آموزش عکاسی

ترفندهای عکاسی با LG V20

blank

ترفند بیاموزید و بهترین عکسهای عمرتان را با LG V20 بگیرید…

اگر LG V20 ماشین می بود ، بی شک Mustang می شد! گوشی که ارزان نیست و در دسترس همگان قرار نمی گیرد.شبیه به اسبی کوهستانی که هنوز رام نشده است. آنچه می خوانید تجربه کسی است که بیشتر از یک ماه را در کارخانه ال جی گذرانده است و حالا در حال توصیف فبلت فوق حرفه ای LG است.

 یکی از ویژگی های فبلت که مرا به شدت تحت تاثیر قرار داده است دوربین LG V20 است.اگر با ساختار LG V20 آشنایی ندارید باید بگویم که LG V20 یک دوربین دو گانه در پشت گوشی دارد.دوربینی که عکس ها و ویدیو هایی با کیفیت بالا می گیرد. این دوربین برای گرفتن عکسها و فیلم هایی است که به ظاهر معمولی هستند. اما همه چیز زیر سر یک دوربین زاویه پهن  دیگری است که عکس های فوق حرفه ای برای شما می گیرد. دوربین زاویه پهنی نیز جلوی گوشی قرار گرفته است.

 آنچه در ادامه می خوانید چند ترفند برای گرفتن عکس هایی فوق حرفه ای با دوربین LG V20 است:

 ترفند اول:بهترین عکس های گرفته شده همه بر مبنای یک اصل اساس هستند : در موقع مناسب در مکانی مناسب باشیم.دسترسی سریع به گوشی داشتن نیز نکته ی مهم دیگری است. دلیلی که LG V20 آن را به شدت مد نظر قرار داده است. شما با دوبار فشار دادن کلید کم و زیاد کردن صدا به  سمت کم کردن صدا، می توانید به دوربین خود دسترسی پیدا کنید.این گزینه در مسیر زیر قابل دستیابی و دستکاری است:

Settings > General > Shortcut Keys

بعد از فعال کردن این میانبر میتوانید به سرعت به دوربین گوشی خود در هر لحظه ای دسترسی یابید.

ترفند دوم :

نکته ی دیگری در مورد دوربین گوشی که به سرعت نمی توان متوجه آن شد ،پایین کشیدن سریع دکمه ی شاتر است که در نتیحه ی آن دوربین شروع به گرفتن عکس های متوالی و سریع می کند. در صورت وجود نور خوب  تعداد ده عکس در یک ثانیه گرفته می شود.به این نحوه ی عکس گرفتن “عکس های توده ای” می گویند. این مدل عکس انداختن مناسب شرایطی است که در حال حرکت سریع هستید.مواردی چون وقایع ورزشی و …

زمانی که می خواهید عکس های دسته جمعی بگیرید از این حالت عکس استفاده کنید تا مطمین شوید  حداقل عکسی هست که در آن کسی پلک نزده است.همچنین این حالت عکس به درد زمانهای بارانی و یا برفی می خورد فقط حواستان باشد که LG V20  ضد آب نیست. برای گرفتن عکس های خوب در این مد عکس گرفتن باید عکس های خود را در نور خوب بگیرید.

 ترفند  سوم:

LG V20 چندین آپشن روی دوربینش دارد که یکی از بهترین آنها Tracking focus است. این ویژگی برای ردگیری و دنبال کردن و فوکوس کردن بر روی سوژه هایی است که در حال حرکت هستند. شما با به کار انداختن این گزینه می توانید یک سوژه موحود در فیلم و یا عکس را انتخاب و بر روی آن فوکوس کنید هر چند اگر مابقی سوژه های موجود در رسانه در حال حرکت باشند.

 ترفند چهارم:

قرار دادن دوربین  گوشی در مد HDR  …این حالت دوربین در گوشی LG V20 به صورت پیش فرض خاموش است .با استفاده از این حالت ، می توانید چندین عکس بگیرید و سپس آنها را برای تبدیل به یک عکس پویا ترکیب کنید. برای توضیح بیشتر در عکسهایی که در این مد گرفته می شوند عکس های در ناحیه تاریک به کلی تاریک و عکس هایی که در ناحیه روشن گرفته شده اند به کلی روشن نیستند.برای فعال کردن اینن مد باید HDR را در حالت Auto  قرار دهید.

اگر در هنگام عکس برداری متوجه شدید که گوشی شما کیفیت عکس قبلی را ندارد یا حتی اگر به مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری بر خوردید، می توانید با کارشناسان ما در واحد تعمیرات موبایل ارتباط برقرار کنید و مشکل خود را برطرف کنید.

مطالب مرتبط