راهنمای خرید موبایل

بهترین گوشی های گیمینگ و مخصوص بازی

بهترین گوشی های گیمینگ و مخصوص بازی

اگر به دنبال خرید گوشی برای بازی هستید، گزینه های بسیار خوبی وجود دارد. آنها را در زیر بررسی کنید!

در سال‌ های اخیر شاهد رشد چشمگیری در بازی ‌های موبایلی بوده ایم و این صنعت مسیر طولانی را پیموده‌ است. اگر می‌خواهید بهترین استفاده را از آن ببرید، باید یک تلفن بازی بردارید. موبایل گیمینگ در اشکال و اندازه‌ های مختلف هستند، اما انتخاب بهترین تلفن بازی برای شما به چند سوال منتهی می شود:

  • چقدر می توانید بودجه خود را افزایش دهید؟
  • آیا برای بازی های تک نفره به ماشه های سخت افزاری بازی نیاز دارید؟
  • دوربین ها و سایر ویژگی های آن چقدر مهم هستند؟
  • iOS دوست دارید یا اندروید؟

هنگامی که بدانید چه چیزی برای شما مهم است، پیدا کردن یک گوشی عالی برای بازی چندان دشوار نیست. می‌ توانید در راهنمای خرید گوشی دقیق ما اطلاعات بیشتری کسب کنید، اما ما کار سختی را برای شما انجام داده‌ایم و تقریباً همه تلفن‌های موجود در بازار را آزمایش کرده‌ایم. برای یافتن بهترین گوشی های گیمینگ که می‌توانید در سال 2022 بخرید، به خواندن ادامه دهید، با گوشی‌هایی شروع کنید که به‌راحتی می توانید تهیه کنید.

آیفون 14 پرو مکس اپل بهترین گوشی گیمینگ بازار است

آیفون 14 پرو مکس اپل

آیفون 14 پرو مکس اپل

اپل آیفون 14 پرو مکس به عنوان گوشی بازی پرچمدار از بهترین هاست.

  • پشتیبانی بی نظیر از نرم افزار
  • تراشه قدرتمند
  • جزیره داینامیک

این گوشی برتر اپل با صفحه نمایش بزرگ است. آیفون 14 پرو مکس دارای صفحه نمایش بزرگ 6.7 اینچی است که برای مصرف محتوا عالی است. همچنین دارای دوربین های چشمگیر، بریدگی جالب Dynamis Island و پشتیبانی نرم افزاری عالی است.

اگر می خواهید یک گوشی گیمینگ از iOS و اپل را انتخاب کنید، آیفون 14 پرو مکس یک برنده واضح است. نسبت به آیفون 13 پرو مکس سال گذشته پیشرفت زیادی نداشته است ، اما ما ایرادات زیادی در آن پیدا نکردیم.

پردازنده‌های بایونیک اپل همیشه از هر چیزی که اندروید می‌توانست داشته باشد بهتر عمل کرده‌اند و همین امر در مورد Apple A16 Bionic نیز صادق است. با این حال، آزمایش خود ما بر روی A15 Bionic نشان داد که پردازنده 2021 اپل در مورد قدرت پردازش گرافیکی خام به گوشی‌های مخصوص بازی اندرویدی ضرر می‌کند. با این حال، به خاطر داشته باشید که در اکثر مواقع مهم نیست. این گوشی می تواند هر بازی موجود در بازار را به راحتی انجام دهد و iOS تمایل دارد برنامه ها و بازی های بیشتری در دسترس داشته باشد.

پنل اولد پروموشن 120 هرتزی آیفون 14 پرو مکس با اندازه 6.7 اینچ، واضح، روشن است و نسبت کنتراست عالی در 2000000:1 دارد. بار دیگر، هیچ ماشه داخلی وجود ندارد، اما می‌توانید با برداشتن Razer Kishi ، تجربه بهتری را به دست آورید و به طور موثر آیفون خود را به یک مینی نینتندو سوییچ تبدیل کنید .

ما فکر می‌کنیم آیفون 14 پرو مکس برای گیمرها بهترین است، اما اگر گوشی کوچک‌تری را ترجیح می‌دهید، آیفون 14 پرو به همان اندازه قدرتمند است. با این حال، دو دستگاه دیگر در خط تولید از پردازنده A15 Bionic سال گذشته استفاده می‌کنند، بنابراین اگر می‌خواهید قدرت خامی داشته باشید، توصیه نمی‌کنیم آن دو مدل را انتخاب کنید. آنها هنوز هم دستگاه های توانمندی هستند، اما ارزش بسیار بدتری دارند.

آیفون 14 پرو مکس اپل همیشه روی صفحه نمایش ایستاده AOD

مشخصات بارز گوشی گیمینگ اپل مدل آیفون 14 پرو مکس

  • قدرت بایونیک: پردازنده Bionic A16 اپل بسیار قدرتمند و کارآمد است.
  • صفحه نمایش ProMotion: صفحه نمایش بزرگ اولد با فرکانس ۱۲۰ هرتزی برای بازی های مختلف مناسب است.
  • اکوسیستم iOS: همیشه جدیدترین و بهترین برنامه ها و بازی ها را دارد.

Poco F4 GT بهترین گوشی گیمینگ مقرون به صرفه

گوشی Poco F4 GT شیائومی

گوشی Poco F4 GT شیائومی

پوکو F4 GT بهترین گوشی گیمینگ شیائومی است.

  • عملکرد عالی
  • ماشه های روی فریم
  • شارژ سریع

پوکو اف 4 جی تی مناسب گیمرهای موبایل است.

Poco F4 GT یک گوشی گیمینگ است که قیمت آن بسیار کمتر از برخی از رقبای خود است. این موبایل بازی با نمایشگر بزرگ، چیپست رده بالا و محرک های شانه ای برای بهبود تجربه بازی ارائه می شود.

آیا گوشی گیمینگ ارزان می خواهید؟ Poco F4 GT یک گزینه فوق العاده است. این گوشی دارای مشخصات پرچمدار زیادی برای یک گوشی تا 20 میلیون تومان است، اما بار دیگر، شما پشتیبانی طولانی مدت به روز رسانی را قربانی بازی می کنید.

با خرید این گوشی، شما همان پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 را دریافت می کنید که در گوشی هایی با قیمت 15 تا 20 میلیون یافت می شود. در آزمایش ما متوجه شدیم که می‌تواند با گلکسی اس 22 اولترا یکپارچه شود، اگرچه بدون حرارت‌های پیشرفته‌ای که در گوشی‌های بازی گران‌تر وجود دارد، کار می‌کرد. با این حال، ما عاشق دکمه های شانه جمع شونده بودیم. آنها بازخورد خوبی ارائه می دهند و می توانند از طریق منوی کناری Game Turbo به دکمه های مجازی روی صفحه ترجیح داده شوند.

120 هرتز سریع در طول دوره بررسی ما عملکرد خوبی داشت، اگرچه در مقایسه با بقیه میان‌رده‌های شیائومی (غیر بازی) چیز خاصی نیست. برای صرفه جویی در مصرف باتری، می توانید بین 60 هرتز و 120 هرتز جابجا شوید، که بسیار عالی است زیرا در آزمایش ما عمر باتری تقریباً در حدود شش ساعت متوسط بود. خوشبختانه، شارژ 120 واتی آن را در 17 دقیقه ثابت کرد.

دوربین گوشی Poco F4 GT شیائومی

دوربین گوشی Poco F4 GT شیائومی

در حالی که بازی در این گوشی عالی خواهد بود، اما یک گوشی دوربین متوسط است. ما متوجه شدیم که دوربین اصلی در نور روز خوب است، اما در شب مشکل داشت. دو مورد دیگر بسیار ناامید کننده بودند، با سر و صدای زیاد و بازتولید رنگ ضعیف. با این حال، باز هم، این نباید برای کسی که به دنبال یک تلفن بازی ارزان قیمت است، دلیل انصراف از خرید باشد.

مشخصات بارز گوشی گیمینگ پوکو F4 GT

  • قیمت: این بهترین تلفن بازی ارزانی است که می توانید بخرید
  • دکمه‌های شانه : استفاده از دکمه‌های شانه‌ای جمع‌شونده لذت بخش است و می‌توان آن را به دکمه‌های مجازی ترجیح داد.
  • شارژ سریع : عمر باتری مناسب است و می توانید تنها در 17 دقیقه شارژ را کامل کنید.

گوشی موبایل سامسونگ مدل S22 Ultra ماشه ها را با قلم معامله می کند

گلکسی اس 22 سامسونگ گوشی گیمینگ بی نظیر است

  • کیفیت ساخت فوق العاده عالی
  • صفحه نمایش فوق العاده
  • عملکرد خوب

سری Note و S در یک دستگاه ادغام شدند

Samsung Galaxy S22 Ultra بهره وری، قدرت و عکاسی را به حداکثر می رساند تا بیشترین نیاز کاربران را راضی کند. این گوشی عملکرد فوق‌العاده، طراحی خیره‌کننده و قلم S را که قبلاً در گوشی‌های گلکسی نوت یافت شده بود، ترکیب می‌کند.

گلکسی اس 22 اولترا با خروج از قلمرو تلفن های مخصوص بازی، دستگاهی است که نیازهای هر گیمر موبایلی را برآورده می کند. دکمه‌های شانه‌ای ندارد، اما یک صفحه از کتاب گلکسی نوت را با قلم S داخلی می‌گیرد. این می تواند برای بازی های استراتژیک که نیاز به ضربه زدن دقیق دارند مفید باشد. ما از بافت چسبناک جدید جدیدترین قلم اس خوشمان آمد و با خیال راحت در خود گوشی جای می‌گیرد.

جدا از آن، این گوشی واقعاً همه چیز را دارد. این به راحتی در میان بهترین تلفن‌های اندرویدی قرار می‌گیرد که می‌توانید بخرید، و ما را برای بهترین تلفن اندرویدی برتر خارج از گوشی‌های تاشو خود سامسونگ انتخاب می‌کنیم. صفحه نمایش 6.8 اینچی داینامیک امولد بسیار زیبا و عالی برای بازی است، اگرچه برای استفاده با یک دست مناسب نیست. انجام بازی‌ها در حالت افقی باید خوب باشد، اما اگر از تلفن کوچک‌تری استفاده می‌کنید، منحنی یادگیری وجود دارد. در این مورد، اگر می‌خواهید از ضربه‌های ناخواسته جلوگیری کنید، صفحه نمایش خمیده نیز کمی به آن عادت می‌کند.

گوشی اس 22 اولترا سامسونگ

گوشی اس 22 اولترا سامسونگ

همانطور که انتظار می رفت، عملکرد تقریباً در آزمایش ما عالی بود. گلکسی اس 22 اولترا هیچ یک از ویژگی های خنک کننده فانتزی گوشی های مخصوص بازی را ندارد، اما از راه های دیگری آن را جبران می کند.

به عنوان مثال، از جدیدترین استانداردها مانند Wi-Fi 6E ،mmWave ، و زیر 6 گیگاهرتز 5G، به علاوه باند فوق العاده برای مواردی مانند ردیاب های بلوتوث (مانند Galaxy SmartTags خود سامسونگ) پشتیبانی می کند. برخی از اینها ممکن است در حین بازی تفاوت جزئی ایجاد کنند، اما در استفاده روزمره تفاوت زیادی ایجاد می کنند. همانطور که گفته شد، پایین‌ترین مدل از 8 گیگابایت/128 گیگابایت شروع می‌شود که فکر می‌کنیم برای گوشی‌هایی با این قیمت بسیار کم است. نسخه 12/256 گیگابایتی نسخه ای است که باید دریافت کنید.

گلکسی اس 22 اولترا همچنین برنده دوربین بزرگ ما شد و پیکسل 7 پرو و آیفون 13 پرو مکس را پشت سر گذاشت. این گوشی دارای یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی است که توسط لنزهای 12 مگاپیکسلی اولتراواید، 10 مگاپیکسلی 3x تله فوتو و 10 مگاپیکسلی 10x پریسکوپ پشتیبانی می‌شود. همه آنها در آزمایش ما عملکرد خوبی داشتند و سطحی از تطبیق پذیری را ارائه می دهند که در هیچ گوشی بازی نخواهید یافت.

دوربین گوشی اس 22 اولترا سامسونگ

دوربین گوشی اس 22 اولترا سامسونگ

حالا قسمت بد: قیمت. قیمت این گوشی در بازار ایران بالا بالای 30 میلیون تومان شروع می شود و نسخه 12/256 گیگابایتی که ما برای بازی پیشنهاد می کنیم، چند میلیون بیشتر هزینه دارد. این پول زیادی است، اما شما بهترین تلفن دوربین موجود در بازار را علاوه بر یک دستگاه بازی توانا دریافت می کنید.

مشخصات بارز گوشی گیمینگ Samsung Galaxy S22 Ultra

  • قلم اس عالی. قلم S موجود در دستگاه برای بازی های استراتژی عالی است.
  • قدرت بی رقیب: هیچ وقفه یا هنگ حتی در بازی های با گرافیک سنگین دیده نمی شود.
  • دوربین های عالی: این در صدر لیست بهترین تلفن های دوربین دار ما قرار دارد و تطبیق پذیری بسیار خوبی را ارائه می دهد.

Black Shark 5 Pro گوشی گیمینگ شیائومی

بلک شارک 5 پرو یک گوشی بازی از برند شیائومی است. این گوشی مجهز به

  • محرک های مغناطیسی
  • عملکرد عالی
  • شارژ سریع

ماشه های مغناطیسی Black Shark 5 Pro برای بازی ساخته شده اند

بلک شارژ 5 پرو با ماشه های مگنتی و مشخصات باورنکردنی برای بازی ساخته شده است. شارژر سریع 120 واتی ارائه شده نیز تنها در 15 دقیقه گوشی شما را شارژ می کند و زمان خاموشی را به حداقل می رساند.

بلک شارک سال‌هاست که گوشی‌های مخصوص بازی تولید می‌کند و Black Shark 5 Pro جدیدترین گوشی از این دسته است. پشتیبانی نرم افزاری برای این گوشی ها محدود است، اما اگر بتوانید از آن عبور کنید، مشخصات بسیار عالی را دریافت خواهید کرد.

مدل پرو دارای همان اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 مانند ROG Phone 6 فوق است که با حداکثر 16 گیگابایت رم جفت می شود. این احتمالاً بیش از حد است، اما بیش از حد نام بازی در مورد تلفن های بازی است.

همچنین دارای یک باتری 4650 میلی آمپر ساعتی با شارژ 120 واتی است که طبق ادعای شرکت، گوشی را تنها در 15 دقیقه از صفر به کامل می رساند. بهتر از آن، این گوشی در جعبه شارژر دارد و نیازی به خرید آداپتور جداگانه ندارد.

صفحه نمایش نیز چشمگیر است، با نرخ تازه سازی بالا و همان نرخ نمونه برداری 720 هرتز مانند ROG Phone 6 بالا است. در بالای گوشی، دو سوئیچ مغناطیسی بازشو وجود دارد که هنگام بازی به عنوان محرک عمل می کنند. هنگامی که فشار داده می شود، پاسخ لمسی خوبی ارائه می دهند، و در خارج از بازی ها می توان آنها را با میانبرهایی برای باز کردن برنامه ها، دوربین و غیره برنامه ریزی کرد.

دوربین گوشی بلک شارک 5 پرو شیائومی

دوربین گوشی بلک شارک 5 پرو شیائومی

Black Shark 5 Pro دارای تنظیمات دوربین سه گانه است که توسط سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی هدایت می شود. با وجود این، از هیچ یک از لنزها نباید انتظار عکس های عالی داشته باشید. تا آنجایی که تلفن های مخصوص بازی اختصاصی دارند، این برای دوره مشابه است، بنابراین هیچ شگفتی واقعی در آنجا وجود ندارد.

به طور کلی، Black Shark 5 Pro یک جایگزین عالی برای ROG Phone 6 برای کسانی است که به دنبال گوشی برای بازی هستند. ما آنقدر پیش نخواهیم رفت که آن را نسبت به پیشنهاد ایسوس توصیه کنیم، اما اگر بتوانید یک معامله خوب دریافت کنید، ارزش قیمتش را دارد.

ویژگی های برجسته بلک شارژ 5 موبایل گیمینگ شیائومی

  • ماشه های مگنتی: این ها بازخورد لمسی خوبی ارائه می دهند و می توانند با میانبرهای خارج از بازی برنامه ریزی شوند.
  • شارژ سریع: با شارژر 120 واتی ارائه شده، سریع شارژ کنید.
  • عملکرد بی نظیر: دارای پردازنده سریع و رم فراوان است.

ROG Phone 6 بهترین گوشی گیمینگ برای اکثر مردم است

عملکرد گوشی راگ فون 6 ایسوس

عملکرد گوشی راگ فون 6 ایسوس

عملکرد عالی، عمر باتری عالی و ویژگی های بازی مفید از ویژگی های این گوشی موبایل گیمینگ است.

ROG Phone 6 همه چیزهایی را دارد که یک گیمر نیاز دارد. علاوه بر مجموعه ای از ویژگی های مرتبط با بازی، این تلفن دارای صفحه نمایش بزرگ، عملکرد عالی و باتری بزرگ است. حتی می توانید آن را با لوازم جانبی مختلف بازی جفت کنید.

ROG Phone 6 جدیدترین محصول در سری بازی های ایسوس نیست، اما به راحتی همان چیزی است که ما به اکثر افراد توصیه می کنیم. نه تنها دارای تمام ویژگی های عالی مخصوص بازی است که از یک گوشی بازی انتظار دارید، بلکه در سایر وظایف نیز به خوبی عمل می کند. اکثر تلفن های گیمینگ دیگر دارای نقاط ضعف آشکار هستند، اما این گوشی یک دستگاه فوق العاده همه جانبه است.

بزرگترین ویژگی بازی در اینجا دکمه های سخت افزاری شانه ای است که Airtriggers نامیده می شود. اینها در جایی قرار دارند که انگشتان شما هنگام نگه داشتن دستگاه در حالت افقی قرار می گیرند و از حسگرهای اولتراسونیک برای انجام کار مشابهی با ماشه های کنترل کننده کنسول استفاده می کنند. با این حال، ما کمی ناامید شدیم که آنها آن «کلیک» رضایت‌بخشی را که کنترل‌کننده‌های بازی دارند انجام نمی‌دهند. با این حال، هنگامی که تلفن فشار را تشخیص می دهد، بازخورد لمسی وجود دارد و ممکن است ناخواسته عمل کند.

هنگام استفاده از تلفن های گیمینگ، شارژ باتری یکی از نگرانی های اصلی است و خط تولید ROG Phone 6 در تست های ما در صدر جدول قرار گرفت. این پردازنده از همان پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 گلکسی اس 22 اولترا بهره می برد، اما به لطف اتلاف گرما بهبود یافته، از بهترین عملکرد سامسونگ برخوردار است. اگر واقعا متعهد هستید، می توانید لوازم جانبی Aero Cooler 6 ایسوس را نیز انتخاب کنید. با مجهز شدن به خنک‌کننده و روشن بودن عملکرد X-Mode با عملکرد بالا، ما به راحتی توانستیم در بازی‌های مدرن مانند Genshin Impact و Apex Legends Mobile به سرعت 60 فریم در ثانیه با حداکثر تنظیمات دست پیدا کنیم.

گوشی موبایل گیمینگ ROG Phone 6 Pro دارای برخی ویژگی‌های اضافه است، اما مدل معمولی ارزش بهتری دارد.

گوشی های گیمینگ

گوشی موبایل گیمینگ ROG Phone 6 Pro

صفحه نمایش امولد 165 هرتزی نیز در آزمایش ما چشمگیر بود. دارای نمونه برداری لمسی بسیار بالا (720 هرتز) است، بنابراین نمی توانید از تاخیر ورودی در بازی های رقابتی شکایت کنید. این گوشی به خودی خود بسیار سنگین است و به اندازه گوشی هایی که ما از سایر سازندگان تست کرده ایم، سبک نیست، اما همچنان در دست احساس خوبی دارد. اگر به دنبال یک گوشی مخصوص بازی هستید، احتمالاً از زیبایی شناسی قاطعانه «گیمر» ناراحت نخواهید شد.

بقیه گوشی برای استفاده روزمره به اندازه کافی خوب است. عملکرد دوربین فقط متوسط است و نمی تواند با بهترین تلفن های دوربین دار رقابت کند. باتری بزرگ به راحتی به دو روز استفاده معمولی یا هر جایی بین سه تا شش ساعت بازی شدید در حداکثر تنظیمات در آزمایش ما می رسد. شایان ذکر است که این گوشی یک شارژر 65 واتی دارد که دستگاه را ظرف 36 دقیقه فول شارژ می کند.

برای هر کسی که به دنبال یک گوشی مخصوص بازی است، احتمالاً ROG Phone 6 استاندارد همان چیزی است که باید آن را تهیه کند. شایان ذکر است که چند مدل دیگر نیز وجود دارد که مهمترین آنها ROG Phone 6 Pro است، اما فکر نمی کنیم ارزش هزینه اضافی را داشته باشد. تجربه بازی شما به سادگی تغییر زیادی نخواهد کرد. اخیرا، ایسوس سری ROG Phone 6D را منتشر کرده است که از پردازنده Mediatek Dimensity 9000 Plus به جای پیشنهادات کوالکام استفاده می کند. 6D Ultimate همچنین دارای یک دریچه هوا برای خنک‌سازی بهتر است، اما مدل قدیمی‌تر همچنان در تست معیار ما از آن بهتر بود.

ویژگی های برجسته گوشی راگ فون 6

  • مخصوص بازی: این گوشی برای بازی با محرک های سخت افزاری و عملکرد عالی ساخته شده است.
  • عمر باتری عالی: باتری 6000 میلی آمپر ساعتی برای دو روز یا چند ساعت بازی با گرافیک سنگین دوام می آورد.
  • لوازم جانبی جانبی: ایسوس یک اکوسیستم کامل از لوازم جانبی، به ویژه Aero Cooler 6 عرضه می کند.

Nubia Red Magic 7S Pro گوشی گیمینگ محبوب

گوشی رد مجیک 7 اس پرو نوبیا

گوشی رد مجیک 7 اس پرو نوبیا

رد ماجیک 7 اس پرو نوبیا یکی دیگر از گوشی بازی های خوش دست است.

  • عملکرد بی نظیر
  • خنک کننده عالی
  • دوربین زیر نمایشگر

Nubia Red Magic 7S Pro عملکرد بازی باور نکردنی را با بودجه کم ارائه می دهد

این گوشی گیمینگ با خنک‌کنندگی بهبود یافته و دوربین زیر نمایشگر جدید، یکی از بهترین تلفن‌های بازی است که می‌توانید در سال 2022 تهیه کنید. صفحه نمایش سریع و بدون وقفه امولد و محرک‌های خازنی شما را در بازی‌های مورد علاقه‌تان غرق می‌کند.

اگر به دنبال یک گوشی مخصوص بازی با چند ویژگی منحصر به فرد هستید، Nubia Red Magic 7S Pro پیشنهاد ماست. مانند تلفن بالا، بسیاری از ویژگی‌های نرم‌افزاری (از جمله طول عمر به‌روزرسانی) را قربانی می‌کند تا قیمت پایین‌تری داشته باشد، اما سخت‌افزار همچنان قادر به انجام بازی‌های شدید است.

جدیدترین نسخه Nubia بر اساس نقاط قوت Red Magic 7 Pro است، به ویژه در مورد عملکرد خنک کننده. همانطور که در آزمایش دیدیم، دمای بالا پاشنه آشیل پردازنده‌های پرچمدار مدرن است و اغلب بیشترین دستاوردها از خنک‌سازی بهتر حاصل می‌شود. به عبارت دیگر، این گوشی از اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 بیشتر از گوشی‌های تولیدکنندگان دیگر سود می‌برد. نوبیا همچنین یک تراشه ثانویه اختصاصی برای کنترل مواردی مانند بازخورد لمسی و صدا در نظر گرفته است که باید عملکرد بازی را حتی بیشتر افزایش دهد. همچنین با حداکثر 18 گیگابایت رم عرضه می شود، اگرچه مدل استاندارد 12 گیگابایتی بیش از حد کافی خواهد بود.

مانند سایر گوشی های مخصوص بازی، 7S Pro دارای ماشه های داخلی است. مانند ROG Phone 6، وقتی فشار داده می‌شود، «کلیک» نمی‌کنند، اما گوشی برخی از ویژگی‌های لمسی را ارائه می‌کند. این صفحه نمایش سریع 120 هرتزی امولد با نرخ نمونه برداری بسیار چشمگیر 960 هرتز دارد که بالاترین میزانی است که تا به حال دیده ایم. همچنین دارای دوربین سلفی زیر نمایشگر است، بنابراین هیچ ایراد ناخوشایندی روی صفحه نمایش وجود ندارد. در تجربه ما، نتایج حاصل از دوربین های زیر نمایشگر بسیار افتضاح است، اما این یک مشکل برای گوشی های بازی نیست. دوربین های جلو نیز عملکرد بالایی ندارند.

نوبیا دارای چند ویژگی نرم افزار بازی اضافی با مرکز بازی اختصاصی است. این موارد مفیدی مانند کرنومتر، اکولایزر، و کوتاه‌نویسی چت سریع را اضافه می‌کند. با این حال، در خارج از بازی‌ها، ما متوجه شدیم که نرم‌افزار نسبت به سایر گوشی‌ها از توانایی کمتری برخوردار است. کیفیت ساخت کلی نیز کمی بدتر است، اما با توجه به تمام ویژگی های منحصر به فرد بازی این گوشی، هنوز هم خرید مناسبی است.

شایان ذکر است که نوبیا، Red Magic 8 Pro را معرفی کرده است که قرار است در ماه فوریه عرضه شود. این گوشی قرار است دارای اسنپدراگون 8 نسل 2 و باتری حتی بزرگتر از نسل قبلی خود باشد. به محض کسب اطلاعات بیشتر، لیست خود را به روز خواهیم کرد.

ویژگی های بارز گوشی گیمینگ ردم ماجیک 7 اس نوبیا

  • قدرت محض: این گوشی بازی، از نظر مشخصات و قدرت هیچ چیزی کم ندارد
  • سیستم خنک کننده بهبود یافته: نوبیا فناوری خنک کننده خود را بیشتر بهبود داده است و عملکرد بهتری را تحت فشار ارائه می دهد.
  • صفحه نمایش تمیز: دوربین سلفی زیر نمایشگر به معنای صفحه نمایش بدون وقفه برای بازی است.

هنگام خرید گوشی بازی به چه نکاتی توجه کنیم

مطمئن نیستید چه چیزی یک گوشی بازی را خوب می کند؟ ما تلفن‌های زیادی را آزمایش کرده‌ایم، و در اینجا بینش سریعی در مورد آنچه که به دنبال آن می‌گردیم آورده شده است:

مشخصات قدرتمند : بازی‌های مدرن می‌توانند بسیار دوست داشتنی باشند، بنابراین یک تراشه قدرتمند و رم خوب برای حفظ نرخ فریم بالا بسیار مهم است.

عملکرد حرارتی: یکی از بزرگترین معایب آخرین نسل از پردازنده های پرچمدار، گرما است. بسیاری از گوشی‌های بازی، حرارتی را بهبود بخشیده‌اند تا عملکرد پایدارتری نسبت به پرچمداران سنتی داشته باشند.

ماشه های سخت‌افزاری بازی: در حالی که همه انتخاب‌های ما آن‌ها را ندارند، محرک‌های سخت‌افزاری یک تلفن بازی خوب را عالی می‌کنند. اگر بازخورد لمسی خوبی ارائه دهند، امتیازات بهتری می‌گیرند. با این حال، به خاطر داشته باشید که لوازم جانبی مانند Razer Kishi می توانند این مشکل را برطرف کنند.

نرم افزار: بدیهی است که ویژگی های بازی عالی هستند، اما موارد دیگری نیز وجود دارد که باید در نظر بگیرید. مهمترین آنها به روز رسانی است. اگر گوشی شما فقط به مدت دو سال به‌روزرسانی دریافت می‌کند، باید خیلی زودتر از آنچه که می‌خواهید آن را ارتقا دهید.

دوربین‌ها : عملکرد دوربین تقریباً همیشه در تلفن‌های بازی ضعیف است، اما برخی هنوز هم تیراندازی خوبی هستند. به همین ترتیب، بسیاری از بهترین تلفن‌های دوربین، مانند گلکسی اس 22 اولترا، برای بازی عالی هستند.

سوالات متداول در مورد بهترین گوشی های گیمینگ و مخصوص بازی

1- چه مقدار رم در یک گوشی گیمینگ نیاز دارم؟

در حالی که 4 گیگابایت برای گوشی های استاندارد حداقل است، گوشی های مخصوص بازی باید حداقل 8 گیگابایت و ترجیحاً 12 گیگابایت رم داشته باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای ما را بررسی کنید .

2- کدام پردازنده برای بازی بهتر است؟

جدیدترین Snapdragon 8 Plus Gen 1، Apple A16 Bionic یا Dimensity 9000 Plus همگی گزینه های عالی هستند. هر کدام مزایا و معایبی دارند.

3- آیا خرید گوشی های گیمینگ قدیمی به صرفه است؟

گوشی های بازی چند سال پیش هنوز هم می توانند جدیدترین بازی ها را اجرا کنند، اما ممکن است به روزرسانی نشوند و تجربه گیمینگ شما را خراب کنند

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *