اخبار فناوری

 گوشی آینده Nokia را بهتر بشناسید…

blank

گوشی بعدی Nokia ۵٫۲” و یا ۵٫۵ ” با چیپ ست Snapdragon 820  است…

 تصمیم Nokia برای بازگشت به دنیای گوشی های هوشمند ؛چند روز قبل رسمی شد… بر اساس نقشه راه Nokia برای تولید  گوشی هوشمند جدید ، سال آینده سالی است که باید منتظر معرفی و رونمایی از گوشی هوشمند جدید  نوکیا باشیم. یک سری پیش بینی ها این است که Nokia هرگز به تنهایی این گوشی را تولید و عرضه نخواهد کرد.اما در این موضوع که سال آینده گوشی جدید و پیشروی Nokiaدر اختیار کاربران گوشی های هوشمند قرار می گیرد شکی نیست.

اگر از تمام این حرفها بگذریم برخی از شایعات در باره مشخصات گوشی جدید نوکیا حرفهایی به میان آورده اند.در پستی از Weibo   میبینیم که سایر صفحه نمایش گوشی جدید نوکیا ۵٫۲ اینچ و یا ۵٫۵ اینچی خواهد بود.در مورد تراکم تصویر صفحه نمایش نیز باید گفت که تراکم تصویر این گوشی QHD خواهد بود.

 تغذیه ی گوشی جدید نوکیا با استفاده از Snapdragon 820 chipset صورت خواهد  پذیرفت. اگر چه قرار است در سال ۲۰۱۷ مدل Snapdragon835  به بازار عرضه شده و احتمالا گوشی هایی که در سال ۲۰۱۷ ارایه می گردند از این چیپ ست بهره خواهند برد.شایعات می گویند دوربین این گوشی از برند Carl Zeiss خواهد بود . این برند همان برندی است که گوشی های قدیمی نوکیا نیز از آن استفاده می کرده اند.

 در مورد گوشی جدید نوکیا حرف دیگر و خر دیگری درز نکرده است.اخیرا قاب فلزی برای این گوشی دیده شده است که در بالای آن نام Nokia حک شده است.بر اساس خبرهایی از منابع موثق بدنه ی گوشی فلزی خواهد بود.گوشی جدید Nokia ضد آب نیز خواهد بود. بر اساس آنچه به ما رسیده است نمی توان در مورد نرخ آی پی گوشی جدید نوکیا اظهار نظری کرد. از آنجا که تمام این حرفها از منبع شایعاتی شنیده شده است و  به طور رسمی از سمت نوکیا تایید و یا تکذیب نشده است نمی توان به صحت آنها اطمینان صد درصدی داشت.

مطالب مرتبط