ترفند آیفون

تماس ویدیویی واتس اپ در iPhone

blank

آموزش نحوه ی راه اندازی قابلیت تماس ویدیویی در آیفون


اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که به برنامه های پیام رسان بسیار علاقه مندید باید در مورد اضافه شدن قابلیت تماس ویدیویی به برنامه جذاب و پر طرفدار واتس آپ نیز شنیده باشید . در ادامه این مقاله قصد داریم نحوه ی راه اندازی قابلیت تماس ویدیویی واتس آپ در آیفون و آی پد را به شما عزیزان آموزش دهیم:
روش گفته شده در این مقاله مربوط به گوشی موبایل آیفون است و اگر شما  دارای آی پد هستید ،نگران نباشید چرا که نحوه ی راه اندازی این قابلیت در آی پد نیز دقیقا مشابه آیفون است.
برای شروع ابتدا باید به App Store رفته و جدیدترین نسخه ی واتس اپ که در این فروشگاه قرار دارد را دانلود کنید و آن را نصب نمایید. اگر هم اکنون برنامه ی واتس اپ را روی آیفونتان دارید آن را آپدیت کنید. بعد از دانلود نسخه ی به روز رسانی شده و یا آپدیت نرم افزار واتس اپ مطابق با گام های زیر پیش بروید:

  • قدم اول : واتس اپ را اجرا کنید.
  • قدم دوم: Conversation مخاطبی که قصد دارید با او تماس ویدیویی برقرار کنید را باز کنید .
  • قدم سوم: پس از باز کردن صفحه Conversation مخاطبی خاص ، در گوشه ی سمت رات و بالای صفحه مخاطب می توانید لوگوی یک دوربین فیلم برداری را ببینید. پس از ضربه زدن به این دوربین ، می توانید تماس ویدیویی با مخاطب را آغاز کنید.
  • قدم چهارم:واتس اپ حین برقراری تمای ویدیویی امکاناتی را در اختیار شما قرار می دهد که از آن جمله می توان سوییچ میان دوربین عقب و دوربین سلفی برای فیلم گرفتن و یا ارسال تکست در حین تماس ویدیویی را برشمرد.
  • قدم پنجم: اگر علاقه ای به فرستادن صدا حین برقراری تماس ویدیویی ندارید می توانید گزینه ی Mute را لمس کنید. تماس ویدیویی واتس اپ در iPhoneخوب حالا به راحتی می توانید تماس ویدیویی با واتس اپ برقرار کنید ،چنانچه علاقه دارید کنفرانس گروهی به همراه چند نفر برقرار کنید می توانید برنامه ی Booyah را نیز از App Store دانلود کنید تا بتوانید تله کنفرانس ایجاد کنید.

مطالب مرتبط