ترفند شبکه های اجتماعی

دلیل اصلی مشکل connecting در تلگرام

مشکل connecting در تلگرام

دلیل اینکه تلگرام وصل نمی شود و تلگرام ما connecting (در حال اتصال) را نشان می دهد چیست؟ این مورد نمی تواند مربوط به یک دلیل باشد و مواردی مثل اینکه گوشی شما اندروید است یا ویندوز یا آیفون! یا اینکه تلگرام شما تلگرام اصلی هست یا موبوگرام، ایکس، طلایی و ….  حتی این که اینترنت شما مربوط به یکی از سیم کارت های همراه اول، رایتل، ایرانسل و یا اینترنت Wi-Fi می باشد، به خیلی چیزها بستگی دارد. و در برخی مواقع هم بعد از خوب بودن همه ی اینها، دلیل اصلی مربوط به مشکلی سراسری از خود تلگرام است.

برای همه ی کاربران این اتفاق افتاده که بسته به شرایطی، تلگرام شان بسیار کند شده، و هر کاری می کنند تلگرام در حال نمایش connecting…  و updating…می باشد. تمام حالاتی که باعث در حال اتصال بودن تلگرام می شود، مربوط به کند بودن سرعت وصل شدن شماست که باید دلیل آن را پیدا کرده و مشکلش را حل کنید.

برای معرفی رایج ترین مشکلات تلگرام اینجا کلیک کنید.

دلیل مشکل connecting یا در حال اتصال بودن تلگرام چیست؟

مطمئنا خیلی از کاربران دوست دارند که بدانند چگونه می توانند این مشکل را حل کنند، ولی باید بدانید که دلیل اصلی آن اینترنت کند و سرعت پایینش می باشد. اگر از اینترنت گوشی خود استفاده می کنید، آن را در بالای صفحه نمایش خود ببینید، اگر اتصالتان E  و H باشد، این اینترنت کند است ولی اگر +H و 4G  باشد این نوع اینترنت سرعت بالایی دارد و باید دلیل connecting… را از جای دیگری بررسی کنید. در مطالب زیر، با ما همراه باشید زیرا مواردی را گفته ایم که ممکن است به شما کمک زیادی کند.

blank

دلیل … connecting در تلگرام مربوط به اینترنت

بر خلاف تصور، در بین کاربرانی که با مشکل … connecting برخورد می کنند، کاهش سرعت در اینترنت Wi-Fi بیشتر است و در اینترنت های دیتا کمتر با این مشکل برخود می کنند و این بدلیل  IP های ایران است، ولی اگر مشکل سراسری باشد، حتما در توییترهای صفحه رسمی Telegram گزارش این مشکل پیش آمده، آورده می شود.

برای متوجه شدن اینکه مشکل از اینترنت است یا نه! در صورتی که اینترنت خوبی دارید، اول با یک برنامه ی عبور از تحریم به تلگرام وارد شوید، اگر باز هم، پیام در حال اتصال نمایش داده می شود، مشکل از IP نیست، که در این حالت احتمال مشکل سراسری بودن زیاد است. در برخی مواقع هم مشکل از گوشی و پر بودن Cache می باشد، که به مطالب ما در مورد پاک کردن Cache مراجعه کنید و مطمئن هستیم این مورد نیز کمک زیادی به سرعت تلگرام شما خواهد کرد.

حرف آخر اینکه کاربرانی که از اینترنت با سرعت E  و H استفاده می کنند بدلیل سرعت پایین اینترنت شان در ساعاتی که اوج استفاده از تلگرام (۹ تا ۱ شب) است با این مشکل مواجه خواهند شد و دلیل بعدی اندروید پایین گوشی می باشد که اینترنت های بالاتر را ساپورت نمی کنند.

در اندرویدهای 6 و 7 می توانید در قسمت تنظیمات دسترسی برنامه ها به نت، آنها را در حالت پس زمینه بگذارید تا برخی از برنامه هایی که ما فکرش را نمی کنیم الکی و بی خود از نت گوشی ما استفاده نکنند و باعث کاهش سرعت اینترنت و در نهایت اتصال تلگرام ما نشوند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *