راهنمای خرید موبایل

سری گلکسی S23 سامسونگ اینجاست

سری گلکسی S23 سامسونگ

سامسونگ امروز در رویداد Galaxy Unpacked خود رسماً از سری گلکسی اس ۲۳ خود رونمایی کرد. در این مقاله قصد داریم به ارتقاء و موارد جدید در گلکسی اس ۲۳ این گوشی موبایل سامسونگ جدید نگاهی بیندازیم. مواردی را که در اینجا بررسی خواهیم کرد شامل تغییرات در طراحی، رنگ های جدید، مشخصات بهبود یافته و موارد دیگر می شود. اگر به دنبال بررسی عمیق تر این دستگاه جدید سامسونگ هستید می توانید مقاله بررسی گلکسی A23 سامسونگ را مطالعه کنید.

سری گلکسی S23 سامسونگ در یک نگاه چه چیزی جدید است

سری گلکسی S23 سامسونگ

سری گلکسی S23 سامسونگ

پرچمداران جدید معمولا سال به سال تکرارهای بسیار کوچکتری نسبت به گذشته می بینند. در حالی که بسیاری از موارد برای سری گلکسی اس 23 یکسان باقی مانده است، در زیر نکات مهم جدید و تغییر نسبت به سری S22 آورده شده است:

  • طراحی S23 سامسونگ تغییر اساسی پیدا می کند: با توجه به گلکسی اس 22 اولترا ، گلکسی اس 23 و اس 23 پلاس هر دو طرح های ارتقا یافته ای ارائه می دهند. سامسونگ در این گوشی جدید خود، محفظه دوربین را برای هر سه لنز مجزا می کند و بدنه کمی زاویه دارتر است. مدل اولترا عمدتاً همان ظاهر سال گذشته را حفظ می کند.
  • جدیدترین کوالکام، این بار در سطح جهانی: سری S23 سامسونگ، اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام را به تمام بازارهای اصلی خود می آورد. در گذشته، بسیاری از مناطق شاهد تراشه اگزینوس بودند، بنابراین این یک تغییر بسیار قابل توجه است.
  • ارتقاء دوربین در Galaxy S23 Ultra. گلکسی اس 23 اولترا با دوربین جدید 200 مگاپیکسلی عریض در مقایسه با دوربین 108 مگاپیکسلی در S22 Ultra سال قبل، ارتقاء عظیم را به همراه دارد. سایر لنزهای پشت، مانند سال گذشته هستند. در همین حال، مشخصات دوربین عقب S23 و S23 Plus همگی مانند نسل قبل است.
  • سری Galaxy S23 با دوربین سلفی جدید می آید. گلکسی S22 Ultra دارای یک دوربین سلفی عظیم 40 مگاپیکسلی در مقابل دوربین 10 مگاپیکسلی کمتر چشمگیر در S22 و S22 Plus بود. امسال هر سه مدل دوربین سلفی نسل قبلی خود را با یک دوربین جلوی 12 مگاپیکسلی جدید تعویض می کنند.
  • عمر باتری سری گلکسی اس 23 به طور امیدوارکنندهای بهبود یافته است: گلکسی اس 23 و اس 23 پلاس شاهد ارتقاء 200 میلی آمپر ساعتی خواهند بود که به ترتیب به 3900 و 4700 میلی آمپر ساعت می رسد. گلکسی اس 23 اولترا مانند S22 Ultra با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت تغییر نمی کنند.
  • گلکسی اس 23 صفحه نمایش روشن تری دارد: در گذشته، درخشان ترین فناوری صفحه نمایش سامسونگ فقط در نسخه های پلاس و اولترا به کار می رفت، اما دیگر اینطور نیست. گلکسی S23 دارای حداکثر روشنایی 1750 نیت شبیه به برادران بزرگتر خود است.

برای مقایسه دقیق تر می توانید به مقاله گلکسی S23 در مقابل S22 و همچنین راهنمای ما در مورد Galaxy S23 Ultra در مقابل S22 Ultra را مطالعه کنید.

رنگ ها، مدل ها و اندازه های جدید Galaxy S23 چیست؟

رنگ ها، مدل ها و اندازه های جدید Galaxy S23

رنگ ها، مدل ها و اندازه های جدید Galaxy S23

  • مدل سری اس 23: مدل ها شامل S23 ، S23 Plus و S23 Ultra هستند.
  • رنگبندی Galaxy S23: مشکی فانتوم، کرم، اسطوخودوس و سبز برای همه مدل ها. رنگ های اختصاصی انحصاری از طریق فروشگاه آنلاین سامسونگ در دسترس خواهند بود.

سری گلکسی اس 23 سامسونگ بار دیگر در سه اندازه مختلف عرضه می شود: گلکسی اس 23 کوچک تر، گلکسی اس 23 پلاس بزرگتر و گلکسی اس 23 اولترا با مشخصات کامل. هر یک از این مدل ها بسته به مقدار حافظه یا رم مورد نیاز شما در چند پیکربندی مختلف ارائه می شوند. شما همچنین می توانید بین حداقل چند رنگ مختلف، یکی را انتخاب کنید، اما امسال یکنواختی بیشتری در مورد انتخاب های شما وجود دارد.

سال گذشته، انتخاب رنگ سامسونگ گلکسی اس 22 و اس 22 پلاس با گزینه های اس 22 اولترا یکسان نبود. سامسونگ این کار را برای متمایز کردن بهتر Ultra انجام داد، اما کمی گیج کننده نیز بود. این بار همه چیز بسیار ساده تر است.

سری گلکسی S23 در رنگ‌های مشکی فانتوم، کرم، اسطوخودوس و سبز در هر سه مدل عرضه خواهد شد. همچنین گزینه‌های رنگی انحصاری از Samsung.comاز جمله لیمویی، گرافیتی، آبی آسمانی و قرمز برای Galaxy S23 Ultra وجود خواهد داشت. مدل های S23 و S23 Plus نیز حداقل دو مورد از این انتخاب های رنگی خاص را دریافت خواهند کرد، اگرچه هنوز جزئیات خاصی در مورد آن نداریم.

سامسونگ زبان طراحی خود را تغییرات می دهد

طراحی گوشی سامسونگ

طراحی گوشی سامسونگ

  • سامسونگ گلکسی اس 23 و اس 23 پلاس طراحی جمع و جور تری دارند و در حال تغییر پنل لنز دوربین هستند و همان سبک گلکسی اس 22 اولترا را دنبال می‌ کنند.
  • گلکسی اس 23 اولترا تقریباً شبیه به مدل سال گذشته خواهد بود.

زبان طراحی سامسونگ در طول سال ها تغییر چندانی نکرده است، اما گلکسی اس 22 اولترا سال گذشته یک استثنا قابل توجه بود. در حالی که S22 و S22 Plus شبیه مدل های قبلی خود به نظر می رسیدند، S22 Ultra دارای طراحی جعبه ای و تنظیمات دیگری از جمله پشتیبانی از قلم S بود که عملاً این گوشی را به جانشین معنوی سری گلکسی نوت تبدیل کرد. امسال سامسونگ با تغییر ظاهر گلکسی اس 23 و اس 23 پلاس برعکس عمل می کند و در عین حال گلکسی اس 23 اولترا را عمدتاً به همان شکل باقی می گذارد.

گوشی موبایل جدید سامسونگ S23 Ultra نسبت به S22 Ultra تغییر بسیار کمی داشته است. شکل و حتی پیکربندی دوربین همگی تقریباً یکسان به نظر می‌رسند، اگرچه منحنی‌های کوچک‌تر در کناره باید صفحه نمایش کمی صاف‌تر را ایجاد کند. گلکسی اس 23 اولترا نیز اندکی عریض‌تر و 4 گرم سنگین‌تر با وزن 233 گرمی است، اما هیچ‌کدام از این موارد قابل توجه نیستند و تأثیر زیادی بر ظاهر یا احساس دستگاه نمی‌گذارند. گلکسی S23 و S23 Plus داستان متفاوتی هستند.

گوشی گلکسی S23

گوشی گلکسی S23

اگرچه S23 و S23 Plus هنوز شکلی گرد دارند، اما تغییر در انحنا ظاهر کمی مربعی به گوشی می دهد. برش دوربین نیز کمی تغییر کرده است. درست مانند Ultra، S23 و S23 Plus اکنون به جای یک محفظه برای هر سه سنسور، بریدگی های دوربین عقب را از هم جدا می کنند. درست مانند اولترا، این دو گوشی اندکی عریض‌تر هستند، اما وزن آن ثابت است. تغییرات کلی در شکل امیدواریم احساس راحتی بیشتری را برای S23 و S23 Plus ایجاد کند، اگرچه ما در پوشش عملی خود عمیق‌تر به آن خواهیم پرداخت.

کسانی که به دنبال محافظت بهتر در برابر سقوط از دست هستند نیز خوشحال خواهند شد که بدانند سری گلکسی S23 از شیشه جدید گوریلا گلس ویکتوس 2 در همه مدل ها استفاده خواهد کرد. گفته می شود این استاندارد جدید حتی بر روی بتن نیز در برابر افتادن از فاصله تا یک متر مقاومت می کند. شرکت کورنینگ سازنده این گلس، ادعا می کند که گلس هایی که رقبا می زنند، پس از سقوط از ارتفاع نیم متری یا کمتر، با شکستگی همراه می شوند. گلس ویکتوس 2 همچنین می تواند سقوط دو متری را روی سطح کمی نرمتر مانند آسفالت، درست مانند گلس ویکتوس اصلی، تحمل کند. خانواده گلکسی S23 علاوه بر کنترل برخی سقوط های جدی بدون وقفه، درست مانند سری S22 قبلی، گواهی IP68 را نیز ارائه می‌کند.

جزئیات صفحه نمایش Samsung Galaxy S23: اندازه، ویژگی ها و موارد دیگر

صفحه نمایش گوشی S23 سامسونگ

صفحه نمایش گوشی S23 سامسونگ

سری گلکسی S23 سامسونگ همان اندازه‌ها، وضوح و نرخ تازه‌سازی سری گلکسی S22 را حفظ خواهد کرد.

S23 روشنایی خود را به حداکثر 1750 نیت ارتقا خواهد داد. این میزان روشنایی، با نمونه های پلاس و اولترا مطابقت دارد.

سری گلکسی S23 سامسونگ تغییرات زیادی در فناوری صفحه نمایش که در پرچمداران خود بکار می برد ایجاد نخواهد کرد. گلکسی اس 23 دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی امولد داینامیک با نسبت تصویر 19.5:9 و وضوح 1080 در 2340 پیکسل (فول اچ دی پلاس) است. همچنین نرخ تازه سازی تطبیقی 120 هرتزی را دریافت می کنید. اس 23 پلاس دارای همان مشخصات صفحه نمایش است، به استثنای یک پنل بزرگتر 6.6 اینچی امولد و منحنی. گلکسی S23 Ultra دارای چشمگیرترین صفحه نمایش در بین این سه دستگاه است، یک هیولای 6.8 اینچی با فناوری امولد، با وضوح 1440 در 3088 (QHD+ چهار برابر اچ دی پلاس) و نرخ تازه سازی تطبیقی که از 1 هرتز تا 120 هرتز متغیر است.

شایعات زیادی وجود داشت مبنی بر اینکه سامسونگ با ارائه فناوری صفحه نمایش روشن تر به پرچمداران خود، با اپل مقابله خواهد کرد. همانطور که مشخص است، این شایعه تا حدودی اغراق آمیز بوده است.

گلکسی اس 22 پلاس و گلکسی اس 22 اولترا سال گذشته قادر به تولید حداکثر روشنایی 1750 نیت بودند. این مقدار کمتر از 2000 نیت اپل آیفون 14 پرو برای استفاده در فضای باز است، اما هنوز هم بسیار بالا و عالی است. با این حال، گلکسی S22 حداکثر روشنایی بسیار کمتری در 1500 نیت داشت. امسال هر سه مدل به حداکثر روشنایی 1750 نیت خواهند رسید. اگرچه خوب است که شاهد پیشرفت گلکسی اس 23 باشیم، برخی از آنها ناامید خواهند شد که گلکسی اس 23 پلاس و اولترا هدفی بالاتر از این را نداشته اند.

S23 Ultra ارتقاء دوربین بزرگی را به ارمغان می آورد

دوربین گوشی S23 Ultra سامسونگ

دوربین گوشی S23 Ultra سامسونگ

  • دوربین Samsung Galaxy S23 Ultra به یک دوربین 200 مگاپیکسلی ارتقا یافته است.
  • سری گلکسی اس 23 سامسونگ از دوربین های سلفی 12 مگاپیکسلی از جمله اس 23 اولترا بهره می برد.
  • انتظار می‌رود که بقیه لنزها برای همه مدل‌ها یکسان باقی بمانند.

سامسونگ به ساخت گوشی‌های با دوربین عالی شهرت دارد و در سری S23 نیز صدق می کند. روی کاغذ، گلکسی اس 23 و اس 23 پلاس ارتقاء خیلی بزرگی ندارند، اما با توجه به کیفیت دوربین های سری S22، این غیرمنتظره نیست. هر دو گوشی دارای اندازه سنسور 50 مگاپیکسلی مشابه سال گذشته هستند، هرچند از نظر طیف رنگی چهار برابر سری S22 ارتقاء پیدا می کنند. سامسونگ همچنین تأیید می‌کند که می‌توانید فایل‌های RAW 50 مگاپیکسلی را برای کسانی که می‌خواهند کنترل بیشتری روی عکاسی خود داشته باشند، بگیرید. همچنین یک پردازنده سیگنال تصویر جدید و بهبود یافته هوش مصنوعی، ویژگی‌های عکسبرداری در شب بهبودیافته و یک دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی جدید وجود دارد. بقیه سنسورها: یک لنز 12 مگاپیکسلی اولتراواید و یک لنز تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر و زوم دیجیتال 30 برابر مانند سال گذشته باقی خواهند ماند.

جالب اینجاست که گلکسی اس 23 اولترا از همان دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی برادران اس 23 خود بهره می برد که در مقایسه با سنسور 40 مگاپیکسلی سال گذشته کمی کاهش به نظر می رسد. البته، عکاسی خوب فراتر از تعداد مگاپیکسل است. تا زمانی که با سری S23 زمان زیادی نداشته باشیم، نمی‌توانیم بگوییم که دوربین سلفی جدید چقدر نسبت به S22 Ultra خوب است، اما سامسونگ ادعا می‌کند که الگوریتم‌ها و نرم‌افزارها نسبت به سال گذشته بهبود یافته‌اند. به احتمال زیاد، ما در اینجا بیشتر به دنبال یک درجه بندی جانبی هستیم تا یک کاهش واقعی، اما ما این موضوع را با جزئیات بیشتری در ادامه راه آزمایش خواهیم کرد.

سامسونگ در حال ساخت فرمول موفقی برای دوربین های گلکسی اس 23 است.

گلکسی اس 23 اولترا ممکن است شاهد تغییری در نحوه کنترل دوربین سلفی خود باشد، اما همچنان در مورد دوربین اصلی خود پیشتاز خواهد بود. گلکسی اس 23 اولترا یک دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی ارائه می‌کند که یک ارتقای بزرگ نسبت به دوربین 108 مگاپیکسلی S22 Ultra است. درست مانند اس 22 اولترا، اس 23 اولترا از فناوری Pixel binning برای ایجاد تصاویر واضح‌تر استفاده می‌کند، اما در نتیجه، تعداد واقعی مگاپیکسل به‌طور پیش‌فرض روی 12 مگاپیکسل خواهد بود. این ممکن است به نظر کاهش رتبه به نظر برسد، اما باینینگ پیکسل داده‌های پیکسل‌های مجاور را ترکیب می‌کند تا تصویری واضح‌تر و با کیفیت‌تر از آنچه که تعداد مگاپیکسل به تنهایی نشان می‌دهد ایجاد کند. صرف نظر از این، شما می توانید انتخاب کنید که تصاویر بدون باند بگیرید و از 200 مگاپیکسل کامل بهره ببرید.

لرزشگیر تصویر اپتیکال نیز بهبود یافته است که از 1.5 به سه درجه ارتقا یافته است. بقیه مشخصات دوربین مانند سال گذشته باقی مانده است.

اگرچه سامسونگ گلکسی اس 23 و اس 23 پلاس به نظر دارای تنظیمات دوربین مشابه مدل های سال گذشته هستند، به لطف اسنپدراگون 8 نسل 2، انتظار چند پیشرفت کوچک دیگر را دارید. برای کاربرانی که برای اولین بار از این گوشی استفاده می کنند، تراشه جدید از فناوری ISP شناختی پشتیبانی می کند، امکان جداسازی سمنتیک سریع تر را می دهد و اشیاء درون تصویر شما را شناسایی می کند. کوالکام همچنین قبلاً فاش کرده بود که با سامسونگ همکاری می‌کند تا بهترین نتایج را از سنسورهای مگاپیکسلی بالا بگیرد، بنابراین انتظار چیزهای خوبی را در اینجا داشته باشید.

مشخصات گلکسی اس 23 سامسونگ

گلکسی اس 23 گلکسی اس 23 پلاس گلکسی اس 23 پلاس
صفحه نمایش 6.1 اینچی داینامیک امولد

تخت

نسبت تصویر 19.5:9

رزولوشن 1080 در 2340

FHD+

نرخ تازه سازی تطبیقی 120 هرتز

6.6 اینچی داینامیک امولد

تخت

نسبت تصویر 19.5:9

رزولوشن 1080 در 2340

FHD+

نرخ تازه سازی تطبیقی 120 هرتز

6.8 اینچی داینامیک امولد

خمیده

نسبت تصویر 19.3:9

رزولوشن 1440 در 3088

QHD+

نرخ تازه سازی تطبیقی 120 هرتز (1 1 تا 120 هرتز)

پردازنده

 

اسنپدراگون 8 نسل 2

 

اسنپدراگون 8 نسل 2 اسنپدراگون 8 نسل 2
رم 8 گیگابایت 8 گیگابایت 8 یا 12 گیگابایت
حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایت

بدون پشتیبانی از کارت microSD

256 یا 512 گیگابایت

بدون پشتیبانی از کارت microSD

256 گیگابایت، 512 گیگابایت یا 1 ترابایت بدون پشتیبانی از کارت microSD
باتری باتری 3900 میلی آمپر ساعتی

25 وات شارژ سیمی شارژ

بی سیم 15 وات

بدون شارژر در جعبه

باتری 4700 میلی آمپر ساعتی

45 وات شارژ سیمی شارژ

بی سیم 15 وات

بدون شارژر در جعبه

باتری 5000 میلی آمپر

ساعتی 45 وات شارژ سیمی شارژ

بی سیم 15 وات

بدون شارژر در جعبه

دوربین ها عقب:

50 مگاپیکسل عریض

12 مگاپیکسل فوق عریض

10 مگاپیکسل تله فوتو

جلو:

12 مگاپیکسل عریض

عقب:

50 مگاپیکسل عریض

12 مگاپیکسل فوق عریض

10 مگاپیکسل تله فوتو

جلو:

12 مگاپیکسل عریض

عقب:

200 مگاپیکسل عریض

12 مگاپیکسل فوق عریض

10 مگاپیکسل تله فوتو

10 مگاپیکسل عمق

جلو:

12 مگاپیکسل عریض

نرم افزار اندروید 13

One UI 5.1

اندروید 13

One UI 5.1

اندروید 13

One UI 5.1

پشتیبانی از قلم اس خیر خیر بله با اسلات ذخیره سازی
رتبه بندی IP

 

دارای گواهی IP68 دارای گواهی IP68 دارای گواهی IP68
وزن و ابعاد 146.3 × 70.8 × 7.6 میلیمتر

168 گرم

157.7 × 76.2 × 7.6 میلیمتر

196 گرم

163.3 × 77.9 × 8.9 میلیمتر

229 گرم

سایر مشخصات WiFi 6E

گوریلا گلس ویکتوس 2

Vision Booster (تطبیقی)

سلفی پرتره حالت شب

WiFi 6E

UWB

گوریلا گلس ویکتوس 2

Vision Booster (تطبیقی)

سلفی پرتره حالت شب

قلم اس

رزولوشن بالا دوگانه

WiFi 6E

UWB

گوریلا گلس ویکتوس 2

Vision Booster (تطبیقی)

سلفی پرتره حالت شب

لرزشگیر تصویر اپتیکال عالی

فوکوس خوکار لیزری

عملکرد و عمر باتری چگونه است؟

سری گلکسی اس 23

سری گلکسی اس 23

سری گلکسی اس 23 دارای اسنپدراگون 8 نسل 2 است که با همکاری کوالکام اورکلاک شده است.

گلکسی اس 23 و اس 23 پلاس باتری هایی دارند که 200 میلی آمپر ساعت بزرگتر از سال گذشته هستند، در حالی که اولترا ثابت می ماند.

سری سامسونگ گلکسی S23 امسال شاهد یک نسخه کمی تغییر یافته از اسنپدراگون 8 نسل دوم کوالکلام در هر سه مدل با فرکانس 3.36 گیگاهرتز برای Cortex-X3 در مقابل فرکانس پیش فرض 3.19 گیگاهرتز خواهد بود. همچنین سرعت پردازنده گرافیکی از 680 مگاهرتز به 719 مگاهرتز افزایش یافته است. این نباید تفاوت زیادی در عملکرد نسبت به اسنپدراگون 8 نسل 2 استاندارد ایجاد کند، اما به سامسونگ این امکان را می‌دهد تا گوشی را به عنوان سریع‌ترین گوشی در زمان عرضه به بازار عرضه کند.

جالب‌تر از آن، سری گلکسی S23 سامسونگ این بار اگزینوس را تحت فشار قرار نخواهد داد. در واقع، انتظار می‌رود که تمامی نسخه‌ها با اسنپدراگون در سطح جهانی عرضه شوند. سال گذشته سامسونگ اعلام کرد که از کوالکام حمایت خواهد کرد، بنابراین این تعجب آور نیست، اما یک تغییر خوشایند است.

با فراتر رفتن از پردازنده، متوجه می شوید که S23 Ultra کمی با دو مدل دیگر متفاوت است.

گلکسی اس 23 از سیلیکون اسنپدراگون استفاده می کند.

گلکسی اس 23 اولترا بسته به مدل، 8 یا 12 گیگابایت رم ارائه می دهد. فضای ذخیره سازی، با گزینه های 256 گیگابایت، 512 گیگابایت یا 1 ترابایت، نیز کمی بالاتر از سال گذشته است. گلکسی اس 23 اولترا همان باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی سال گذشته را حفظ می‌کند، اگرچه بهبود در پردازنده و سایر سخت‌افزارهای آن باید عملکرد کمی بهتر را به همراه داشته باشد. در بررسی سال گذشته ما متوجه شدیم که S22 Ultra عمر باتری متوسطی دارد اما در اینجا چیز خاصی نیست. به نظر می رسد همین وضعیت در مورد S23 Ultra نیز صدق کند.

با توجه به گلکسی اس 23 و اس 23 پلاس، همان اسنپدراگون 8 نسل 2 اورکلاک شده با 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی را برای گلکسی S23 انتخاب می کنید. گلکسی اس 23 پلاس از 256 گیگابایت شروع می شود، اما در صورت نیاز به فضای بیشتر می توانید نسخه 512 گیگابایتی را نیز انتخاب کنید. عمر باتری برای گلکسی اس 22 یا اس 22 پلاس عالی نبود، بنابراین ما خوشحالیم که گزارش دهیم سامسونگ حجم باتری را 200 میلی آمپر ساعت برای هر دو مدل افزایش داده است. این ما را به ترتیب به 3900 و 4700 میلی آمپر ساعت می رساند.

شارژ سریع در هر سه گوشی وجود دارد، اما S23 فقط روی شارژ سیمی 25 وات و شارژ بی سیم 15 وات محدود شده است. در مقابل، گلکسی اس 23 پلاس و اس 23 اولترا از شارژ سیمی 45 واتی بسیار سریع‌تر بهره می‌برند، اگرچه شما همان سرعت بی‌سیم 15 واتی را دریافت می‌کنید.

One UI 5.1 سامسونگ با سری جدید S عرضه خواهد شد

One UI 5.1 سامسونگ

One UI 5.1 سامسونگ

  • One UI 5.1 با Galaxy S23 عرضه می شود.
  • به‌روزرسانی جدید شامل اندروید 13 است، اما ترفند واقعی، سفارشی‌سازی‌های جدید و بهبودهای One UI است.

سری گلکسی اس 23 دارای اندروید 13 با رابط کاربری One UI 5.1 در بالا خواهد بود. انتظار می‌رود آخرین نسخه پیشرفت‌های زیادی داشته باشد، از جمله استفاده از ویدیو به عنوان تصویر زمینه قفل صفحه، ویژگی‌های سفارشی‌سازی بیشتر از همیشه، و حتی یک سیستم ویجت جدید که به شما امکان می‌دهد برای صرفه‌جویی در فضا، بکشید و رها کنید. این فقط خراش دادن سطح است، اما ما در آینده ای نه چندان دور به نرم افزار نگاه دقیق تری خواهیم داشت و تجربیات عملی خود را با آن به اشتراک خواهیم گذاشت.

سامسونگ بهترین تولید کننده دستگاه های اندرویدی در زمینه پشتیبانی نرم افزاری است، بنابراین تعجبی ندارد که با سری S23 چهار ارتقاء سیستم عامل و پنج سال به روز رسانی امنیتی دریافت کنید.

تاریخ عرضه و قیمت Samsung Galaxy S23

پیش‌سفارش‌ها از امروز شروع می‌شود و از 17 فوریه در فروشگاه در دسترس است.

قیمت گذاری به شرح زیر است:

  • Samsung Galaxy S23 (8 گیگابایت/128 گیگابایت): 799 دلار
  • Samsung Galaxy S23 (8 گیگابایت/256 گیگابایت): 849 دلار
  • Samsung Galaxy S23 Plus (8 گیگابایت/256 گیگابایت): 999 دلار
  • Samsung Galaxy S23 Plus (8 گیگابایت/512 گیگابایت): 1049 دلار
  • Samsung Galaxy S23 Ultra (8 گیگابایت/256 گیگابایت): 1199 دلار
  • Samsung Galaxy S23 Ultra (12 گیگابایت/512 گیگابایت): 1299 دلار
  • Samsung Galaxy S23 Ultra (12 گیگابایت/1 ترابایت): 1399 دلار

سری گلکسی S23 قیمتی مشابه سری S22 دارد و پیش‌سفارش از امروز شروع می‌شود! خانواده گلکسی اس 23 هنوز در بازار موبایل ایران وارد نشده است. هر وقت لازم شد این صفحه و جزئیات آن را به روز خواهیم کرد.

یکی از تفاوت های بزرگی که متوجه خواهید شد این است که به جز S23، سری جدید از 256 گیگابایت حافظه شروع می شود و با این حال قیمت آن مانند مدل های 128 گیگابایتی سال گذشته باقی می ماند.

قیمت تمام شده مشابه با سری S22 است.

آیا گوشی موبایل سامسونگ مدل گلکسی اس 23 را باید خرید کنید؟

سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا در مقابل گوگل پیکسل 7 پرو

سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا در مقابل گوگل پیکسل 7 پرو

اگر جدیدترین و بهترین تراشه سیلیکون کوالکام را می‌خواهید، سامسونگ گلکسی اس 23، اس 23 پلاس و اس 23 اولترا راه‌ های عالی برای دریافت آن هستند ناگفته نماند که سری S23 نسخه‌ای کمی قدرتمندتر از نسخه‌های دیگر اسنپدراگون 8 نسل 2 دارد.

اگر مطمئن نیستید که سری گلکسی اس 23 برای شما مناسب است، گزینه های زیادی وجود دارد. سری Galaxy S22 همچنان یک انتخاب عالی برای خریداران با نگاه اقتصادی است که می خواهند کمی پس انداز کنند و فریب ویژگی های جدید سری S23 را نخورند. همچنین رقابت زیادی از سوی اپل با سری آیفون 14 و گوگل با خانواده پیکسل 7 وجود دارد. در نهایت، وان پلاس اخیرا از وان پلاس 11 رونمایی کرد. اگر به دنبال گزینه های بیشتری هستید؟ حتما راهنما خرید بهترین گوشی ما را بررسی کنید.

برای خرید گوشی موبایل با قیمت مناسب، رجیستر شده همراه با کد فعالسازی و تحویل فوری از سایت کوک موبایل دیدن فرمایید. برای مشاوره و راهنمایی بیشتر با شماره تلفن 02167319 تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *