راهنمای خرید موبایل

راهنمای خرید بهترین گوشی تا ۲۰ میلیون

بهترین گوشی تا ۲۰ میلیون

بهترین گوشی تا ۲۰ میلیون کدام است؟

در دنیای پرشتاب و پیشرفته امروزی، گوشی هوشمند به یکی از ضروری‌ترین ابزارهای روزمره تبدیل شده است. اما انتخاب یک گوشی مناسب که هم کارایی بالا داشته باشد و هم با بودجه شما سازگار باشد، می‌تواند چالشی بزرگ باشد. اگر شما هم به دنبال بهترین گوشی‌ ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان بازار هستید، این مقاله دقیقاً همان چیزی است که نیاز دارید.

با ما همراه شوید تا با معرفی و بررسی دقیق مدل‌های برتر از برندهای معتبر، شما را در انتخابی هوشمندانه و مطمئن یاری کنیم. این راهنمای جامع به شما کمک می‌کند تا بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید و از خرید خود نهایت رضایت را ببرید. آماده‌اید؟

پس بیایید به دنیای گوشی های تا 20 میلیون تومان ورود کنیم.

در این مقاله برخی از بهترین گوشی های اندرویدی بین 15 تا 20 میلیون تومان در بازار موبایل ایران را بررسی می کنیم. انتخاب با شماست. هر کدام را که خواستید می توانید به صورت اینترنتی از سایت کوک موبایل با کمترین قیمت بازار خریداری کنید.

برای خرید بهترین گوشی تا 20 میلیون تومان شما می توانید از برندها سامسونگ، شیائومی، اپل و هواوی که در ادامه معرفی خواهیم کرد متناسب با نیاز و سلیقه خود یکی را انتخاب کنید.

بهترین گوشی های سامسونگ تا ۲۰ میلیون

سامسونگ از محبوب ترین برند لوازم برقی و الکترونیکی و به خصوص گوشی موبایل در ایران است. این غول کره ای بازار را در تمام بخش ها، از میان رده گرفته تا پرچمدار تسخیر کرده است. پشت هر ویترین مغازه موبایل فروشی که نگاه می کنید، عمدتا موبایل سامسونگ دیده می شود. این نشان از توانایی این سازنده در قبضه کردن بازار موبایل دارد.

اما بهترین گوشی سامسونگ 15 تا 20 میلیون تومان کدام هستند؟ بیایید چند گلکسی با امکانات خوب، مناسب برای گیمینگ، عکاسی و کارهای سنگین را بررسی کنیم.

گوشی S21 FE 5G – بهترین گوشی تا ۲۰ میلیون

طراحی s21 Fe 256 گیگ

خرید گوشی s21 Fe 5G 256 گیگ سامسونگ

خرید گوشی سامسونگ مدل S21 FE 5G ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت

گلکسی S21 FE 5G با حافظه 256 رم 8 گیگابایت موبایل خوب بازار از برند سامسونگ است که با قیمت تا 20 میلیون تومان می توانید تهیه کنید.

یک موبایل دوست داشتنی و شیک با امکانات بالا، این برادر گوشی پرچمدار سری S21 است که سامسونگ برای طرفداران خود با قیمت ارزان تر تولید کرده است. FE مخفف Fan Edition است. سیاستی که سازنده کره ای برای راضی نگه داشتن طرفداران خود و فروش گوشی های پرچمدار گران قیمت خود اتخاذ می کند. اما بیایید ببینیم این گوشی چه قابلیت هایی دارد:

  • صفحه نمایش داینامیک امولد با محافظ صفحه نمایش
  • نرخ تازه سازی فوق روان 120 هرتز
  • 32 مگاپیکسل دوربین جلو
  • باتری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت با شارژ سریع و بی سیم 25 وات
  • چیپست اگزینوس 2100 مخصوص سامسونگ
  • پردازنده گرافیکی Mali-G78 MP14
  • مقاوم در برابر آب، IP68 ضد گرد و غبار
  • 8 گیگابایت حافظه رم

چرا گوشی S21 FE 5G ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت بهترین گوشی سامسونگ تا 20 میلیون تومان است؟ جواب این سوال ساده است.

گلکسی اس 21 نسخه فن ادیشن سامسونگ روی برگه مشخصات عالی است. دوربین های شگفت انگیز، پردازنده جمع و جور و ظرفیت باتری چشمگیر دارد. شما همچنین می توانید با تصاویر جذاب و تجربه کاری عالی با این موبایل کار کنید و لذت ببرید.

این گوشی برای افراد حرفه ای با برنامه کاری شلوغ ساخته شده است.

مزایا

  • نمایشگر امولد بسیار با کیفیت و ۱۲۰ هرتزی
  • طراحی زیبای بدنه
  • خوش دست و نه چندان بزرگ با استاندارد IP68
  • چیپست بسیار قدرتمند در حد اسنپدراگون
  • عملکرد بسیار عالی و شگفت انگیز دوربین‌ها
  • دارای آخرین و جدیدترین رابط کاربری One UI 4.0
  • اسپیکرهای استریوی با کیفیت صدای بلند

معایب

  • شارژر را باید جداگانه تهیه کنید
  • فاقد جک هدفون ۳.۵ میلی متری
  • عدم پشتیبانی از کارت حافظه جانبی micro SD
  • قیمت نسبتا زیاد نسبت به رقبا

Samsung Galaxy S21 FE به صفحه نمایش 6.4 اینچی داینامیک امولد مجهز شده است که از گلس گوریلا ویکتوس شرکت کورنینگ از مقاوم ترین شیشه های محافظ بکار رفته در گوشی های هوشمند بهره می برد.

نسبت تصویر آن 19.5:9 است. نمایشگر تمام صفحه آن با حاشیه بسیار حداقلی و ناچ سوراخ ریز برای دوربین سلفی تصاویر بسیار خوبی را با کیفیت 1080 در 2340 پیکسل با تراکم 403 پیکسل در هر اینچ به نمایش می گذارد.

این نمایشگر روشن به لطف نرخ تازه سازی 120 هرتز، اسکرول روان و تجربه عالی را به کاربر هدیه می دهد.

این گوشی هوشمند یک دوربین سه‌گانه در جلو، شامل دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی f/1.8 همراه با دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی f/2.4 و لنز فوق عریض 12 مگاپیکسلی دارد

فوکوس خودکار Dual Pixel، فوکوس خودکار تشخیص فاز، فلاش LED، کنترل ISO، جبران نوردهی، عکاسی مداوم، حالت HDR، فلاش خودکار، تشخیص چهره، از قابلیت های دوربین پشت هستند.

یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی f/2.2 در جلو قرار گرفته است.

گلکسی S21 FE 5G سامسونگ دارای 8 گیگابایت رم است. از چیپست اگزینوس 2100 سامسونگ بهره می برد. هشت هسته ای است که با سرعت 2.91 گیگاهرتز (حداکثر) اجرا می ‌شوند. در کنار آن یک پردازنده گرافیکی Mali-G78 MP14 قرار دارد. با این گوشی می توانید بهترین تجربه گیمینگ و اجرای همزمان چندین برنامه بدون وقفه را داشته باشید.

Samsung Galaxy S21 FE انرژی خود را از یک باتری لیتیوم یونی قدرتمند 4500 میلی آمپر ساعتی تامین می کند و در عین حال با شارژ سریع 25 واتی و شارژ بی سیم سازگار می باشد.

این دستگاه دارای حافظه داخلی 256 گیگابایتی است که قابل افزایش نمی باشد. از نظر اتصال، از A-GPS، شبکه 4G VoLTE، 5G، بلوتوث نسخه 5.0، وای فای، سوکت شارژ Type-C، موبایل هات اسپات و و غیره پشتیبانی می کند.

مشخصات فنی گوشی سامسونگ مدل Galaxy S21 FE

سیم کارت دو سیم کارت
سیستم عامل اندروید 12 با قابلیت ارتقاء به اندروید 13
تراشه اگزینوس 2100 سامسونگ
نمایشگر 6.4 اینچی داینامیک امولد 120 هرتزی
دوربین سه گانه (12 + 12 + 8 مگاپیکسل)
سلفی 32 مگاپیکسل
حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش
باتری 4500 میلی آمپر ساعت با آداپتور 25 وات

گوشی سامسونگ A55 5G حافظه 256 رم 8 گیگ

نقد و بررسی a55 سامسونگ- صفحه نمایش

گوشی سامسونگ a55 5G حافظه 256 رم 8 گیگ

خرید گوشی سامسونگ مدل A55 5G ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت

بهترین گوشی سامسونگ 15 تا 20 میلیون تومان بعدی به موبایل a55 این برند پر فروش در بازار ایران تعلق می گیرد. یک گوشی خوش دست، زیبا، پر طرفدار که البته قیمت مناسبی دارد. بیایید این گوشی را بیشتر معرفی کنیم.

در میان گوشی‌های هوشمند میان‌رده سامسونگ، گلکسی A55 با حافظه 256 گیگابایت و 8 گیگابایت رم، بهترین گزینه حال حاضر است که با بهبودهای قابل توجهی در زمینه کیفیت ساخت و قدرت سخت‌افزاری، به یکی از پرطرفدارترین مدل‌ها در بازه قیمتی خود تبدیل شده است. این میان‌رده جذاب با طراحی شیک و مدرن، توانسته حس و حال یک گوشی گران‌قیمت و بالارده را به کاربران منتقل کند. در ادامه به بررسی قابلیت‌ها و ویژگی‌های برجسته این گوشی می‌پردازیم.

طراحی و ساخت

گلکسی A55 با بدنه تخت شیشه‌ای و فریم آلومینیومی تخت، کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. این گوشی دارای گواهی IP67 و محافظ گوریلا گلس ویکتوس پلاس است که نشان‌دهنده مقاومت بالای آن در برابر آب و گرد و غبار است. نمایشگر 6.6 اینچی سوپر امولد با رزولوشن 2340 در 1080 و تراکم 390 پیکسل در هر اینچ، تصاویری با کیفیت و شفاف را ارائه می‌دهد. همچنین نرخ نوسازی 120 هرتزی و پشتیبانی از HDR10+ تجربه‌ای روان و لذت‌بخش از نمایش محتوا را فراهم می‌کند.

سخت‌افزار و عملکرد

این گوشی مجهز به تراشه ۴ نانومتری اگزینوس 1480 است که نسبت به نسل قبلی، اگزینوس 1380، 20 تا 30 درصد بهبود عملکرد در پردازنده مرکزی و پردازنده گرافیکی داشته است. این پیشرفت‌ها به کاربران امکان می‌دهد تا بازی‌ها و برنامه‌های سنگین را بدون مشکل اجرا کنند. همچنین، سیستم‌عامل One UI 6.1 بر پایه اندروید 14 همراه با این تراشه، تجربه کاربری روان و به‌روزی را ارائه می‌دهد و تا 4 سال آپدیت نرم‌افزاری و تا 5 سال آپدیت امنیتی دریافت خواهد کرد.

دوربین

دوربین اصلی گلکسی A55 دارای سنسور 50 مگاپیکسلی است که با دو دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی و ماکرو 5 مگاپیکسلی همراهی می‌شود. این ترکیب دوربین‌ها به شما امکان می‌دهد تا عکس‌هایی با کیفیت بالا و جزئیات دقیق بگیرید. دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی نیز برای گرفتن عکس‌های سلفی و تماس‌های ویدیویی با کیفیت بسیار مناسب است.

باتری و شارژ

باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی گلکسی A55 با شارژ سریع 25 واتی سازگار است که به کاربران اجازه می‌دهد تا در مدت زمان کوتاهی گوشی خود را شارژ کنند. این باتری قدرتمند به شما اطمینان می‌دهد که گوشی برای مدت طولانی‌تری بدون نیاز به شارژ مجدد کار خواهد کرد.

مشخصات فنی گلکسی A55

سیم کارت دو سیم کارت
سیستم عامل  One UI 6.1 بر پایه اندروید 14
تراشه اگزینوس 1480 سامسونگ
نمایشگر 6.6 اینچی داینامیک امولد 120 هرتزی
دوربین 50 مگاپیکسل دوربین اصلی، 12 مگاپیکسل دوربین اولتراواید، 5 مگاپیکسل دوربین ماکرو
سلفی 32 مگاپیکسل
حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش
باتری 5000 میلی آمپر ساعت با آداپتور 25 وات

گلکسی A55 نسخه 256/8 گیگابایت با طراحی شیک، سخت‌افزار قدرتمند و قابلیت‌های پیشرفته، یکی از بهترین گوشی‌های میان‌رده سامسونگ با قیمت زیر 20 میلیون در بازار است. اگر به دنبال گوشی با کیفیت ساخت بالا، عملکرد قوی و دوربین‌های باکیفیت زیر ۲۰ میلیون هستید، گلکسی A55 می‌تواند انتخابی عالی برای شما باشد.

گوشی گلکسی A54 نسخه 256/8 گیگابایت

قیمت گوشی سامسونگ a54 128 گیگ رم 8

قیمت گوشی سامسونگ a54 256 گیگ رم 8

با وجود اینکه گلکسی A54 دیگر به عنوان بهترین میان‌رده سامسونگ شناخته نمی‌شود و جایگاه خود را به گلکسی A55 سپرده است، اما این مدل همچنان ارزش خرید بالایی دارد. این گوشی با طراحی به‌روز و مدرن خود و قاب شیشه‌ای، همچنان یکی از گزینه‌های جذاب گوشی با قیمت زیر 20 میلیون تومان محسوب می‌شود. در ادامه به بررسی ویژگی‌ها و مشخصات گلکسی A54 می‌پردازیم.

طراحی و ساخت

گلکسی A54 با طراحی شیک و مدرن خود، از قاب شیشه‌ای بهره می‌برد که حس و حال یک گوشی بالارده را به کاربر منتقل می‌کند. این مدل با کاهش اندازه نمایشگر از 6.5 اینچ به 6.4 اینچ، همچنان از رنگ‌های دقیق‌تر و روشنایی بیشتری نسبت به نسل قبلی برخوردار است. روشنایی نمایشگر در حالت خودکار به حدود 1000 نیت رسیده است که تجربه‌ای لذت‌بخش از مشاهده محتوا را فراهم می‌کند. سامسونگ همواره در زمینه نمایشگر پیشرو بوده و گلکسی A54 نیز از این قاعده مستثنی نیست.

سخت‌افزار و عملکرد

سامسونگ در این مدل از تراشه اگزینوس 1380 استفاده کرده است که بهبودهایی نسبت به اگزینوس 1280 دارد. این چیپست با عملکرد بهتر خود، قدرت پردازشی مشابهی با اسنپدراگون 778 ارائه می‌دهد که قبلاً در مدل A52s به کار رفته بود. توان پردازشی و گرافیکی گلکسی A54 نسبت به A53 بین 15 تا 25 درصد بهتر شده است، بنابراین این گوشی در اجرای برنامه‌ها و بازی‌ها عملکرد بسیار خوبی دارد.

دوربین

در پشت این گوشی سه دوربین وجود دارد: دوربین اصلی با سنسور 50 مگاپیکسلی و لرزشگیر اپتیکال، دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی. دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی نیز بهبود یافته و عکس‌های با کیفیت‌تری ثبت می‌کند. این ترکیب دوربین‌ها به کاربران امکان می‌دهد تا عکس‌هایی با کیفیت بالا و جزئیات دقیق بگیرند.

باتری و شارژ

گلکسی A54 از یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد که مشابه نسل قبلی است، اما عملکرد بهتری دارد و شارژدهی بسیار رضایت‌بخشی ارائه می‌دهد. این گوشی همچنین از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می‌کند، اگرچه شارژر درون جعبه نیست و باید جداگانه تهیه شود.

سایر ویژگی‌ها

از دیگر ویژگی‌های مهم گلکسی A54 می‌توان به اندروید 13 با رابط کاربری One UI 5.1، پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، اسپیکرهای استریو، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و قابلیت‌های متنوع اشاره کرد.

مشخصات فنی گلکسی A54

سیم کارت دو سیم کارت
سیستم عامل اندروید 13 با رابط کاربری One UI 5.1
تراشه اگزینوس 1380 سامسونگ
نمایشگر 6.4 اینچی داینامیک امولد 120 هرتزی
دوربین 50 مگاپیکسل دوربین اصلی، 12 مگاپیکسل دوربین اولتراواید، 5 مگاپیکسل دوربین ماکرو
سلفی 32 مگاپیکسل
حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش
باتری 5000 میلی آمپر ساعت با آداپتور 25 وات

گلکسی A54 نسخه 256/8 گیگابایت با طراحی زیبا، نمایشگر باکیفیت، سخت‌افزار قدرتمند و دوربین‌های بهبود یافته، همچنان یکی از بهترین گزینه‌های میان‌رده سامسونگ است. این گوشی با قیمت کمتر نسبت به مدل‌های بالاتر، ارزش خرید بالایی دارد و می‌تواند نیازهای روزمره و حتی بیشتر کاربران را به خوبی پوشش دهد.

بهترین گوشی موبایل شیائومی تا 20 میلیون تومان

شیائومی برای هر کسی که به دنبال بهترین گوشی‌های هوشمند بازار است، یک موبایل طراحی کرده است. در حالی که موبایل شیائومی به اندازه آیفون های اپل یا سری گلکسی سامسونگ مطرح نیست، کیفیت ساخت عالی و دوربین های بی نظیر ارائه می دهد. هم گوشی‌های ارزان‌تر و هم مدل‌های گران‌قیمت آن ارزش بررسی دارند.

شیائومی در بازه قیمت 15 تا 20 میلیون تومان گوشی‌های مختلفی تولید می‌ کند، بنابراین دانستن اینکه از کجا شروع کنید دشوار است. برخی از تلفن های آن حتی در بین بهترین گوشی های گران قیمت قرار می گیرند، در حالی که برخی دیگر از بهترین تلفن های ارزان قیمت و بهترین تلفن های دوربین در اطراف هستند. شما فقط باید بدانید چه چیزی برای شما مهم است و بودجه شما چقدر است.

در این بخش ما بهترین گوشی موبایل شیائومی تا 20 میلیون تومان را به شما معرفی می کنیم. همه ویژگی های آنها شامل دوربین، عمر باتری، عملکرد و کیفیت صفحه نمایش را به طور گسترده بررسی کرده ایم. با گوشی شیائومی 12T شروع می کنیم.

گوشی شیائومی مدل 12T 5G حافظه 256 رم 8 گیگابایت

آنباکس گوشی 12T شیائومی

خرید گوشی 12T شیائومی

خرید گوشی شیائومی مدل 12T ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت

شیائومی سال 2022 گوشی پرچمدار خود سری Xiaomi 12 را به بازار عرضه کرد. این یک موبایل تمام عیار از این برند چینی بود. همچنین در کنار آن، از شیائومی مدل 12T رونمایی کرد تا بتواند طرفداران همیشگی خود که به گوشی هوشمند رده بالا علاقمند هستند اما بودجه کافی برای خرید آن را ندارند، راضی نگه دارد.

برخی از قابلیت های گوشی شیائومی مدل 12T 5G عبارتند از:

  • نمایشگر امولد 6.67 اینچی بسیار چشمگیر
  • دوربین سه گانه در قاب پشت
  • دوربین 20 مگاپیکسلی جلو
  • تراشه MediaTek Dimensity 8100 MT6895Z
  • 8 گیگابایت حافظه رم
  • باتری 5000 میلی آمپر ساعت
  • پشتیبانی از اینترنت نسل پنجم 5G
  • سیستم عامل اندروید 12

شاید تنها چیزی که این گوشی تا 20 میلیون تومانی ندارد، حافظه داخلی محدود است. نهایت 256 گیگابایت ظرفیت داخلی است که باید آن را بین عکس و فیلم و فایل های خود تقسیم کنید. البته این مقدار کم نیست. حداقل 5 تا 6 سال طول می کشد تا بتوانید با عکس گرفتن آن را پر کنید.

با Xiaomi 12T جدید، از امکانات بی حد و حصر بهره مند شوید

شیائومی 12 تی مجهز به یک نمایشگر عالی 6.67 اینچی از نوع امولد است. تراکم پیکسلی 446 پیکسل در هر اینچ و وضوح 1220 در 2712 پیکسل را برای شما به ارمغان می آورد. پنل جلو بدون حاشیه است و در بالا یک سوراخ پانچ برای دوربین سلفی دارد. این صفحه نمایش با گلس گوریلا 5 در برابر هر گونه آسیب خارجی محافظت می شود.

گوشی شیائومی 12T دارای لنز اصلی 108 مگاپیکسلی در قسمت پشتی است. پیکربندی دوربین در قسمت پشتی توسط دو دوربین دیگر با رزولوشن های 8 و 2 مگاپیکسلی پشتیبانی می شود. راه‌اندازی دوربین چهارگانه با ویژگی‌هایی مانند فوکوس خودکار، زوم دیجیتال، عکاسی مداوم LED خودکار، فلاش، حالت HDR و تشخیص چهره مجهز شده است. به غیر از آن، یک دوربین 20 مگاپیکسلی در قسمت جلو موجود است.

موبایل شیائومی مدل 12T با پیکربندی قدرتمند چیپست مدیاتک Dimensity 8100 MT6895Z و 8 گیگابایت رم عرضه می شود. عملکرد همه جانبه دارد. این دستگاه با یک CPU هشت هسته ای با سرعت کاری بی نظیر 3 گیگاهرتز کار می کند. علاوه بر این، نیازهای گرافیکی آن توسط پردازنده Mali-G610 MC6 برطرف شده است.

باتری شیائومی 12 تی ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی دارد. باتری از نوع لیتیوم پلیمر است که از سیستم هایپر شارژ 120 واتی پشتیبانی می کند که با سوکت شارژ تایپ C در کمتر از 20 دقیقه فول شارژ می شود.

این گوشی هوشمند تا 20 میلیون تومان شیائومی دارای حافظه داخلی 256 گیگابایتی غیر قابل ارتقا است. از نظر اتصال، با شبکه های 4G، VolTE و 5G به خوبی کار می کند. از فناوری بلوتوث 5.2 پشتیبانی می کند.

گوشی زیر 20 میلیون تومان شیائومی مدل Xiaomi 12T پر از امکانات بی حد و حصر است. کاربران عملکرد شگفت انگیز و گرافیک قوی را در یک پکیج کامل دریافت می کنند. دوربین سه‌گانه تجربه عکاسی شما را بهبود می ‌بخشد، در حالی که ویژگی شارژ سریع برای همه افراد پرمشغله یک موهبت است.

مشخصات فنی گوشی شیائومی مدل Xiaomi 12T

سیم کارت دو سیم کارت
سیستم عامل اندروید 12
تراشه دایمنسیتی 8100
نمایشگر 6.67 اینچی امولد 120 هرتزی
دوربین سه گانه (108 + 8 + 2 مگاپیکسل)
سلفی 20 مگاپیکسل
حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش
باتری 5000 میلی آمپر ساعت با هایپر شارژ 120 وات

گوشی پوکو X6 پرو نسخه 512/12 گیگابایت

جعبه گشایی و اقلام داخل بسته بندی گوشی Xiaomi Poco X6 Pro

قیمت گوشی شیائومی X6 Pro 512 رم 12 گیگ

 

پوکو X6 پرو یکی از بهترین و جذاب‌ترین گوشی‌های موجود در بازار است که با تمرکز ویژه‌ای بر بخش‌های نمایشگر و سخت‌افزار تولید شده است. این گوشی شیائومی بین 17 تا 20 میلیون تومان با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود توانسته توجه بسیاری از علاقه‌مندان به فناوری را به خود جلب کند. اگر اولویت شما کیفیت نمایشگر و عملکرد سخت‌افزاری است، در خرید این مدل لحظه‌ای شک نکنید. در ادامه به بررسی دقیق‌تر مشخصات فنی این گوشی میان‌رده قدرتمند می‌پردازیم.

نمایشگر

پوکو X6 پرو دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی امولد با رزولوشن 2712 در 1220 پیکسل است که تراکم پیکسلی 446 پیکسل در هر اینچ را ارائه می‌دهد. این نمایشگر از نرخ نوسازی 120 هرتزی، دالبی ویژن، گستره رنگی 68 میلیاردی و HDR10+ پشتیبانی می‌کند. با اشغال بیش از 90 درصد از فضای روبرویی، این نمایشگر حاشیه‌های بسیار باریکی دارد و تجربه بصری بی‌نظیری را به کاربران ارائه می‌دهد.

سخت‌افزار

در بخش سخت‌افزار، پوکو X6 پرو یک غول واقعی است. این گوشی مجهز به تراشه 4 نانومتری مدیاتک دیمنسیتی 8300 اولترا است که عملکردی مشابه گوشی‌های پرچمدار دارد. دیمنسیتی 8300 اولترا در بخش CPU و GPU با اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 رقابت می‌کند و حتی در برخی موارد بهتر از آن عمل می‌کند. حافظه داخلی این گوشی از نوع UFS 4.0 است که سرعت بی‌نظیری را ارائه می‌دهد. به طور مثال، گلکسی S24 سامسونگ در نسخه 128 گیگابایتی از حافظه UFS 3.0 استفاده می‌کند که کندتر از حافظه پوکو X6 پرو است.

باتری و شارژ

پوکو X6 پرو دارای باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می‌کند. این ترکیب به کاربران امکان می‌دهد که بدون نگرانی از خالی شدن باتری، از گوشی خود استفاده کنند و در مدت زمان کوتاهی گوشی خود را شارژ کنند.

دوربین

این گوشی دارای دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی است که با دو دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و ماکرو 2 مگاپیکسلی همراهی می‌شود. دوربین سلفی نیز 16 مگاپیکسلی است. اگرچه پوکو X6 پرو در بخش دوربین بهترین گزینه موجود در این بازه قیمتی نیست، اما همچنان عکس‌های با کیفیتی ثبت می‌کند و می‌تواند نیازهای عکاسی روزمره شما را برآورده کند.

مشخصات فنی پوکو X6 پرو

سیم کارت دو سیم کارت
سیستم عامل HyperOS بر پایه اندروید 14
تراشه مدیاتک دیمنسیتی 8300 اولترا
نمایشگر 6.67 اینچی امولد 120 هرتزی
دوربین 64 مگاپیکسل دوربین اصلی، 8 مگاپیکسل دوربین اولتراواید، 2 مگاپیکسل دوربین عمق میدان
سلفی 20 مگاپیکسل
حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش
باتری 5000 میلی آمپر ساعت با هایپر شارژ 120 وات

پوکو X6 پرو نسخه 512/12 گیگابایت با نمایشگر فوق‌العاده، سخت‌افزار قدرتمند و سرعت حافظه بی‌نظیر، یکی از بهترین گزینه‌های میان‌رده موجود در بازار است. اگر به دنبال گوشی‌ای با کیفیت نمایشگر بالا و عملکرد سخت‌افزاری قوی هستید، پوکو X6 پرو می‌تواند انتخابی عالی برای شما باشد. این گوشی با قیمت مناسب و ویژگی‌های پیشرفته، تجربه‌ای لذت‌بخش از استفاده از یک گوشی هوشمند را برای شما فراهم می‌کند.

گوشی پوکو F5 نسخه 256/12 گیگابایت

بررسی طراحی و ارگونومی گوشی Poco F5 Pro

گوشی Poco F5 Pro

پوکو F5 نسخه جدیدی از سری محبوب پوکو است که به عنوان جانشین پوکو F4 و نسخه ارزان‌تری از پوکو F5 پرو وارد بازار شده است. با ترکیب مشخصات فنی قدرتمند و قیمت مناسب، این گوشی توانسته توجه بسیاری از علاقه‌مندان به فناوری را به خود جلب کند. پوکو بار دیگر ثابت کرده که می‌تواند گوشی‌هایی با ارزش خرید بالا و مشخصات عالی را به بازار عرضه کند. در ادامه به بررسی دقیق‌تر ویژگی‌ها و مشخصات فنی پوکو F5 این گوشی شیائومی زیر 20 میلیون تومان می‌پردازیم.

نمایشگر

پوکو F5 دارای نمایشگر 6.67 اینچی امولد با رزولوشن FHD+ است که نرخ نوسازی 120 هرتزی را ارائه می‌دهد. این پنل از دالبی ویژن، گستره رنگی 68 میلیاردی و HDR10+ پشتیبانی می‌کند و با اشغال حدود 89 درصد از نمای روبرویی، تجربه بصری فوق‌العاده‌ای را برای کاربران فراهم می‌کند. این نمایشگر به لطف کیفیت بالای خود، تصاویر را با جزئیات و رنگ‌های زنده به نمایش می‌گذارد.

سخت‌افزار و عملکرد

پوکو F5 از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 7 پلاس نسل 2 بهره می‌برد که عملکردی مشابه اسنپدراگون 8 نسل 1 دارد. این چیپست با توان پردازشی بالا، قادر است تمامی وظایف را با سرعت و کیفیت عالی انجام دهد. پردازنده گرافیکی Adreno 725 نیز تضمین می‌کند که بازی‌ها و برنامه‌های گرافیکی به بهترین شکل ممکن اجرا شوند.

دوربین

این گوشی مجهز به دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی است که عکس‌هایی با کیفیت بالا و جزئیات دقیق ثبت می‌کند. دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی نیز به همراه دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، مجموعه‌ای کامل از قابلیت‌های عکاسی را برای کاربران فراهم می‌کنند. این ترکیب دوربین‌ها به شما امکان می‌دهد تا در هر شرایطی عکس‌های با کیفیت بگیرید.

باتری و شارژ

پوکو F5 دارای باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی است که از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می‌کند. این باتری قدرتمند به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون نگرانی از خالی شدن باتری، از گوشی خود استفاده کنند و در مدت زمان کوتاهی گوشی خود را شارژ کنند.

مشخصات فنی پوکو F5

سیم کارت دو سیم کارت
سیستم عامل MIUI 14 بر پایه اندروید 13
تراشه اسنپدراگون 7 پلاس نسل 2
نمایشگر 6.67 اینچی امولد 120 هرتزی
دوربین 64 مگاپیکسل دوربین اصلی، 8 مگاپیکسل دوربین اولتراواید، 2 مگاپیکسل دوربین ماکرو
سلفی 16 مگاپیکسل
حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش
باتری 5000 میلی آمپر ساعت با هایپر شارژ 67 وات

 

پوکو F5 نسخه 256/12 گیگابایت با ترکیب نمایشگر با کیفیت، سخت‌افزار قدرتمند و قیمت مناسب، یکی از بهترین گزینه‌های میان‌رده موجود در بازار است. این گجت یکی از بهترین گوشی های بازار در بازه قیمت 15 تا 17 میلیون تومان با عملکردی مشابه گوشی‌های پرچمدار و قابلیت‌های پیشرفته، تجربه‌ای لذت‌بخش از استفاده از یک گوشی هوشمند را برای شما فراهم می‌کند. اگر به دنبال گوشی‌ای با ارزش خرید بالا و مشخصات عالی هستید، پوکو F5 می‌تواند انتخابی ایده‌آل برای شما باشد.

گوشی شیائومی مدل 11T Pro حافظه 256 رم 12 گیگابایت

بررسی گوشی شیائومی 11 تی پرو

گوشی شیائومی 11 تی پرو

خرید گوشی شیائومی مدل Xiaomi 11T Pro ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت

سال 2021 شیائومی یک گوشی تا 20 میلیون تومانی به نام Xiaomi 11T Pro معرفی کرد.

Xiaomi Mi 11T Pro 5G به عنوان بهترین تلفن همراه زیر 20 میلیون شما برای انجام کارهای روزمره است. دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی با قابلیت‌های متعددی که به‌طور مدبرانه گنجانده شده‌اند، تجربه عکاسی عالی را ممکن می ‌سازد. علاوه بر این، باتری قدرتمند دارد که پس از شارژ کامل، طولانی مدت دوام می آورد و شما را بدون شارژ رها نمی کند.

برخی از قابلیت های این گوشی در بازه قیمت 15 تا 20 میلیون تومان عبارتند از:

  • نمایشگر 120 هرتزی
  • دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی در پشت با بیش از 50 حالت دایرکتور
  • دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی
  • باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت هایپر شارژ 120 وات
  • چیپست کوالکام اسنپدراگون 888
  • 8 گیگابایت رم
  • پشتیبانی از اینترنت 5G
  • تضمین 4 سال آپدیت امنیتی و سه سال به روزرسانی اندروید
  • اسپیکرهای استریو دوگانه

لذت عکاسی را با شیائومی 11 تی پرو تجربه کنید.

شیائومی Mi 11T Pro 5G دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی از نوع امولد با تراکم پیکسلی 395 پیکسل در هر اینچ و وضوح صفحه نمایش 2400 در 1080 است. همچنین، نسبت تصویر 20:9 به همراه نرخ تازه سازی 120 هرتز موجود، تجربه کلی بصری را بهبود می بخشد. یک سوراخ پانچ کوچک، لنز عکاسی سلفی را حمل می کند.

در قسمت پشتی، شیائومی دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی f/1.75، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلیf/2.2 ، دوربین 5 مگاپیکسلی f/2.4 ماکرو به همراه فلا%

مطالب مرتبط