ترفند شبکه های اجتماعی

برگرداندن استیکر های آرشیو شده تلگرام

برگرداندن استیکر های آرشیو شده تلگرام

هنگامی که به هر دلیلی، قبلاً مجموعه ای از استیکر هایتان را در تلگرام آرشیو کرده اید و در حال حاضر مایلید که بار دیگر به آن استیکر ‌ها دسترسی پیدا کنید. باید بگوییم که به آسانی و بدون هیچ سختی می توانید این کار را انجام داده و آنها را به لیست قابل نمایش در فیلد تایپ صفحه ی گفتگوی خود برگردانید. در این مقاله قرار است، به چگونگی برگرداندن استیکر های آرشیو شده تلگرام بپردازیم.

مقدمه ی برگرداندن استیکرهای آرشیو شده تلگرام

در مقاله ی قبلی که در مورد چگونگی آرشیو کردن Stickers تلگرام در این سایت به شما ارائه کردیم، به نحوه ی آرشیو Stickers به جای حذف آن پرداختیم، حال اگر مجموعه ای از استیکر ها را قبلاً آرشیو کرده اید و حال مایل به برگرداندن آن هستیم، مطالب زیر مطالعه کنید.

چگونگی برگرداندن استیکر های آرشیو شده تلگرام

اگر شما هم جزء کاربرانی هستید که می خواهید بدانید که استیکرهایی را که قبلاً در اکانت تلگرام خود آرشیو کرده اید، برگردانید باید تمام مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

  • برنامه تلگرام خو را اجرا کنید.
  • در منوی پیام رسان تلگرام، آیکون سه خطی موجود در گوشه سمت چپ و بالای صفحه را لمس کرده تا منوی اصلی تلگرام باز شود.
  • در منوی نمایان شده، گزینه Settings را انتخاب کنید تا منوی تنظیمات تلگرام باز شود.
  • حالا بر روی گزینه Stickers بزنید.
  • در پنجره ای که می بینید، گزینه Archived Stickers را لمس کنید. در این حالت لیست استیکرهایی که آرشیو کرده‌اید نمایان می‌شود.
  • در اسلایدر موجود در کنار مجموعه استیکری که مایل به بازیابی آن هستید، را لمس نمایید.
  • آیکون “فلش” یا “بازگشت به عقب” را از بخش بالایی و سمت چپ صفحه انتخاب کنید.
برگرداندن استیکر های آرشیو شده تلگرام

برگرداندن استیکر های آرشیو شده تلگرام

با توضیحات بالا، مشاهده کردید که به همین سادگی مجموعه استیکر های مورد نظر به لیست استیکر های قابل استفاده در تلگرام بر می گردد و حالا می‌توانید در حین تایپ متن از این استیکر ها استفاده نمایید.

آموزش ساخت استیکر شخصی تلگرام را مطالعه کنید.

حرف آخر

در مقاله ی بالا به چگونگی برگرداندن استیکرهای آرشیو شده تلگرام پرداختیم و به شما توضیح داده شد که به راحتی می توانید استیکرهایی را که قبلاً آرشیو کرده اید را بازیابی کرده تا در فیلد تایپ صفحه ی گفتگوی شما مجدداً قابل مشاهده شود.

مطالب مرتبط