ترفند اندروید

بهترین آنتی ویروس های اندروید

بهترین آنتی ویروس های اندروید

در عصر حاضر و  با تبدیل‌شدن گوشی‌های هوشمند به بخشی جدانشدنی از زندگی، دیگر مردم از گوشی‌های خود تنها به‌عنوان وسیله ارتباطی استفاده نمی‌کنند. در عوض، بخش اعظمی از اطلاعات مهم خود را روی آن‌ها ذخیره می‌کنند. حال با در نظر گرفتن این موضوع که در دوره نشت اطلاعات و تهدیدهای دائمی برای حریم خصوصی خود به سر می‌بریم، آیا ذخیره کردن اطلاعات روی گوشی خود کار امنی است؟ واضح است نه تا وقتی‌که به‌صورت مناسب امنیت آن‌ها تأمین شود.بنابراین ما در این مطلب فهرستی از بهترین آنتی ویروس های رایگان برای اندروید را که قابل دانلود از گوگل پلی استور هستند آماده کرده‌ایم. با کوک موبایل همراه باشید تا با خصوصیات هریک از این برنامه‌ها آشنا شوید.

  • Kaspersky Mobile Antivirus

Kaspersky یک برنامه امنیتی عالی و یکی از بهترین آنتی ویروس های اندروید است. این برنامه مطابق آزمون AV قابلیت تشخیص بدافزارها تا نرخ تشخیص 9/99 درصد را دارد و دارای یک نسخه رایگان با قابلیت پرداخت درون برنامه‌ای و یک نسخه خریدنی است. نسخه رایگان اسکن برنامه‌ها به‌صورت دستی برای تشخیص بدافزارها و ویروس‌ها را پشتیبانی می‌کند و در نسخه خریدنی ویژگی‌های متنوعی مانند حفاظت کامل، ضد سرقت، ضد کلاه‌برداری و قفل برای برنامه‌ها ارائه می‌شود. بااین‌حال این امکان وجود دارد تا از تمام ویژگی‌های آن برای یک دوره 30 روزه به‌صورت رایگان استفاده کنید.

بهترین آنتی ویروس های اندروید

بهترین آنتی ویروس های اندروید

  • Avast Mobile Security

Avast در سرتاسر دنیا از کاربران پلتفرم‌های مختلفی محافظت می‌کند. این غول آنتی ویروس دارای یک نسخه رایگان برای کاربران اندروید و با بیش از 100 میلیون دانلود در پلی استور است. با یک کلیک، موتور آنتی ویروس برای یافتن هرگونه برنامه  تهدیدکننده یا آلوده و همچنین تروجان‌ها اسکن را آغاز می‌کند و محافظت کاملی را در برابر ویروس‌ها و نرم‌افزارهای جاسوس ارائه می‌دهد. این برنامه هم دارای یک سری پرداخت‌های درون برنامه‌ای است که توسط آن‌ها شما می‌توانید تبلیغات را حذف کرده و یا از برخی خصوصیات قفل‌شده دیگر آن برخوردار شوید.

بااین‌حال، نسخه رایگان به خودی شامل ویژگی‌های اضافه‌ای مانند مسدودکننده تماس، ضد سرقت، ذخیره‌سازی انرژی، شتاب‌دهنده RAM، پاک‌سازی فایل‌های بیهوده، فایروال برای دستگاه اندروید روت شده، حفاظت وب، اسکنر وای فای و امکان رمزگذاری روی عکس‌های شخصی است. با این همه ویژگی‌های منحصر به فرد، آنتی‌ویروس Avast یک کاندیدای شایسته برای انتخاب به‌عنوان برترین  آنتی ویروس اندروید به‌حساب می‌رود.

بهترین آنتی ویروس های اندروید

بهترین آنتی ویروس های اندروید

  • Bitdefender Antivirus Free

Bitdefender Antivirus Free آنتی‌ویروسی قدرتمند است که در برابر تمام تهدیدهای اندروید محافظت می‌کند. این برنامه یکی از آنتی ویروس های کاملاً سبک است که به‌ واسطه استفاده از فنّاوری فضای ابری قابلیت اسکن فوق‌سریعی ارائه می‌دهد. سرعت دستگاه شما را کند نمی‌کند و باعث خالی شدن باتری آن نیز نمی‌شود.

بهترین آنتی ویروس های اندروید

بهترین آنتی ویروس های اندروید

  • Norton Security & Antivirus

آخرین نسخه آنتی ویروس Norton خصوصیات امنیتی شگفت‌انگیزی برای اندروید دارد که آن‌ها را حتی در نسخه‌های رایگانش نیز ارائه می‌دهد. این برنامه تقریباً نرخ تشخیص 100 درصد را از خود نشان می‌دهد و بدافزارها، نرم‌افزارهای جاسوس و یا ویروس‌های اندرویدی که سرعت دستگاه شما را پایین می‌آورد، را به‌سادگی حذف می‌کند.

Norton این قابلیت را  دارد تا با تنظیم یک هشدار، به شما در یافتن دستگاه گم شده‌تان کمک کند، چرا که می‌توانید دستگاه خود را از راه دور قفل کرده و مانع از سرقت اطلاعاتتان شوید همچنین می‌توانید تماس‌ها و پیام‌های ناخواسته را مسدود کنید.

Norton همچنین دارای برنامه‌های جداگانه‌ای برای قفل‌کردن برنامه‌ها یا مدیریت پسورد است که به‌صورت رایگان در پلی استور در دسترس است. در کل، Norton Security بدون شک یکی  از بهترین و قابل‌اطمینان ترین آنتی‌ویروس‌های اندروید است.

بهترین آنتی ویروس های اندروید

بهترین آنتی ویروس های اندروید

  • McAfee Mobile Security & Lock

McAfee از زمان عرضه جوایز متعددی را برنده شده است. بسیاری از خصوصیات پیشرفته مانند ویژگی‌های ضد سرقت، قفل امنیتی، امنیت وای فای، بهینه‌ساز مصرف باتری گوشی موبایل، پاک‌کننده حافظه و … در نسخه رایگان آن قابل‌دسترس است. رابط کاربری متمایزی دارد و خوشبختانه برای استفاده از هریک از ویژگی‌ها آموزش ارائه می‌دهد.

بر طبق آزمون AV ، McAfee نرخ تشخیص بدافزار 5/99 درصد دارد و شما قادرید تا برای اجرای اسکن برنامه زمان‌بندی روزانه و هفتگی بخصوص در نظر بگیرید و یا حتی به‌صورت پس‌زمینه اسکن را اجرا کنید. درمجموع این برنامه یک آنتی ویروس ارزشمند و مطمئن برای اندروید به‌حساب می‌رود.

بهترین آنتی ویروس های اندروید

بهترین آنتی ویروس های اندروید

  • Avira Antivirus Security

آنتی ویروس Avira یکی از برنامه‌های کمتر شناخته شده امنیتی اندروید است که به همان اندازه دیگر رقبای خود در این لیست قابل‌اطمینان است. یک برنامه تمام‌عیار که اکثر ویژگی‌های پیشرفته را در نسخه رایگان ارائه می‌دهد. در مقام آنتی‌ویروس و محافظت حریم شخصی حتی می‌تواند ذخیره‌سازهای خارجی را نیز اسکن کند و برنامه‌ها را طبق یک معیار امنیتی رتبه‌بندی نماید. به‌وسیله قابلیت ردیابی گوشی می‌تواند موقعیت دستگاه شما را در مواقع لزوم مشخص کند. همچنین در صورتی که گوشی خود را گم کنید، می‌تواند شخصی که گوشی شما را در اختیار دارد را برای تماس با شما ترغیب کند.

بهترین آنتی ویروس های اندروید

بهترین آنتی ویروس های اندروید

مطالب مرتبط