ترفند شبکه های اجتماعی

دانلود و نصب اینستاگرام در اندروید و اپل

دانلود و نصب اینستاگرام در اندروید و اپل

داشتن اکانت اینستاگرام یکی از ضروریات رشد کسب و کار این روزها است. اگر قبلا این اپلیکیشن را نصب نکرده اید، بهتر است زودتر این کار را انجام دهید و این فرصت را برای گسترش کسب و کار و افزایش درآمد خود از دست ندهید. در این مقاله آموزش تصویری نصب اینستاگرام روی موبایل اندروید را به صورت مرحله به مرحله به شما ارائه می دهیم.

نصب اینستاگرام روی موبایل

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی است که به شما امکان اشتراک‌گذاری عکس‌ها، ویدئوها، استوری‌ها و ریلز با دنیا را می‌دهد. برای استفاده از اینستاگرام، شما باید ابتدا آن را روی گوشی خود نصب کنید. برای نصب اینستاگرام روی موبایل، شما باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ورود به فروشگاه گوگل پلی: در ابتدا، شما باید برنامه گوگل پلی را از میان برنامه‌های گوشی خود پیدا کرده و باز کنید.
  • جستجوی برنامه اینستاگرام: سپس، شما باید در قسمت جستجوی برنامه‌ها، کلمه Instagram را تایپ کرده و دکمه جستجو را لمس کنید.
  • انتخاب و نصب برنامه اینستاگرام: در این مرحله، شما باید برنامه اینستاگرام را از میان نتایج جستجو انتخاب کنید و روی دکمه Install یا نصب لمس کنید.
  • انتظار برای پایان نصب: در نهایت، شما باید صبر کنید تا عملیات نصب به پایان برسد و سپس روی دکمه Open یا باز کن لمس کنید.

پس از پایان نصب، شما می‌توانید به حساب خود در اینستاگرام وارد شده و یا یک حساب جدید ایجاد کنید.

در حال حاضر در بین شبکه های اجتماعی، اینستاگرام یکی از پر طرفدارترین ها می باشد. اکنون بعد از تلگرام، یکی از اپلیکیشن هایی ست که کاربران زیادی را جذب خود کرده است و وقتی تلگرام فیلتر شد بسیاری از کاربران به سمت اینستاگرام روی آوردند. ابتدا آماری از کاربران اینستاگرام در اختیار شما قرار می دهیم. هم اکنون در ایسنتاگرام 2 میلیارد کاربر وجود دارد که در طی یک ماه، حدود یک میلیارد آنها فعال هستند و به فعالیت در این شبکه ی اجتماعی می پردازند. در کشور ما، ایران حدود 20 میلیون کاربر، اینستاگرام را بر روی گوشی های خود دارند. این یعنی یک چهارم کشور ما اینستاگرام را نصب کرده اند.

با این توضیحات متوجه ی محبوبیت این اپلیکیشن بین ایرانی ها شده اید. بسیاری از کاربران وقتی می خواهند با دوستان خود ارتباط برقرار کنند از او سوال می کنند که اپلیکیشن اینستاگرام را دارند یا خیر. اگر شما هم جزء کاربرانی هستید که تا به حال اینستاگرام را دنلود و نصب نکرده اید در این آموزش با ما همراه باشید تا توضیحات مربوط به دانلود و نصب را در اختیارتان قرار دهیم. اگر سیستم عامل گوشی شما اندروید باشد یا iOS یا تبلت داشته باشید و یا گجت ها را استفاده می کنید، لینک دانلود اینستاگرام را برای هر کدام بصورت جداگانه برای شما قرار داده ایم تا شما هم به کاربران اینستاگرامی بپیوندید و از این اپلیکیشن لذت برده و فعالیت کنید و یا خلاقیت و فکر کسب وکاری برای خود راه اندازی کنید.

دانلود و نصب اینستاگرام روی موبایل اندروید

همه ی افرادی که به گوشی و برندهای آن علاقه دارند، می دانند که برای گوشی ها، تبلت ها و گجت های اندرویدی برندهای گوگل، سامسونگ، سونی، اچ تی سی و شیائومی طرفداران بیشتری دارند. پس در ابتدا لینک های دانلود و نصب اپلیکیشن های اندروید را قرار داده ایم. مورد توجه است به دلیل اینکه همیشه آخرین ورژن اینستاگرام را نصب کنید از برنامه های کافه بازار و گوگل پلی که بسیار معتبر هستند، نام برده ایم.

دانلود و نصب اپلیکیشن اندرویدی اینستاگرام از طریق بازار

دانلود و نصب اپلیکیشن اندروید اینستاگرام از طریق گوگل پلی

متاسفانه به دلیل تحریم در کشور ما، در حال حاضر قابلیت دانلود از سایت گوگل پلی امکان پذیر نیست. بنابراین پیشنهاد می کنیم از کافه بازار جهت دانلود استفاده کنید زیرا برنامه ای ایرانی ست و به راحتی آخرین دانلودها در دسترس هستند.

دانلود اینستاگرام برای ایفون

بعد از دستگاه های اندروید به سراغ سیستم عامل های iOS می رویم. حالا باید یاد بگیریم که چگونه اپلیکیشن اینستاگرام را برای آیفون، آی پد یا آی پاد (iPhone, iPad, iPod) نصب کنید. اولین مسیر پیشنهادی نصب اينستاگرام براي ايفون، رفتن به فروشگاه اپل است، یعنی به برنامه ی اپ استور بروید و آخرین ورژن اینستاگرام را نصب کنید. فقط مشکلی که وجود دارد شما برای این کار به ساخت اکانت اپل (یا خرید اکانت از طریق سایت ‌هایی مانند پل کارت ۲۴ یا سیم پی نیاز دارید.

اگر نمی توانید در اپل استور، اکانت اپل را بسازید، بهتر است از بازارچه ایرانی اپلیکیشن های اپل، یعنی سیب اپ استفاده نمایید.

در پایین تر لینک دانلود جدیدترین نسخه ی اینستاگرام را آورده ایم.

دانلود و نصب اپلیکیشن iOS اینستاگرام از طریق آی تونز

از امکانات مهمی که سیب اپ دارد این است که می توانید چند اپلیکیشن اینستاگرام را به طور همزمان بر روی سیستم اپل نصب کنید. برای مثال بعضی از کاربران چند اینستاگرام را بر روی گوشی آیفون خود دارند و حساب شخصی حساب کسب و کار خود را به صورت جداگانه در هر کدام از اینستاگرام های خود دارند. برای این کار، در سایت یا اپلیکیشن سیب اپ، کلمه Instagram را سرچ کنید و اقدام به نصب اینستاگرام های شماره ۲ تا ۵ این سایت نمایید.

آموزش کامل لایو اینستاگرام را مطالعه کنید.

blank

دانلود آخرین نسخه اینستاگرام برای دستگاه های ویندوز فون

شاید تعداد کمی از کاربران گوشی ویندوز فون دارند، ولی همین تعداد هم برای ما قابل احترام هستند و ما در نهایت لینک دانلود اپلیکیشن اینستاگرام را برای آنها نیز گذاشته ایم.

دانلود و نصب اپلیکیشن ویندوز فون اینستاگرام از طریق مایکروسافت

سخن پایانی

اگر در هنگام دانلود و نصب اینستاگرام روی موبایل به مشکلی برخوردید حتما در بخش نظرات و ایده ها ، مشکل خود را با ما در میان بگذارید. این برنامه را دانلود و نصب کنید، زیرا اینستاگرام یکی از شبکه های پرطرفدار بین کاربران می باشد. کاربران زیادی که در حال حاضر در اینستاگرام، کسب و کار بزرگی راه اندازی کرده اند، این افراد، هیچ گاه فکر نمی کردند، با تبلیغ در اینستاگرام به این جایگاه خواهند رسید. همه ی کاربران می دانند، امروزه اینستاگرام تبدیل به منبع درآمدی برای خیلی از کاربران شده است. کاربران زیادی در آمدهای زیادی از طریق اینستاگرام به جیب می زنند. اگر بعد از دانلود و نصب اینستاگرام روی موبایل، به دنبال مطالعه ی اطلاعات دقیق تری از اینستاگرام هستید، بقیه آموزش های ما در مورد اینستاگرام در بخش ترفندهای آموزشی در سایت رسمی کوک موبایل را ببینید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *