خود را در سایر شبکه‌های اجتماعی تبلیغ کنید. این کار باعث می‌شود که مخاطبان شما در پلتفرم‌های دیگر هم با کانال شما آشنا شوند و به آن بپیوندند.
  • چندین کانال دیگر بسازید یا به آن‌ها بپیوندید و در آن‌ها لینک کانال خود را قرار دهید. این کار باعث می‌شود که شما یک شبکه قوی از کانال‌های مرتبط داشته باشید و بازدید خود را افزایش دهید.
  • تعداد اعضای کانال خود را افزایش دهید. هر چه بیشتر اعضای فعال در کانال شما باشند، بازدید پست‌های شما هم بیشتر می‌شود.
  • دوستان خود را به کانال خود دعوت کنید. این کار باعث می‌شود که شما یک پایه قوی از مخاطبان وفادار داشته باشید و همچنین آن‌ها ممکن است کانال شما را به دیگران معرفی کنند.
  • محتوای منحصر به فرد و باکیفیت در کانال خود منتشر کنید. این کار باعث می‌شود که شما یک ارزش اضافه برای اعضای خود ایجاد کنید و آن‌ها را جذب و نگه دارید.
  • در پست‌های خود از تصاویر و ویدئو استفاده کنید. این کار باعث می‌شود که پست‌های شما جذاب‌تر و تاثیرگذارتر باشند و بازخورد بیشتری دریافت کنند.
  • نظرسنجی و رأی‌گیری در گروه‌ها و کانال‌ها بسازید. این کار باعث می‌شود که شما با علاقه‌مندی‌ها و نظرات اعضای خود آشنا شوید و همچنین تعامل آن‌ها را بالاتر ببرید.
  • یک لوگو برای کانال خود بسازید. این کار باعث می‌شود که شما یک هویت برندی قوی داشته باشید و کانال شما حرفه‌ای‌تر به نظر برسد.
  • عنوان‌های جذاب برای پست‌های کانال خود بنویسید. این کار باعث می‌شود که شما توجه اعضا را به محتوای خود جلب کنید و آن‌ها را کنجکاو بسازید.

امیدوارم این نکات به شما کمک کنند.

موفق باشید.

مطالب مرتبط

2 thoughts on “راه حل مشکل بازدید نخوردن پست های کانال در تلگرام

  1. blank Mina گفت:

    سلام من تازه کانال زدم
    ولی بهم نشون نمیده پستام چنتا ویو خورده
    کسی میدونه باید چکار کنم

    1. blank دهقان گفت:

      شما می خواهید بدانید که چگونه می توانید تعداد بازدیدهای کانال تلگرام خود را ببینید. برای این کار، شما می توانید از روش های زیر استفاده کنید:

      اگر شما صاحب یک کانال عمومی هستید، می توانید در قسمت آمار کانال خود، تعداد بازدیدهای هر پست را مشاهده کنید. برای دسترسی به این قسمت، باید به تنظیمات کانال بروید و سپس روی آمار ضربه بزنید. در اینجا، شما می توانید نمودارهای مختلفی از فعالیت کاربران خود را ببینید، از جمله بازدیدهای پست، بازدیدهای صفحه، افزایش عضو و غیره.
      اگر شما صاحب یک کانال خصوصی هستید، متاسفانه نمی توانید به آمار دقیق دسترسی داشته باشید. اما می توانید از چند روش دیگر استفاده کنید. یک روش این است که یک ربات آمارگیر به کانال خود اضافه کنید. این ربات ها می توانند تعداد بازدیدهای هر پست را شمارش و نشان دهند. برخی از ربات های معروف در این زمینه عبارتند از: @ChannelViewBot, @ChannelCounterBot, @ChannelStatBot و غیره. دقت کنید که برای استفاده از این ربات ها، باید آن ها را به عنوان ادمین به کانال خود دعوت کنید.
      یک روش دیگر این است که از یک سایت دایرکتوری استفاده کنید. این سایت ها فهرستی از کانال های تلگرام را در موضوعات مختلف نشان می دهند و همچنین آمار و رتبه بندی آن ها را نشان می دهند. شما می توانید با ثبت نام در چنین سایت هایی، کانال خود را در آن ها قرار دهید و سپس تعداد بازدیدهای آن را ببینید. البته باید در نظر داشته باشید که این سایت ها معمولا پر از تبلیغات هستند و ممکن است دقت و قابل اطمینان بودن آمار آن ها به خطر بیفتد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *