راهنمای خرید لپ تاپ

بهترین Mac برای طراحان گرافیک کدام است؟

blank

اگر کارهای طراحی حرفه ای انجام میدهید و دنبال Mac مناسب میگردید ؛ کلیک کنید…

اپل در سال ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷  نوت بوک هایی را روانه بازار ساخت که هر کدام از آنها ویژگی های خاص خودشان را دارند.شاید برای شما سوال شده باشد که کدام یک از این Mac ها برای کارهای گرافیکی و طراحی های خلاقانه مناسب تر هستند…

بسیاری از طراحان گرافیکی عاشق MaC هستند.

سیستم عامل Mac تمام تلاشش را برای خلاق ماندن انجام داده است. راهنمای خرید زیر بهترین Mac را برای طراحی های خلاقانه به شما معرفی می کند.

وقتی با دقت به تصاویر دسکتاپ و تایپو گرافی لپ تاپ های موجود در بازار می نگریم میبینیم اپل بهترین دسکتاپ میان تمام لپ تاپ های جهان را داراست.امروزه ،تفاوت های میان macOS و ویندوز  زیاد مورد توجه نیست .آنچه این روزها بیشتر مورد توجه است سازگاری میان فایل هاست که در مک بوک های اپل به واسطه ی Adobe’s Creative Cloud تامین می گردد.اپل در حال حاضر نه تنها در گوشی موبایل آیفون بلکه تمام تلاشش را می کند تا بهترین انتخاب در همه موارد برای طراحان خلاق و زبده باشد.

چرا مک می تواند گزینه ی خوبی برای طراحان گرافیک حرفه ای باشد؟

  • پایایی نرم افزارهای سازگار با مک.برخی از نرم افزارهای حرفه ای طراحی گرافیک (مثل Sketch) تنها برای کار با Mac ها سازگار هستند.
  • زیبایی :مک ها بسیار زیباتر از کامپیوترهای خانگی هستند.شاید بخواهید بدانید مناسب ترین Mac برای کارهای طراحی شما کدام است؟

طراحی های جدید به سمت تجسم و خلق تصاویر سه بعدی پیش می رود که نیاز به صفحه ی نمایشی با دقت و تراکم تصویر بسیار بالا دارد. به نظر می رسد صفحه نمایش Retina  در برخی از Mac بوک ها بتواند پاسخ گوی طراحان پروژه های گرافیکی باشد.از طرفی رندرینگ و پیاده سازی پروژه های گرافیکی ؛خوره ی Ram  هستند و نیاز به پردازنده ای بسیار سریع دارند. پردازنده ای که بتواند در چند ثانیه قوی ترین رندرها را انجام داده و خروجی  تولید نماید. پشتیبانی از رنگ های بسیار و کالبراسیون رنگ برای بسیاری از طراحان حایز اهمیت است. برخی از mac  ها دارای وضوح تصویر بیشتر از  ۵۱۲۰*  ۲۸۸۰ پیکسل هستند؛ وضوحی که مورد نیاز بسیاری از طراحان مجلات ،صفحات وب ، طراحان بازی و … است.

  بهترین انتخاب برای طراحی صفحات وب با پروژه های گرافیکی سنگین مک بوک ۱۳-inch   مدل Pro است. گزینه ی بسیار مناسبی برای طراحی های گرافیک ؛ از طراحی صفحات وب گرفته تا انیمیشن سازی و ….گرافیک Iris Pro قدرت بسیار زیادی به کارت گرافیک به کار رفته در این لپ تاپ داده است ،تا جایی که می توان پاسخ گوی بسیاری از نیازهای طراحان گرافیکی باشد.

مطالب مرتبط