ترفند شبکه های اجتماعی

حساب کاربری های مختلف اینستاگرام

blank

آموزش دسترسی به حساب کاربری های مختلف اینستاگرام درآیفون

اینستاگرام جنجالی ترین شبکه اجتماعی حال حاضر در بین جوانان ایرانی محسوب می شود. همه ی ما قطعا تجربه ی صرف زمان زیادی بصورت روزانه در این شبکه اجتماعی را داریم. معمولا کاربران گوشی های هوشمند در همه ی سنین دارای یک حساب کاربری اینستگرام هستند، که توسط آن به فعالیت و ایجاد رابطه ی اجتماعی مجازی می پردازند.

انتظار می رود که در بعضی مواقع به خاطر یکسری دلایل برخی از کاربران تمایل به داشتن چندین حساب کاربری اینستاگرام را داشته باشند.

خوشبختانه شرکت اینستاگرام امکان انجام چنین چیزی را برای کاربران خود فراهم ساخته است. و برای داشتن چندین حساب کاربری در این شبکه اجتماعی، نیازی به بودن یک کابر خاص با تعداد فالورهای زیاد مانند افراد مشهور نیست.

این ویژگی مفید و کارامد برای تمام کاربران اینستاگرام عرضه شده است، و از این پس کاربران به هر دلیلی می توانند از داشتن یک حساب شخصی برای دوستان و خانواده و یک حساب برای محیط کار و سایرین در اینستاگرام بهره ببرند؛ و به راحتی هر چه تمام تر چند حساب کاربری یا اکانت اینستاگرام را در یک دستگاه یا گوشی مدیریت کنند.

با استفاده از این ویژگی دیگر احتیاجی نیست تا برای ورود به حساب های مختلف اینستاگرام از حساب کنونی خود خارج شوید و مجددا در حساب دیگری لاگین کنید یا مجبور باشید از چند دستگاه مختلف برای رسیدن به هدف خود استفاده کنید.

بیشتر از همه این ویژگی می تواند برای مشاغل و شرکت های تجاری مفید شناخته شود، چرا که معمولا شرکت های تجاری و بیزینسی نیاز به چند حساب کاربری تبلیغاتی و … دارند.

فرآیند اضافه کردن یک حساب کاربری دیگر به اپلیکیشن اینستاگرام در کل پیچیده نخواهد بود ولی به راحتی قابل دسترس نیست.

برای داشتن حساب های متعدد اینستاگرام در یک دستگاه مراحل زیر را دنبال کنید.

قدم اول : ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام خود را با لمس آیکون مورد نظر آن اجرا کنید.

قدم دوم : سپس به بخش سمت راست در گوشه ی صفحه، که مربوط به پروفایل شخصی شما می شود مراجعه کنید. (دارای آیکونی شبیه به انسان است)

اینستاگرام | تعمیرات تخصصی موبایل

قدم سوم : در این بخش که اطلاعات شخصی پروفایل شما را شامل می شود، به گوشه سمت راست بالای صفحه که یک آیکون چرخ دنده قرار دارد دقت کنید.

اینستاگرام | اموزش تعمیرات موبایل

قدم چهارم : با انتخاب آیکون چرخ دنده، صفحه ای از گزینه های مختلف را مشاهده خواهید کرد که باید به سمت پایین اسکرول کنید تا به گزینه Add Account دسترسی پیدا کنید.

اینستاگرام | اموزش تعمیرات تخصصی گوشی

قدم پنجم : آن را انتخاب کنید، خواهید دید که صفحه ی ورود به اینستاگرام دوباره برای شما باز خواهد شد و مثل همیشه باید اطلاعات مربوط به حساب جدید خود را به آن وارد کنید. (اگر حساب قبلی دارید اطلاعات و پسورد آن را وارد کرده در غیر این صورت گزینه Sign Up را انتخاب کنید و اطلاعات جدید را وارد کنید)

اینستاگرام | تعمیرات گوشی

زمانی که لاگین شدن به حساب جدید با موفقیت به اتمام رسید بلافاصله بصورت خودکار به حساب جدید وارد می شوید و قادر به استفاده از تمام امکانات این اکانت جدید خواهید بود.

سوییچ بین حساب های مختلف اینستاگرام

خبر خوب این است که کاربران می توانند تا سقف ۵ حساب کاربری را از این طریق به مجموعه حساب های کاربری اینستاگرام خود اضافه کنند، و از آن ها بطور همزمان در یک دستگاه استفاده کنند. بصورتی که هر کاربر به راحتی قادر به سوییچ میان این حساب ها خواهد بود و در مورد بروز مشکل و اشتباه هم نیاز به وجود نگرانی نیست چرا که با سوییچ میان اکانت های مختلف عکس پروفایل هر کدام در بالای صفحه مشخص است و با توجه به آن قطعا از بروز اشتباهات احتمالی مثل ارسال عکس به فرد دیگر جلوگیری خواهد شد.

برای سوییچ کردن اکانت ها باید به بخش پروفایل حساب اینستاگرام خود بروید و روی نام کاربری username مربوطه خود در بالای صفحه ضربه بزنید.

اینستاگرام | تعمیرات موبایل

پس از انجام این کار یک صفحه شامل لیستی از حساب کاربری های مختلف شما نمایش داده خواهد شد. از این صفحه می توانید حساب کاربری که تمایل به ورود به آن را دارید انتخاب کنید.

بنابراین هر زمان که تمایل به ورود به هر کدام از این حساب ها را داشته باشید، از مسیر گفته شده دسترسی شما امکان پذیر خواهد بود.

برای اضافه کردن یک حساب جدید نیز گزینه Add Account در همین صفحه در اختیار شما قرار داده شده است تا به سهولت به فعالیت خود بپردازید.

حذف یک حساب اینستاگرام از مجموعه حساب های کاربری

اگر شما یک حساب کاربری به این مجموعه حساب های کاربری اینستاگرام خود اضافه کرده اید، و الان پشیمان شده و بنا به دلایل شخصی تمایل به حذف آن را دارید باید به حساب یاد شده، برای حذف مراجعه کنید.

از این حساب مورد نظر، باید به بخش پروفایل گوشه راست صفحه بروید و دوباره مانند فرآیندهای قبلی به آیکون چرخ دنده سمت راست بالای صفحه وارد شوید.

در این صفحه باید به سمت پایین حرکت کنید تا به پایین ترین نقطه صفحه برسید و گزینه log out را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه حساب یاد شده حذف خواهد شد.

برای حذف تمامی حساب های کاربری خود باید گزینه Log out of All Accounts را انتخاب کنید.

اینستاگرام | اموزش تعمیرات موبایل

قابلیت های بیشتر برای حساب های کاربری تجاری اینستاگرام

شرکت ها و حساب های کاربری تجاری باید مطلع باشند که ویژگی های جدیدی در اختیار این دسته از اکانت ها توسط اینستاگرام قرار گرفته است.

هر چند امکانات و ویژگی های اینستاگرام به اندازه ی شبکه اجتماعی محبوب و بزرگ فیس بوک facebook نمی تواند باشد ولی باز هم با گذشت زمان رو به پیشرفت است.

یکی از این قابلیت هایی که در اختیار اکانت های تجاری قرار می گیرد، جزییات بررسی شده ی پست های پرمخاطب و پربازدید است. در نتیجه شرکت ها و صاحبان اکانت های تجاری می توانند، پست های پربازدید را آنالیز کنند و علت آن را بیایند تا بتوانند با استفاده از آن پست های پرمخاطب بیشتری بگذارند و تجارت خود را از روش های مجازی گسترش دهند. قطعا که این ویژگی با استقبال زیادی مواجه خواهد شد و کاربرد فراوانی در تجارت خواهد داشت.

ویژگی contact نیز جز قابلیت های جدید اینستاگرام به شمار می رود. که با استفاده از آن اکانت های تجاری امکان ارتباط مستقیم با مخاطبین خود را خواهند داشت. این ارتباط می تواند از طریق تماس، ایمیل، شبکه ارسال پیام و یا آدرس صورت پذیرد.


مطالب مشابه :

آموزش روش های بازگشت به اکانت اینستاگرام غیر فعال یا حذف شده

چگونه ویدیوهای زنده (Live Video) اینستاگرام را دانلود کنیم؟

عکاسی بهتر در اینستاگرام

مطالب مرتبط