اخبار فناوری

انفجار galaxy S6 در اتاق نوزادی شش ماهه

blank

انفجار گوشی سامسونگ galaxy S6 در انگلستان

یک گوشی سامسونگ galaxy S6 در عید سال نو در خانه ای در انگلستآن منفجر شد.  این خانواده کودکی شش ماهه  داشتند که نزدیک بود در این انفجار صدمه ببیند. galaxy S6 در کنار میز در حال شارژ بود که خانم خانواده که حدود ۳۹ سال دارد صدای انفجاری را شنید .  صدای انفجار به اندازه ای بلند بود که وی را به اتاق خواب کشاند .پس از ورود به اتاق خواب لیدز دید که شعله های آتش از گوشی به سمت بالا کشیده می شود.

او گفت : شعله های آتش از تلفن بیرون می آمد و به طرف سقف کشیده می شد، صحنه ای شبیه به آتش بازی شکل گرفته بود.

دقایقی قبل از آن که تلفن آتش بگیرد ، خانم فرزند شش ماهه اش که در نزدیکی تلفن همراه خوابیده بود را از آن جا دور کرده بود و روی تخت خوابش قرار داده بود. این برای پسر او جای خوش شانسی است که از جای سوختگی همیشگی بر روی بدنش در امان مانده است. قسمت ترس آور ماجرا این بود که حدود ۵ دقیقه قبل از آتش گرفتن تلفن ، وی از حمام بیرون آمده بود و اگر مدت طولانی تری در حمام مانده بود شاید این اتفاق به فاجعه ای جبران ناپذیر بدل می شد. وی بچه را به بغل گرفته و به بیرون از خانه دوید . همسر وی تلفن را از شارژر گوشی موبایل بیرون آورد و پسرش از این ماجرا جان سالم به در برد. بعد از این ماجرا طی صحبت های که لیدز با شرکت سامسونگ داشت ، توانست از آنها قول یک دستگاه galaxy S6 جدید و سالم را بگیرد. هنوز از این ماجرا یک هفته می گذرد و لیدز همچنان منتظر است. وی در شبکه های اجتماعی از این ماجرا سخن گفته است . سامسونگ دلیل این انفجار را نامعلوم می داند و در بیانیه ای که منتشر ساخته است گفته : هنوز دلیل انفجار galaxy S6 واضح نیست!

بعد از ماجرای تمام شدن پرونده ی Galaxy Note 7  با جمع آوری بیش از ۸۰ درصد گوشی ها از میان مردم ، اولین گلکسی S6 در هواپیمایی در چین آتش گرفت.دلیل انفجار این گوشی نیز نامعلوم ماند. در ادامه انفجار گوشی های هوشمند نام شرکت های مطرح و برندهای گران نیز به چشم می خورد.

مطالب مرتبط