راهنمای خرید

بهترين برنامه های زنگ هشدار ios و android

برنامه های زنگ هشدار ios و android

برنامه های زنگ هشدار از الزمات مهم گوشی های موبایل به شمار می آیند؛ همه ی ما می دانیم که بیدار شدن از خواب، آن هم در صبح زود واقعا کار سختی است. همه ی ما دوست داریم پنج دقیقه بیشتر بخوابیم و با این کار اغلب دیر می کنیم. گاهی از خواب بیدار می شویم ولی دوباره به خواب می رویم. علاوه بر این، این که صبح چگونه بیدار می شویم دارای اهمیت است چرا که تمام روز به آن بستگی دارد. بیدار شدن ناگهانی از خواب می تواند منجر به خستگی و گذراندن یک روز رخوت انگیز شود.

حتما شما هم به دنبال یافتن راهی هستید که بتوانید خیلی راحت از خواب بیدار شده و با نشاط و هیجان بیشتری روز خود را آغاز کنید.

خوشبختانه اپلیکیشن های زیادی برای این منظور وجود دارند که در ادامه بهترین برنامه های زنگ هشدار را برای برای سیستم عامل های اندروید و IOS معرفی می کنیم. استفاده از این برنامه ها به شما کمک خواهد کرد تا با آرامی و با صدای دلپذیری از خواب بیدار شده و روز خود را به خوبی آغاز کنید.

بهترین برنامه های زنگ هشدار اندروید

Alarm Clock Xtreme Free +Timer

این برنامه از محبوب ترین برنامه های زنگ هشدار برای سیستم عامل اندروید است. این برنامه فقط یک ساعت زنگ دار ساده نیست و شامل یک تایمر و کرونومتر نیز است. این برنامه قابل تنظیم است و شما را با آهنگ مورد علاقه تان از خواب بیدار می کند و این امکان نیز وجود ندارد که به صورت تصادفی زنگ هشدار را غیر فعال کنید.

برنامه Alarm Clock Xtreme Free + Timer ویژگی هایی دارد که مانع از چرت زدن بیش از حد شما شده و حتما شما را از رختخواب بیرون می کشد. برای به تعویق انداختن  زنگ هشدار مجبور هستید تا مسائل ریاضی حل کنید. بنابراین با استفاده از این برنامه قدرتمند، هرگز دیر از خواب بلند نخواهید شد. این اپلیکیشن رایگان است.

AlarmMon

AlarmMon یکی از بهترین برنامه های زنگ هشدار اندروید است که به راحتی شما را از خواب عمیق بیدار می کند. این برنامه رایگان است ولی برای استفاده از برخی امکانات بیشتر باید هزینه پرداخت کنید. بیش از 21 میلیون کاربر در سراسر جهان از این برنامه استفاده می کنند. تنوع زنگ های هشدار باعث می شوند تا هیچ وقت از این برنامه خسته نشوید و به شما کمک می کند تا با انجام بازی های کوچک و دریافت هدایای شگفت انگیز یک صبح دلپذیر را آغاز کنید! ابن اپلیکیشن اطلاعات آب و هوایی هر روز را در اختیارتان قرار می دهد تا خود را برای آن روز آماده کنید. در واقع نه تنها می توانید از AlarmMon در هنگام صبح استفاده کنید بلکه می توانید در تمام طول شبانه روز نیز از این برنامه استفاده کنید.

 Timely Alarm Clock

Timely یک اپلیکیشن زنگ هشدار زیبا برای سیستم عامل اندروید است. این برنامه ترکیب بنیادین ابری و تجربه کاربری جذابی برای پشتیبان گیری و همگام سازی زنگ هشدار در چندین دستگاه را ارائه می کند. تنظیم زنگ هشدار در این اپلیکیشن بسیار آسان است و کافی است فقط از لبه صفحه نمایش ضربه بزنید و زمان دلخواه را با کشیدن یک نوار تنظیم کنید. این اپلیکیشن تم های رنگی بسیار زیبایی دارد که می توانید با سبک دلخواه خود تطبیق دهید. با این برنامه به راحتی می توانید زنگ هشدار را در تمام دستگاه های خود مدیریت کنید، به تعویق بیاندازید یا لغو کنید.

این برنامه برای انواع مختلف دستگاه ها طراحی شده و ویژگی های بیشتری همچون Google Now، Widget، زنگ هشدار های تکراری، افزونه ی Dash-clock، بلند شدن تدریجی صدا، انیمیشن های بسیار جذاب، استفاده از دکمه های صدا برای به تعویق انداختن را ارائه می دهد.

Alarm Clock Plus

Alarm Clock Plus  یک اپلیکیشن کامل، پایدار، کاملا رایگان و بدون محدودیت است. این برنامه بهترین ساعت دارای زنگ هشدار است که انواع آنالوگ، دیجیتال و کوکی دارد و دارای ویژگی های بسیاری است که از جمله این ویژگی ها عبارتند از: تعداد نامحدود زنگ هشدار، به تعویق انداختن اتوماتیک، لغو اتوماتیک برای هر زتگ هشدار، بلند شدن تدریجی صدای زنگ هشدار، خاموش و روشن شدن صفحه با هر زنگ، ویجت ساعت شفاف، سایزهای مختلف ساعت، به تعویق انداختن یا لغو با تکان دادن گوشی، ویجت زنگ هشدار چرت زدن. همه ی این گزینه ها به راحتی قابل تنظیم هستند و شما می توانید طبق سلیقه ی خودتان آن ها را تنظیم کنید.

Alarm Clock

Alarm Clock یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های ساعت زنگ دار برای سیستم عامل اندروید با طراحی زیبا و الگوریتم هوشمند برای فعال شدن زنگ هشدار است. هنگامی که منطقه زمانی تغییر می کند، این برنامه به صورت خودکار با ساعت جدید تنظیم می شود. این برنامه شامل 4 نوع طراحی شیک ساعت، تایمر و زنگ هشدار نا محدود، ویجت قفل صفحه نمایش، 3 نوع اعلام، تنظیم برنامه های بصری، برچسب های دلخواه برای هر زنگ هشدار، به تعویق انداختن خودکار و … است. Alarm Clock برای تمامی رزولوشن های شناخته شده بهینه سازی شده  و به خوبی طراحی شده است تا استفاده از آن راحت باشد. با استفاده از این اپلیکیشن می توانید چگونگی بیدار شدن یا یادآوری اتفاقات مهم زندگی خود را تعیین کنید.

(AlarmDroid (alarm clock

AlarmDroid یک اپلیکیشن ساعت زنگ دار قدرتمند و در عین حال ساده است. این برنامه شامل سبک جدیدی از طراحی، ویژگی های جدید، انتخاب گر زمان (time picker) جدید و زیبا، مجموعه ای از تم های جدید، و بهبود کلی عملکرد است. AlarmDroid بسیار کارامد بوده و گزینه های فوق العاده ای برای بیرون کشیدن شما از رختخواب دارد. برای به تعویق انداختن زمان زنگ هشدار کافی است تا snooze را بزنید و موانعی را که قبل از خاموش کردن زنگ هشدار باید حل شوند، فعال کنید! همچنین این برنامه یک ساعت سخنگوی قابل تنظیم نیز دارد که زمان، روز و شرایط کلی آب و هوایی را به شما می گوید! بنابراین، به شما پیشنهاد می کنیم تا این اپلیکیشن رایگان اندرویدی را امتحان کنید.

My Alarm Clock Free

My Alarm Clock اپلیکیشن رایگانی است که دستگاه اندرویدی شما را به یک ساعت زنگ دار تبدیل می کند. این برنامه آهنگ های دلپذیری دارد، دارای Sleep Timer (تایمر خواب) است که این امکان را به شما می دهد که با موسیقی مورد علاقه ی خود به خواب بروید و پس از مدت زمانی که شما تعیین می کنید صدای این موسیقی به تدریج کمتر می شود و در نهایت پخش آن متوقف می شود و یک ساعت با تم های بسیار زیبایی است که اطلاعات آب و هوایی را نیز در اختیار شما قرار می دهد.

اپلیکیشن Alarm Clock ویژگی های شگفت انگیز زیادی دارد از جمله: دو نوع ساعت شیک، راه اندازی خودکار، پشتیبانی از چندین زنگ هشدار، حالت های افقی و عمودی، کاهش نور، چراغ قوه و … . با استفاده از این برنامه، زیبایی و عملکرد خوب را با هم تجربه کنید.

I Can’t Wake Up! Alarm Clock

اگر نمی توانید به راحتی از خواب بیدار شوید، نگران نباشید! مطمئن باشید که با اپلیکیشن I Can’t Wake Up! Alarm Clock به موقع بیدار خواهید شد. برای خاموش کردن زنگ هشدار باید هشت کار مختلف را انجام دهید! این برنامه دارای تمام گزینه هایی است که از یک ساعت زنگ دار کامل انتظار دارید. از جمله این گزینه ها عبارتند از: تنظیم چند زنگ هشدار، به تعویق انداختن یا تکرار روزانه، آزمون بیداری و … . این برنامه از شما می خواهد تا برای بیدار شدن از خواب کارهای شگفت انگیزی را انجام دهید مانند عملیات مربوط به ریاضی، حافظه، مرتب کردن، تکرار، بارکد، بازنویسی، تکان دادن وتطبیق. تمامی این روش ها و آزمون ها قابل تنظیم هستند و شما می توانید هر طور که دوست دارید آن ها را تنظیم کنید.

(Alarmy (Sleep If U Can

Alarmy از آزاردهنده ترین برنامه های زنگ هشدار برای سیستم عامل اندروید است که شما را مجبور می کند تا از رختخواب بیرون بیایید. در حال حاضر، این برنامه در 70 کشور از جمله آلمان، فرانسه و کره جنوبی رتبه اول را در بین برنامه های مشابه دارد. این برنامه یک راه حل ابتکاری برای کسانی است که حتی با زنگ هشدار نیز نمی توانند بیدار شوند. Alarmy به صورت هوشمندانه ای طراحی شده است تا شما را مجبور کند که از رختخواب خود بیرون بیایید. این اپلیکیشن با ثبت کردن یک تصویر از یک منطقه یا اتاق در خانه تنظیم می شود. هنگامی که زنگ هشدار تنظیم شد، تنها راه متوقف کردن زنگ هشدار این است که از رختخواب بیرون بیایید و از منطقه ثبت شده عکس بگیرید. از این اپلیکیشن لذت ببرید و مطمئن باشید که بهتر از اپلیکیشن های دیگر جواب می دهد.

(Smart Alarm Free (Alarm Clock

Smart Alarm یک اپلیکیشن ساده و بسیار کاربردی است و استفاده از آن آسان است. این اپلیکیشن رایگان بوده و شما می توانید زنگ هشدار را برای تکرار در هر هفته و برای روزهای مشخصی تنظیم کنید. Smart Alarm حالتی برای افزایش تدریجی صدای زنگ و ویبره دو مرحله ای دارد. اندازه ی دکمه توقف زنگ و دکمه تعویق، قابل تغییر است. همچنین می توانید کلیدهای جانبی، کلید منو و کلید بازگشت را برای توقف زنگ یا تعویق یا تنظیم صدای زنگ هشدار، تغییر دهید.

بهترین برنامه های زنگ هشدار IOS

Sleep Cycle

همانگونه که قبلا بیان کردیم، تمام روز شما به چگونگی بیدار شدن از خواب بستگی دارد. اپلیکیش زنگ هشدار Sleep Cycler، الگوی خواب شما را بررسی می کند. این برنامه شما را در هنگامی که در فاز خواب سبک هستید بیدار می کند تا مطمئن شود که با آسودگی از خواب بیدار خواهید شد. خواب شما از جهت های مختلفی مانند صدا، حرکت و  عوامل بسیاری بررسی می شود. علاوه بر این ها، این برنامه کاملا رایگان است ولی نسخه کامل آن نیز وجود دارد که ممکن است دوست داشته باشید آن را تهیه کنید.

Alarm Clock HD

اگر به دنبال اپلیکیشن زنگ هشدار فانتزی هستید، Alarm Clock HD یک اپلیکیشن کامل است. این برنامه رایگان نیست اما ویژگی های این برنامه ارزش پرداخت هزینه آن را دارد. این برنامه علاوه بر این که  شما را از خواب بیدار می کند، خود را با فیس بوک، توئیتر، آر اس اس و … همگام سازی می کند تا به محض بیدار شدن از خواب، شما را از اخبار جدید آگاه سازد. همچنین گزینه هایی برای شخصی سازی نیز در این برنامه وجود دارد.

Puzzle Alarm Clock

معمولا بیدار شدن از خواب سخت نیست بلکه بیرون آمدن از رختخواب مهم است. معمولا وقتی زنگ هشدار به صدا در می آید، دکمه به تعویق انداختن را می زنیم و دوباره به خواب می رویم. Puzzle Alarm Clock هیچ رحم و مروتی در این مورد ندارد و تا حل نکردن پازل نشان داده شده روی صفحه، زنگ هشدار خاموش نمی شود.

برنامه های زنگ هشدار

برنامه های زنگ هشدار

حل کردن پازل، چند دقیقه ای طول می کشد و در این مدت خواب از سرتان می پرد. اگر علاقمند به بیدار شدن به موقع هستید، این برنامه برای شما بسیار مفید خواهد بود و نکته آخر این که، این اپلیکیشن کاملا رایگان است.

Motion Alarm Clock

Motion Alarm Clock تا حدودی شبیه Puzzle Alarm Clock است. اگر شما نمی خواهید که مغز خود را به فعالیت وادارید، Motion Alarm Clock برای شما مناسب است. این برنامه به جای پاژل، از شما می خواهد تا برای چند ثانیه گوشی خود را حرکت دهید و هنگامی که این کار را انجام دادید، زنگ هشدار قطع می شود. با انجام این کار خواب از سرتان می پرد و به موقع از رختخواب بیرون می آیید. این اپلیکیشن کاملا رایگان است.

Sleep Time

Sleep Time شبیه اپلیکیشن Sleep Cycle است. این برنامه، الگوی خواب شما را بررسی کرده و در فاز خواب سبک، شما را از خواب بیدار می کند. این برنامه آرامش شما را هنگام بیدار شدن تضمین می کند. علاوه بر این، گزینه های مختلفی برای زنگ هشدار و همچنین گزینه ای برای تنظیم هر موسیقی دلخواه به عنوان زنگ هشدار وجود دارد. این اپلیکیشن رایگان است ولی اگر ویژگی های بیشتری را نیاز داشته باشید باید نسخه ی کامل آن را بخرید.

Nightstand Central Free

Nightstand Central  یکی از بهترین برنامه های زنگ هشدار برای گوشی موبایل آیفون و آیپد است. این اپلیکیشن کاملا رایگان است و فقط هر از چند گاهی در بر دارنده ی تبلیغات است که به راحتی می توانید آن ها را رد کنید. برخلاف اپلیکیشن های دیگر، این برنامه گزارشی از وضعیت آب و هوا را به همراه تصویر پس زمینه ی مورد دلخواه شما، نمایش خواهد داد. بنابراین، هنگامی که از خواب بیدار می شوید از وضعیت آب و هوایی با خبر خواهید شد. این برنامه حتی هنگامی که گوشی خود را در حالت بی صدا (سایلنت) قرار داده اید نیز کار خواهد کرد.

Math Alarm Clock

افرادی وجود دارند که از حل مسائل ریاضی واقعا لذت می برند. حتی اگر شما این کار را دوست نداشته باشید، هنگامی که زنگ هشدار در این اپلیکیشن به صدا در آید، باید مسائل ریاضی را حل کنید و فقط هنگامی که مسائل ریاضی را با موفقیت حل کردید، زنگ هشدار خاموش خواهد شد. باید جواب را با صدای بلند بخوانید تا اپلیکیشن بتواند درستی پاسخ شما را بررسی کند. به نظر می آید این کار برای بیدار کردن شما کافی باشد. این اپلیکیشن کاملا رایگان است.

Pillow

اپلیکیشن Pillow علاوه بر این که الگوی خواب شما را بررسی می کند، با اپلیکیشن Health اپل نیز یکپارچه است. هر جلسه از خواب با داده های اپلیکیشن Health اپل ترکیب می شود. این امر به شما کمک می کند تا الگوی خواب خود را تجزیه و تحلیل کرده و در صورت لزوم تغییرات لازم را انجام دهید. اگر عادت دارید در خواب حرف بزنید، این اپلیکیشن همه صداهای شما را ضبط می کند و می توانید هنگامی که بیدار شدید این صداها را پخش کنید.

اپلیکیشن Pillow شما را به طور ناگهانی و در زمان تعیین شده بیدار نمی کند و قبل از زمان تعیین شده و هنگامی که بهترین زمان را برای بیدار شدن شما پیدا کرد، شما را بیدار می کند. این اپلیکیشن رایگان است.

Good Morning

اپلیکیشن Good Morning نیز چگونگی خواب شما را بررسی می کند. همچنین الگوی خواب شما را بررسی می کند و هنگامی که در فاز خواب سبک باشید، شما را بیدار می کند. آنچه که اپلیکیشن Good Morning را از اپلیکیشن های مشابه متمایز می کند، قابلیت 3D Touch آن است. با استفاده از قابلیت 3D Touch می توانید بر آمار و ویژگی های دیگر اپلیکیشن نگاهی بیاندازید. این اپلیکیشن وضعیت آب و هوایی را نیز گزارش می کند. اپلیکیشن Good  Mornings رایگان نیست و برای دریافت آن باید 99/1 دلار پرداخت کنید.

Alarm Clock Sleep Sounds

این اپلیکیشن زنگ هشدار با اپلیکیشن هایی در در بالا معرفی کردیم کاملا متفاوت است. این برنامه نه تنها شما را بیدار می کند، بلکه راهنمایی مراقبه را برای داشتن یک خواب صحیح نیز ارائه می کند. حتی اگر از بی خوابی رنج می برید، این اپلیکیشن به شما کمک خواهد کرد. صدای زنگ های هشدار نیز به خوبی طراحی شده اند تا شما با نشاط از خواب بیدار شوید. ویژگی مراقبه در نسخه رایگان وجود ندارد و برای دریافت این ویژگی ها باید 99/4 دلار پرداخت کنید. ولی نسخه ی پایه ی این اپلیکیشن رایگان است.

امیدواریم با اپلیکیشن هایی که در بالا برای شما معرفی کردیم بتوانید به راحتی با صدای مورد علاقه ی خود از خواب بیدار شده و روز خود را با لذت و شور و هیجان آغاز کنید.

مطالب مرتبط