راهنمای خرید موبایل

خرید محصولات شیائومی آسان تر از همیشه

خرید محصولات شیائومی آسان تر از همیشه

بزودی فروش محصولات شیائومی توسط دستگاه های فروش خودکار در هند آغاز می شود.

برند چینی شیائومی در حال قبضه کردن بازار تلفن همراه و محصولات الکتریکی است و بارزترین ویژگی محصولات این شرکت کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب است و در همین راستا هر روز خبر هایی در راستای کاهش هزینه تولید و به حداقل رساندن هزینه های جانبی فروش می شنویم.

این شرکت در جدیدترین اقدام خود دست به یک کار خوب زده است و باید منتظر ماند و نتیجه ی اقدام اخیر این شرکت را دید.

کیوسک های Mi Express، ماشین های فروش خودکار محصولات شیائومی

شیائومی برنامه های خود را برای ایجاد کیوسک های Mi Express اعلام کرده است.که ماشین های فروش خودکاری هستند که مشتریان می توانند به طور مستقیم و بدون برخورد با واسطه ای به خرید محصولات شئائومی  بپردازند. این دستگاه های فروش در سراسر شهر های پیشرفته در مکان های عمومی شهر مانند پارک های فناوری ، ایستگاه های مترو ، فرودگاه ها و مراکز خرید عرضه خواهند شد.

متقاضیان  می توانند محصولات را با استفاده از کارت های اعتباری، پول نقد و سیستم پرداختی یو پی آی(UPI) خریداری کنند.

 شیائومی قصد دارد این دستگاه ها را در ماه های آینده راه اندازی کند و سپس آنها را در شهر های بیشتری در سراسر کشور توسعه دهد.

کیوسک Mi Express یکی دیگر از کارهای شرکت با هدف حذف واسطه و فروش مستقیم محصولات به مشتری است. در حال حاضر شیائومی از طریق وب سایت Mi.com و فروشگاه های خرده فروشی Mi Home این کار را انجام می دهد. این کار باعث میشود که محصولات با قیمت پایین تر به فروش برسد. علاوه بر این، کیوسک های Mi express مقرون به صرفه هستند، چراکه آنها نیازی به هیچ فروشنده وکارمندی ندارند و مشتریان میتوانند بدون نیاز به فرد دیگر، از دستگاه استفاده کنند.

در آینده اطلاعات بیشتر در مورد این کیوسک ها و مکان‌های آنها  در Mi.com قابل دسترسی خواهد بود.

مطالب مرتبط