ترفند شبکه های اجتماعی

آموزش نحوه ی تبدیل گروه خصوصی به عمومی

تبدیل گروه خصوصی به عمومی

آموزش نحوه ی تبدیل گروه خصوصی به عمومی در تلگرام بسیار ساده صورت می گیرد که در این مقاله آن را بررسی می کنیم.

در تلگرام گروه های عمومی همانند کانال ها آیدی دارند و حتی با آیدی گروه نیز می توان به آن گروه وارد شد. و نیازی به لینک خصوی نیست. هم اکنون در تلگرام، می توان گروه عمومی ساخت و اگر بخواهیم می توانیم گروه خصوصی مان را به گروه عمومی تبدیل کنیم.

شاید برای شما قابل توجه باشد که بدانید حدودا دو سال قبل که این امکان در تلگرام فراهم شد، تلگرام اعلام کرد که بعضی از کشورها از جمله ایران به خاطر اینکه نقش بیشتری در تولید محتوای اسپم داشته اند، نمی توانند برای گروه خود آیدی داشته باشند و همچنین نمی توانند این گروه ها را رویت کنند.

ولی بعد از مدتی اجازه داشتن گروه های عمومی به کشور ما نیز داده شد. در حال حاضر اگر گروهی دارید می توانید به تنظیمات آن بروید و برای آن آیدی ثبت کنید تا دیگران در صورت تمایل به وارد شدن به گروه شما، از طریق آیدی شما اقدام کنند.

آموزش نحوه ی تبدیل گروه خصوصی به عمومی

ولی به خاطر اسپم زیاد گروه های عمومی خارجی و گروه هایی که دارای گروه اکانت با شماره ی مجازی هستند ، به صورت فقط خواندنی باز می شوند، امیدواریم این محدودیت هم به زودی برطرف شود.

جهت آموزش تبدیل گروه خصوصی به عمومی اینجا کلیک کنید.

آموزش نحوه ی تبدیل گروه خصوصی به عمومی: مراحل

برای این کار باید ابتدا وارد گروه خصوصی خود شوید و بعد روی نام گروه بزنید، در همان قسمت بالا، مداد را انتخاب کنید و وارد تنظیمات گروه شوید و حالا گزینه ی Group Type  را لمس کنید.

blank

و وقت آن رسیده که گزینه ی Public Group را انتخاب کرده و یک آیدی در بخش Permanent link تایپ کنید تا در صورت تمایل افراد از این طریق وارد گروه شما شوند و گزینه وارد شدن به گروه (جوین) را بزنند.

اگر در انتخاب آیدی، عبارت سبز رنگ زیر را مشاهده کردید، آیدی شما درست است و متن قرمز رنگ به معنی این است که آیدی شما تکراری و یا نامعتبر است.

blank

بعد از عمومی شدن گروه، دوستان و یا کاربران می توانند از قسمت ذره بین یا سرچ، گروه شما را پیدا کرده و وارد شوند. همچنین حفظ و انتشار این گروه بسیار راحت می باشد.

وقتی گروه عمومی می شود، کاربران می توانند قبل از عضو شدن در گپ، محتوای آن را ببینند بعد در صورت تمایل عضو شوند. برای مدیریت گپ خود می توانید از ربات ضد لینک بهره ببرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *