اخبار فناوری

عکسهای جدیدی از ال جی G6 لو رفت…!

blank

LG G6 دارای پشت براق و صفحه نمایش بدون قاب لبه به لبه است…!

 دو روز قبل، درباره گوشی جدید ال جی خبرها و شایعات بسیاری به راه افتاد . شایعات از ماژولار بودن طراحی LG G6 حکایت دارند. چیزی که زمان معرفی و ارایه LG G5  نیز بسیار به آن پرداخته شد اما در عمل آنچه ارایه شد فاصله ی بسیاری تا طراحی ماژولار داشت. LG G6  با قدمی به عقب، بسیار مشابه به LG G5 طراحی شده است . این شباهت لااقل از نظر شکل ظاهری بسیار چشم گیر است.در مورد مشخصات فنی نیز هنوز اطلاعات دقیقی بخه بیرون درز نکرده است.

در جدیدترین عکسی که از LG G6 لو رفته است می توان بسیاری از ویژگی های گوشی جدید ال جی را دریافت. بر اساس گزارشات ، ال جی G6 دارای یک صفحه براق در پنل پشت گوشی است. پنلی که در جلوی گوشی هم استفاده شده است با نام “۲٫۵D display”  شناخته می شود.زیاد به نام این پنل دقت نکنید چرا که این تنها ، برای صدا کردن پنل به کار رفته در صفحه نمایش استفاده می شود. در این نوع از صفحه نمایش ، در اطراف صفحه نمایش حاشیه ای وجود ندارد و می توان صفحه نمایش را بدون قاب دانست.این صفحه نمایش در گوشه های LCD خمیده می شود . شاید تا الان کمی از فلسفه ی نام گذاری ۲٫۵ D برای این صفحه نمایش را درک کرده باشید.

خوب بر سر بحث شایعات در مورد گوشی ال جی G6  برگردیم. گزارش هایی در مورد شارژ بی سیم و قابلیت ضد آب بودن گوشی نیز بر سر زبان ها است.  گوشی هایی چون گلکسی های سامسونگ در این مورد می توانند با LG G6 رقابت کنند. اندازه ی صفحه نمایش دقیقا مشابه با اخیرترین گوشی ال جی در بازار یعنی همان ۵٫۳ اینچ است. البته هنوز گمانه زنی هایی درباره جمع و جور تر شدن ال جی G6 نیز وجود دارد.

مطالب مرتبط