ترفند شبکه های اجتماعی

آموزش فارسی سازی تلگرام اندروید

blank

از زمان وارد شدن شبکه‌هایی مانند فیسبوک، ما مردم فارسی زبان نیز آشنایی خوبی با زبان انگلیسی و کاربرد آن پیدا کردیم، اما همچنان ممکن است افرادی زبان فارسی در یک اپلیکیشن یا شبکه را ترجیح دهند.تلگرام به صورت پیش‌فرض دارای زبان انگلیسی است و اگر این اپلیکیشن را برای اولین بار اجرا کنید طبیعتا با زبان انگلیسی مواجه خواهید شد. اگر قصد دارید که زبان فارسی را وارد این برنامه کنید، دو راه کاملا ساده پیش‌روی خود دارید. پس با ما همراه باشید تا به آموزش فارسی سازی تلگرام اندروید بپردازیم.

همچنین پیش از شروع آموزش این نکته قابل ذکر است که به سمت تلگرام‌ غیررسمی و اپلیکیشن‌ها شخص ثالث نروید. هویت اشخاص اداره کننده تلگرام کاملا مشخص است اما هویت اشخاصی که اپلیکیشن‌هایی با عنوان تلگرام فارسی عرضه می‌کنند مشخص نیست و همچنین اعتماد کافی نسبت به این افراد جذب نشده است. پس بهتر است از طریق تلگرام رسمی اقدام کنید.

تغییر زبان از طریق بات

آموزش فارسی سازی تلگرام اندروید

آموزش فارسی سازی تلگرام اندروید

برای اولین مسیر، ما از یک بات استفاده خواهیم کرد. این بات در دو سیستم اندروید و iOS فعال است و می‌توانید در هر دو سیستم از این بات استفاده کنید. در نسخه اندروید، شما باید بات @langbot را جستجو کنید. هنگامی که وارد بات شدید گزینه start را انتخاب کنید.

پس از این، بات به شما چندین زبان معرفی می‌کند و شما باید زبان فارسی را گزینش کنید.

در مرحله بعد، بات از شما می‌خواهد که سیستم‌عامل خود را مشخص کنید و اگر بر روی اندروید هستید، اندروید و اگر بر روی iOS فعالیت دارید پس iOS را انتخاب کنید. در نسخه اندروید، بلافاصله پس از انتخاب یک فایل xml برای شما ارسال می‌شود.

فایل را دانلود کنید و آن را اجرا کنید. گزینه Apply Localization را انتخاب کنید و منتظر بمانید که تلگرام شما فارسی شود. اگر این اتفاق نیفتاد یک بار برنامه را کامل ریست کنید تا تغییرات اعمال شود.

تغییر زبان از طریق تنظیمات

آموزش فارسی سازی تلگرام اندروید

آموزش فارسی سازی تلگرام اندروید

این راه بسیار ساده‌تر از استفاده از یک بات است. برای این کار ابتدا اپلیکیشن تلگرام را باز کنید و گزینه سه خط در گوشه اپ را انتخاب کنید.

وارد منو Settings شوید و در این منو به دنبال گزینه Languages باشید.

پس از وارد شدن به منو زبان‌ها، به دنبال زبان فارسی باشید و آن را انتخاب کنید تا تیک تایید کنار زبان فارسی ظاهر شود.

تبریک می‌گوییم! به همین راحتی زبان تلگرام شما به فارسی تغییر پیدا خواهد کرد.

مطالب مرتبط