ترفند اندروید

بهترين برنامه های مدیریت فایل در اندرويد

blank

برنامه‌های کاربردی برای مدیریت فایل‌ها در زمره مهمترین برنامه‌های کاربردی در دستگاه‌های هوشمند قرار دارند. شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها فایل‌های خود را جستجو کرده، فایل‌های دانلود شده را بیابید، فضای حافظه خود را مدیریت کنید، جابجایی فایل‌ها و بسیاری امور دیگر را انجام دهید. بدون استفاده از برنامه‌های مدیریت فایل، انجام برخی از امور بسیار دشوار خواهد بود. در ادامه به برخی از بهترین برنامه‌های مدیریت فایل در اندروید اشاره خواهیم کرد.

بهترين برنامه مدیریت فایل در اندرويد

بهترين برنامه مدیریت فایل در اندرويد

برنامه مدیریت فایل Amaze

برنامه مدیریت فایل Amaze یکی از جدیدترین برنامه‌های موجود است و عملکرد بسیار خوبی نیز دارد. این برنامه برای افرادی که قصد انجام جابجایی‌های ساده و مدیریت مبتدی فایل‌ها را دارند بسیار مناسب است. این برنامه بدون اینکه دچار مشکلی شود می‌تواند امور مختلفی را انجام دهد. این برنامه به صورت رایگان در دسترس شما قرار دارد.

برنامه مدیریت فایل ASUS

برنامه مدیریت ASUS سازگاری بسیار بالایی با دستگاه‌های هوشمند دیگر دارد. همچنین با استفاده از این برنامه شما ارتباط خوبی با LAN  و SMB، حافظه Cloud برقرار خواهید کرد. تنها نکته منفی در رابطه با این برنامه مدیریت فایل، عدم دسترسی آن به فایل‌های اصلی برای مدیریت حرفه‌ای است.

برنامه مدیریت فایل تخصصی ES

برنامه مدیریت فایل تخصصی ES یکی از قدیمی‌ترین برنامه‌های مدیریت فایلاست و تقریبا تمام امکانات مربوط به یک برنامه مدیریت فایلرا دارا است.

برنامه File Manager

نام این برنامه کمی بلند پروازانه، اما مناسب است. این برنامه یکی از جدیدترین برنامه‌های مدیریت فایلاست که ویژگی‌های مفید فراوانی را دارا است و هیچ گونه ایرادی در آن وجود ندارد. شما می‌توانید به تمامی ویژگی‌های برنامه مدیریت فایلبه همراه حافظه Cloud دسترسی پیدا کنید. شما می‌توانید با استفاده از این فایل منجر، تمام برنامه‌های نصب شده، تصاویر و فایل‌های ویدئویی خود را بررسی کنید. شاید بهترین ویژگی این برنامه نبود هزینه‌های اضافی برای استفاده از آن است. این برنامه با وجود اینکه نسبت به دیگر برنامه‌های موجود از محبوبیت کمتری برخوردار است، در بین کاربران بالاترین اولویت را به خود اختصاص داده است.

بهترين برنامه مدیریت فایل در اندرويد

بهترين برنامه مدیریت فایل در اندرويد

برنامه مدیریت فایل Explorer MK

اگر شما به یک برنامه مدیریت فایلبسیار ساده نیاز دارید برنامه مدیریت فایلMK Explorer انتخاب بسیار مناسبی است. این برنامه علاوه بر اینکه ویژگی‌های عمومی یک برنامه مدیریت فایل را، همانند کپی کردن، پاک کردن، پشتیبانی از کارت‌های حافظه، دارا است امکان دسترسی به فایل‌های اساسی را نیز فراهم کرده است. این برنامه از 20 زبان زنده دنیا نیز پشتیبانی می‌کند. البته این برنامه امکاناتی مانند حافظه Cloud و شبکه حافظه را برای شما فراهم نمی‌کند.

Root Explorer

این برنامه در بین فایل منجرهای اندروید و در بین متخصصان برنامه‌های کاربردی از شهرت بسیار زیادی برخوردار است. این برنامه همانند برنامه‌های دیگر از ظاهر چندان مدرنی برخوردار نیست اما به روز رسانی آن به موقع در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. یکی از ویژگی‌های این برنامه کاربردی، عملکرد آن در موقعیت‌ها و شرایط مختلف است.

Solid Explorer

این برنامه در حال گسترش بوده و محبوبیت بالایی را پیدا کرده است. این برنامه برای مدت کوتاهی به شکل رایگان در اختیار شما قرار دارد. اما بعد از گذشت 2 هفته باید برای استفاده از آن هزینه‌ای را پرداخت کنید.

Tetra Filer

برنامه مدیریت فایلTetra Filer بر روی امور بسیار عادی و غیر تخصصی تمرکز کرده است. این برنامه ویژگی‌های چندان زیادی ندارد، اما از امکانات عادی همانند فشرده‌سازی و فایل منجینگ پشتیبانی می‌کند.

مطالب مرتبط