اخبار فناوری

خبرهای هیجان انگیز Apple…

blank

AirPod Apple در بازه ی ۲۸ آبان تا دی ماه به بازار ارایه می شود…!

Apple هیجان انگیز باز هم خبری در راه دارد.زمان ارایه AirPod  ، مشخصات و ویژگی های این محصول شگفت انگیز اعلام شد…

احبار در مورد زمان ارایه ی AirPod ها حاکی از آن است که زمان ارایه از ۲۸ آبان تا دی ماه متغیر است…شایعات در مورد هندزفری بی سیم اپل چیز جدیدی نیست . صحبتی است که سالها به میان است.در رونمایی اپل از گوشی iPhone 7 محصولی جدید نیز معرفی گردید . محصولی که موجب شگفتی حاضران شد. این محصول شگفتی آفرین، هندزفری بی سیم اپل بود.سوالاتی در مورد هندزفری مطرح شد که از آن جمله می توان به قیمت آن اشاره کرد. سوال مهم دیگری نیز مطرح شد ؛ اینکه این هندزفری چه تغییراتی ایجاد خواهد کرد؟ قیمت هندزفری به گونه ای تنظیم شده است که مشتریان سطح متوسط در اروپا نیز توان خرید آن را داشته باشند.قیمت هندفری در اروپا حدود ۱۵۹ یورو در نظر گرفته شده است.این در حالی است که تمام هندزفری های بی سیم موجود در بازار حدود ۲۰۰ یورو قیمت دارند!

قیمت کمتر AirPod  موجب جذب مشتریان بیشتر برای خرید آن خواهد شد. اپل استور اعلام کرده بود که AirPod در دی ماه سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه می شود و اگر زنجیره تامین چینی اپل کارش را عالی انجام دهد، مشتریان هدفون و هدست احتمالا زودتر از دی و در اواخر مهر میتوانند هدفون را بخرند. اما چیزی که در عمل دیده شد بسیار متفاوت است. دوستداران AirPod می توانند بلافاصله بعد از جشن سال نو میلادی و در کمتر از چند هفته ی دیگر هندزفری را تهیه کنند.یکی از خبرنگاران موثق از ارایه عمومی AirPod حداکثر تا پایان آبان ماه خبر داده است.

باید در نظر داشته باشیم که تمام این خبرها به صورت غیر رسمی منتشر شدهاند و هیچ تاییدیه  و یا تکذیبی از سمت شرکت اپل وجود ندارد.تنها اطلاعیه رسمی از سمت شرکت اپل مربوط به زمان رونمایی از گوشی iPhone 7 است که در آنجا اعلام شد؛ هندزفری بی سیم اپل هنوز برای فروش به مشتریانش آماده نیست…!

مطالب مرتبط