اخبار فناوری, راهنمای خرید

پاول دوروف از تلگرام استارز (Stars) به صورت رسمی رونمایی کرد

تلگرام استارز جدیدترین سرویس تلگرام راه اندازی شد

امروز پاول دوروف، بنیان‌گذار تلگرام، رسماً در کانال خود اعلام کرد که استارز (Stars) راه‌اندازی شده است. استارزهای دریافت شده می‌توانند از طریق Fragment به تون (TON) تبدیل شوند.

تلگرام استارز یک سرویس جدید تلگرام است که امکان خریدهای درون‌برنامه‌ای را بر روی اندروید و iOS در مینی‌اپلیکیشن‌ها فراهم می‌کند.

مینی‌اپلیکیشن‌های تلگرام ربات‌های داخلی هستند که می‌توانند در اپلیکیشن رسمی تلگرام بدون نیاز به نصب اضافی استفاده شوند.

معروف‌ترین مینی‌اپلیکیشن، @wallet، کیف پول یکپارچه ارز دیجیتال تلگرام است.

از سوی دیگر، اپلیکیشن‌های سنتی نیاز به دانلود و نصب دارند، و به همین دلیل است که مینی‌اپلیکیشن‌های تلگرام، مانند نات‌کوین، به سرعت در حال رشد هستند. طبیعت اجتماعی تلگرام اجازه می‌دهد که مینی‌اپلیکیشن‌ها به صورت ویروسی گسترش یابند.

از طریق تلگرام ستارز، کاربران قادر خواهند بود درون مینی‌اپلیکیشن‌ها پرداخت انجام دهند.

در واقع، این سرویس به مینی‌اپلیکیشن‌ها اجازه می‌دهد تا برای خدمات دیجیتال در اندروید و iOS، با استفاده از روش پرداخت بسیار ساده خریدهای درون‌برنامه‌ای، پرداخت‌ها را بپذیرند.

پس از دریافت ستارزها، مالکان یا مدیران مینی‌اپلیکیشن‌ها می‌توانند آن‌ها را با استفاده از پلتفرم Fragment به تون‌کوین (ارز دیجیتال بومی تون) تبدیل کنند.

همچنین، آن‌ها می‌توانند از ستارزها برای تبلیغ بیشتر مینی‌اپلیکیشن‌های خود در تلگرام با شرایط ترجیحی استفاده کنند.

دوروف همچنین اشاره می‌کند که اپل و گوگل 30٪ کمیسیون زمانی که کاربران ستارز را از آن‌ها خریداری می‌کنند، دریافت می‌کنند، و بیان می‌کند که توسعه‌دهندگانی که ستارزها را در تبلیغ اپلیکیشن خود بازسرمایه‌گذاری کنند، کمیسیون کلی تقریباً 0٪ خواهند داشت.

همچنین بخوانید: کارت های امروز همستر 19 خرداد

تلگرام استارز جدیدترین سرویس تلگرام چیست و چه کاربردی دارد؟

فرض کنید علی یک فروشگاه کفش دارد و تصمیم می‌گیرد یک مینی اپ تلگرامی برای فروش کفش‌هایش طراحی کند. او عکس محصولاتش را به طور ساده در کانال تلگرامش قرار می‌دهد. مشتریان برای خرید محصولات باید وارد مینی اپ (ربات فروشگاه) شوند و خرید خود را انجام دهند. اکنون با استفاده از استارز می‌توانند پرداخت‌های خود را انجام دهند.

استارز نوعی ارز است، اما یک رمزارز نیست و نیازی به کیف پول دیجیتال ندارد.

با ورود استارز، تلگرام به یک مقصد کلیدی و مهم برای کسب و کارها تبدیل می‌شود. هر کسی می‌تواند فروشگاه آنلاین خود را در تلگرام داشته باشد، با ظاهری شیک و پرداخت‌های بسیار آسان.

با استفاده از استارز، فرآیند خرید و فروش در تلگرام به مراتب ساده‌تر و کارآمدتر خواهد شد.

منبع: en.cryptonomist.ch

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *