ترفند اندروید

بکاپ گرفتن از برنامه‌های اندروید

blank

بکاپ گرفتن از بازی و برنامه‌های اندروید آموزشی است که در این مطلب به آن پرداخته‌ایم. شاید زمانی پیش بیاید که شما مجبور باشید برنامه‌ای را از گوشی خود حذف کنید و یا همین‌طور یک بازی را از گوشی‌تان پاک کنید، ولی بعدها به آن برنامه و آن بازی نیاز پیدا کنید. در این حالت اگر مجدداً آن برنامه را نصب کنید فایل‌های ذخیره شده آنها که توسط شما ذخیره شده است پاک می‌شود و در بازی نیز مراحلی که پشت سر گذاشته‌اید از بین خواهد رفت.

برای جلوگیری از این کار بهتر است که از سیستم خود و اپلیکیشن‌ها و بازی‌های خود یک بکاپ یا نسخه پشتیبان تهیه کرده و با این کار پس از پاکسازی این اپلیکیشن‌ها آیا بازی‌ها در صورت نصب مجدد آنها تمام اطلاعات گذشته خود را بازیابی خواهید کرد.

حتی می‌توانید با کمک این آموزش اطلاعات موضوع موجود در یک گوشی را در گوشی دیگری منتقل کنید به عنوان مثال اگر قصد دارید گوشی موبایل خود را تعویض کنید با این کار می‌توانید تمامی اطلاعات موجود در این گوشی و اپلیکیشن‌ها را به گوشی جدید منتقل کنیم. اگر تا پایان این مطلب آموزشی همراه ما باشید احتمال می‌دهیم یک سری از دغدغه‌هایی که کاربران در خصوص بکاپ گیری و بازیابی اطلاعات دارند پاسخ داده شود.

برای انجام این کار نیاز به نصب یک اپلیکیشن به نام اپلیکیشن لاکی پچر (Lucky Patcher) دارید پس از نصب این اپلیکیشن از مارکت گوگل پلی برنامه را اجرا کنید. پس از اجرای این اپلیکیشن شما می‌توانید لیست تمام اپلیکیشن‌های نصب شده در گوشی موبایل‌تان و همین‌طور بازی‌های نصب شده در گوشی موبایل‌تان را مشاهده کنید هر کدام از این اپلیکیشن‌ها را که قصد بکاپ گیری از آنها را دارید انتخاب کنید و سپس گزینه tools را انتخاب کنید.

بکاپ گرفتن از برنامه‌های اندروید

بکاپ گرفتن از برنامه‌های اندروید

  • در منوی جدید که به صورت پاپ آپ در صفحه نمایش گوشی‌تان مشاهده می‌کنید باید گزینهبکاپرا انتخاب کنید.
بکاپ گرفتن از برنامه‌های اندروید

بکاپ گرفتن از برنامه‌های اندروید

  • پس از لمس کردن دکمه بک آپ دو گزینه به صورت پاپ آپ روی صفحه نمایش موبایل‌تان نمایش داده می‌شود که اولی برای ذخیره فایل اصلی اپلیکیشن یا سورس اصلی apk اپلیکیشن هست و گزینه دوم که به نام و بکاپ اپ سیتینگ مشاهده می‌کنید برای ذخیره کردن کل برنامه یا بازی است که برای این کار باید شما این گزینه را انتخاب کنید تا کل اطلاعات ذخیره شده در اپلیکیشن برای شما بکاپ گیری شود.
بکاپ گرفتن از برنامه‌های اندروید

بکاپ گرفتن از برنامه‌های اندروید

  • پس از انجام این کار، کار بکاپ گیری تمام می‌شود و برای اینکه فایل بکاپ گرفته شده را مجددا بازیابی کنید شما می‌توانید از همین مسیر وارد شده و گزینه ریستور را انتخاب کنید.
بکاپ گرفتن از برنامه‌های اندروید

بکاپ گرفتن از برنامه‌های اندروید

امیدوارم که با این آموزش دغدغهبکاپ گرفتن و یا بازیابی اطلاعات و بازی‌ها اپلیکیشن‌های نصب شده در گوشی موبایل‌تان را رفع کرده باشیم. اگر شما از اپلیکیشن دیگری برای بازیابی اطلاعات‌تان استفاده می‌کنید آن را با سایر مخاطبین وبسایت در میان بگذارید تا انتخاب مناسب‌تری برای بازیابی و یابکاپ گیری از اطلاعات و اپلیکیشن‌ها و بازی‌های گوشی موبایل‌شان داشته باشند. با آموزش‌های دیگر کوک موبایل همراه ما باشید.

شما نیز میتوانید جهت کسب اطلاعات در مورد بکاپ گرفتن اطلاعات اندروید به پست ” آموزش بکاپ از اطلاعات گوشی های اندروید” مراجعه نمایید.

مطالب مرتبط