ترفند شبکه های اجتماعی

حذف مکان از عکس در اینستاگرام

حذف مکان از عکس در اینستاگرام

حذف مکان از عکس در اینستاگرام به صورت تصویری و کامل

اینستاگرام مانند بسیاری از برنامه های دیگر، این امکان را به کاربر می دهد که تصاویر خود را همراه با لوکیشن و موقعیت جغرافیایی و مکانی که در آن قرار دارد تگ کند و در معرض نمایش قرار دهد. این یک ویژگی شسته و رفته محسوب می شود که در آن یک رد از محل اقامت و موقعیت جغرافیایی کاربر را بجای می گذارد و علاوه بر اینکه می تواند جایی که عکس های شما گرفته شده اند را در نقشه نشان دهد، در نقشه عکس پروفایل کاربر استفاده می شود و برای شما مشخص می کند که این عکس در کجا گرفته شده است.اپ اینستاگرام به عنوان یک پلت فرم رسانه اجتماعی به این خاطر در بین کاربران سراسر جهان محبوب زیادی پیدا کرده است که ذاتاً ماهیت بصری سرگرم کننده ای دارد.

حذف مکان از عکس در اینستاگرام

می توانید وارد صفحه اینستاگرام خود شوید، به سمت پایین اسکرول کنید و عکس ها و پست های دوستان خود را مشاهده کنید و هر کدام را دوست داشته باشید براحتی با دو ضربه آنها را لایک کنید. این برنامه قابلیت های بسیار زیادی دارد که بسیار جالب و پرکاربرد هستند. یکی از ویژگی هایی که سلیقه ای است و شاید برخی از کاربران نپسندند این است که اینستاگرام براحتی و به صورت تصادفی اطلاعات مربوط به مکان و موقعیت جغرافیایی که در آن کاربر عکس می گیرد را به تصاویر اضافه می کند (طول و عرض جغرافیایی دستگاهی که بوسیله آن عکس در اینستاگرام پست شده است).اما برخی اوقات، همین ویژگی می تواند نگرانی های امنیتی بوجود بیاورد و مال و جان شما را به خطر بیندازد. در این مقاله قصد داریم نحوه حذف تگ موقعیت مکانی (لوکیشن) از عکس هایی که گرفته اید و در اینستاگرام پست می کنید را آموزش دهیم.

با کوک موبایل همراه باشید.مراحل انجام کار به شرح زیر می باشد.

1- برنامه اینستاگرام را باز کنید.

روی آیکن برنامه اینستاگرام ضربه بزنید و برنامه را باز کنید. آیکن این برنامه یک کادر نارنجی، ارغوانی و زرد رنگ با یک دوربین سفید داخل آن است. این برنامه را می توانید در صفحه اصلی، در کشو برنامه ها و یا با جستجو نام برنامه، پیدا کنید.

برنامه اینستاگرام را باز کنید

برنامه اینستاگرام را باز کنید

2- روی آیکن پروفایل ضربه بزنید.

این آیکن در پایین سمت راست صفحه نمایش قرار دارد. اگر برای پروفایل خود عکس و یا اواتار انتخاب کرده باشید، روی این آیکن نمایش داده می شود. سر و شانه انسان است در پایین گوشه سمت راست دیده می شود.

روی آیکن پروفایل ضربه بزنید

روی آیکن پروفایل ضربه بزنید

3- روی یک عکس ضربه بزنید.

یکی از پست ها را انتخاب کنید و روی عکسی که به آن لوکیشن اضافه کرده اید ضربه بزنید.

روی یک عکس ضربه بزنید

روی یک عکس ضربه بزنید

4- روی گزینه سه خط افقی ضربه بزنید.

آیکن این گزینه که تنظیمات صفحه نیز نامیده می شود به شکل سه خط افقی قرار گرفته در کنار یکدیگر در بالا گوشه سمت راست صفحه قرار دارد. این گزینه در دستگاه های آیفون به صورت ظه خط افقی و در دستگاه های اندروید به صورت سه خط عمودی می باشد.

روی گزینه سه خط افقی ضربه بزنید

روی گزینه سه خط افقی ضربه بزنید

5- روی گزینه Edit ضربه بزنید.

این گزینه تقریباً در پایین منو تنظیمات قرار دارد. به پایین اسکرول کنید، گزینه را پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید.

روی گزینه Edit ضربه بزنید

روی گزینه Edit ضربه بزنید

6- روی Location ضربه بزنید.

لوکیشن یا موقعیت مکانی در زیر نام کاربری قرار دارد.

وقتی که کاربر در اینستاگرام عکسی را پست می کند، لوکیشن به طور خودکار به عکس اضافه نمی شود، بنابراین ممکن است در این مرحله، هیچ لوکیشنی برای حذف نداشته باشید.

روی Location ضربه بزنید

روی Location ضربه بزنید

7- روی گزینه Remove Location ضربه بزنید.

این گزینه اولین آیتم در منو لوکیشن است. برای حذف لوکیشن از عکس روی این گزینه ضربه بزنید.

روی گزینه Remove Location ضربه بزنید

روی گزینه Remove Location ضربه بزنید

8- روی گزینه Done ضربه بزنید.

برای تایید و اعمال تغییرات، روی گزینه Done ضربه بزنید. با ضربه روی این گزینه، دیگر وقتی به عکس نگاه می کنید هیچ گونه اطلاعات مربوط به موقعیت جغرافیایی روی عکس دیده نمی شود.

روی گزینه Done ضربه بزنید

روی گزینه Done ضربه بزنید

چنانچه احتیاج به مشاوره بیشتر در این زمینه دارید می توانید با کارشناسان تعمیرات موبایل ما ارتباط بر قرار نمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *