ترفند اندروید

تغییر نام برنامه‌های اندروید با گوشی

blank

گوشی‌های هوشمند به یکی از ابزارهای مهم و ضروری در زندگی بشر تبدیل شده‌اند. این ابزارها علاوه بر ایجاد ارتباط به وسیله‌ای برای انتقال داده‌های مهم و ذخیره اطلاعات تبدیل شده‌اند. گوشی‌های هوشمند اندرویدی به خودی خود کاربردهای متعددی دارند و با افزودن برنامه‌‌های کاربردی کارایی بسیار بیشتری نیز پیدا می‌کنند و شما می‌توانید از آن‌ها در هر مکان و زمانی برای انجام امور مهم خود بهره ببرید.یکی از ویژگی‌های گوشی‌های هوشمند اندرویدی امکان ایجاد تغییرات در نحوه استفاده و ظاهر برنامه‌های کاربردی و برنامه‌های موجود بر روی خود گوشی اندرویدی است. کاربران گوشی‌های هوشمند اندرویدی می‌توانند با توجه به سلیقه خود تغییرات دلخواه را بر روی گوشی‌های اندرویدی خود اعمال کنند.یکی از پارامترهایی که کاربران گوشی‌های هوشمند اندرویدی تمایل بسیار زیادی برای تغییر نام برنامه‌های اندروید دارند. آن‌ها برای یافتن آسان‌تر برنامه‌های کاربردی و یا مرتب کردن آن‌ها، نام برنامه‌های کاربری را به نام‌های آشنا و دلخواه تغییر می‌دهند.

در ادامه به آموزش تصویری تغییر نام برنامه‌های اندروید با گوشی هوشمند می‌پردازیم.

تمامی برنامه‌های کاربردی اندرویدی دارای نام و آیکون مشخص و به خصوص هستند. برای تغییر نام آن‌ها روش‌های مختلفی وجود دارد.

شما می‌توانید با استفاده از امکانات گوشی‌های هوشمند اندرویدی خود و یا با استفاده از برنامه‌های کاربردی مبتنی بر اندروید این کار را انجام دهید. برنامه‌های کاربردی متفاوتی برای این کار وجود دارد. تمامی این برنامه‌های کاربردی مبتنی بر اندروید برای کار کردن و داشتن عملکرد مناسب به فایل‌های روت Root نیاز دارند.

یکی از بهترین برنامه‌های کاربردی در این زمینه APK Editor است.

پس از نصب برنامه ‌ APK Editor، آن را بر روی تلفن هوشمند خود اجرا کنید. در هنگام اجرای این برنامه با دو گزینه روبرو می‌شوید.

تغییر نام برنامه‌های اندروید با گوشی

تغییر نام برنامه‌های اندروید با گوشی

انتخاب فایل اپک Select an APK File، با استفاده از این گزینه می‌توان یک فایل APK را از حافظه گوشی هوشمند خود انتخاب و آن را ویرایش کنید.

گزینه دوم انتخاب APK از فایل برنامه‌های کاربردی Select an APK form the app است که توسط این برنامه می‌توان از برنامه‌های کاربردی یکی را به دلخواه انتخاب کرد. پس از انتخاب یکی از گزینه‌ها می‌توان فایل‌‌های عمومی آن را با برگزیدن گزینه Common Edit Option ویرایش کرد.

تغییر نام برنامه‌های اندروید با گوشی

تغییر نام برنامه‌های اندروید با گوشی

پس از مرحله بعدی با گزینه‌های زیر روبرو خواهید شد.

Package Name, version code, SDK version، هیچ تغییری در این گزینه‌ها تغییر ایجاد نکنید. با انتخاب گزینه App name می‌توانید نام برنامه مورد نظر خود را انتخاب کنید. پس از انتخاب برنامه کاربردی و تغییر آن گزینه Save را انتخاب کنید.

بعد از مدتی تغییرات انجام شده اعمال می‌شود. اما قبل از آن باید اطلاعات قبلی را حذف کنید.

تغییر نام برنامه‌های اندروید با گوشی

تغییر نام برنامه‌های اندروید با گوشی

با طی مراحل فوق نام برنامه کاربردی اندروید تغییر می‌کند.

مطالب مرتبط