ترفند شبکه های اجتماعی

افزایش member در کانال و گروه های تلگرام

افزایش عضو در کانال و گروه های تلگرام

وقتی ادمین یا مدیر کانالی هستید، و آن کانال و گروه به کسب و کار شما مربوط می شود، بزرگترین هدف شما افزایش member یا همان عضو است. دوست دارید که کانال خود را بین افراد زیادی گسترش داده و با این کار باعث رونق کسب و کار خود شوید، زیرا می دانید هرچه member های کانال شما بیشتر شود، شانس شما برای جذب آگهی یا تبلیغات و درآمدزایی هم بیشتر می‌ گردد. حال هدف ما در این مقاله، آموزش و معرفی روش های تضمینی افزایش member تلگرام (کانال و گروه) می باشد. پس اگر شما هم به دنبال افزایش عضوهای کانال خود هستید، در ادامه ی مطالب با ما همراهی کنید.

روش های افزایش member در کانال و گروه های تلگرام

در ابتدا که این پیام رسان ها پا به عرصه ی وجود گذاشتند، بیشتر کاربران آن را به هدف سرگرمی دانلود و نصب می کردند و با آن ساعات زیادی را با دوستان خود سرگرم شده و در آن می چرخیدند. هیچ کس در روز اول فکر نمی کرد که این اپلیکیشن روزی تبدل به چنین ابزاری برای کسب درآمد و بازاریابی آنلاین شود. در حال حاضر افراد زیادی در تلگرام، کانال یا گروه هایی تشکیل می ‌دهند و با افزایش اعضا یا member های آن به کسب درآمد می پردازند. بنابراین می توان با قاطعیت این را بیان کرد که تلگرام علاوه بر منبع کسب درآمد به منبعی برای معرفی خدمات، سرویس ‌ها و محصولات تبلیغ دهندگان هم تبدیل شده است.

پس با توضیحات بالا هر کاربری که ادمین و مدیر یک کانال یا گروه در تلگرام باشد، بزرگترین دغدغه اش افزایش member می باشد، زیرا می داند هرچه عضو های کانال یا گروه اش بیشتر شود، شانس او برای جذب تبلیغات بیشتر شده و به طبع درآمد آن بیشتر می شود. مطمئناً اگر کانالی دارای اعضای زیادی باشد، هزینه انتشار آگهی نیز در آن کانال افزایش می یابد. در نتیجه تا اینجا متوجه شدیم که افزایش member تلگرام از هر نظر بسیار حائز اهمیت است.

حال سوال این است که چگونه می‌توانیم اعضا یا member های کانال و گروه تلگرام خود را افزایش دهیم؟ اصلاً نگران نباشید، در این مقاله قصد داریم به روش های تضمینی به منظور افزایش member تلگرام بپردازیم.

1) تولید محتوای مناسب و افزایش member

همه ی کاربران می دانند که اولین موضوعی که باعث جذب ممبر در کانال یا گروه تلگرام می شود، ایجاد محتوایی مناسب با نیازها و علایق کاربران می باشد. وقتی که محتوایی به روز، جذاب‌ و کاربر پسند تولید می کنید، اعضای بیشتری در کانال یا گروه شما عضو شده و اعضای کمتری از گروه خارج می شوند. پس باید سعی کنید هدف اصلی کانال یا گروه تلگرام خود را از نظر محتوا مشخص کرده و بهترین زمینه یا زمینه ‌های ممکن را انتخاب نمایید. این مورد می‌تواند به شدت در افزایش member تلگرام تاثیرگذار باشد.

مورد بعدی که باید به آن توجه کرد که می‌تواند به افزایش ممبر تلگرام کمک کرده و با نوع محتوای تولیدی شما هم مرتبط است این است که نباید موضوع محتوای تولیدی خود را تغییر دهید. در ابتدا باید موضوعی خوب و درجه یک پیدا کرده و به آن شاخ و برگ دهید و به موضوع های جدید، همان مورد بپردازید، زیرا بسیاری از کاربرانی که در کانال شما هستند، از علاقمندان آن موضوع و محتوای کانال شما هستند، و اگر شما یکدفعه موضوع محتوا را تغییر دهید امکان ریزش و کاهش اعضا وجود خواهد داشت.

افزایش تعداد عضو کانال

افزایش تعداد عضو کانال

2) افزایش member تلگرام با ساخت کانال عمومی

همانطور که بسیاری از کاربران می دانند، فقط کانال های عمومی تلگرام در بخش جستجو قابل مشاهده هستند و سازنده آن‌ها می‌تواند نام مورد نظرش را در لینک دعوت آن ضمیمه نماید، و از اصلی ترین شروط افزایش ممبر در تلگرام این است که آن کانال عمومی یا Public باشد، اگر اطلاعات کاملی در مورد عمومی کردن کانال تلگرام ندارید، حتما از مقالات دیگر کمک بگیرید تا بتوانید به تفاوت این دو پی ببرید.

شاید با خواندن این مطلب با خود بگویید، چه اشتباهی کردم که یک کانال خصوصی را راه اندازی کردم، باید در اینجا به شما بگوییم، نگران نباشید. تلگرام این امکان را فراهم می‌کند تا بتوانید کانال خصوصی خود را به کانال عمومی تبدیل نمایید.

3) افزایش member تلگرام با اد کردن دویست ممبر ابتدایی به کانال

برخی کاربران وقتی کانالی را راه اندازی می کنند، در همان شروع کار کانال، حدود 200، member را از لیست مخاطبین خود در کانال خود عضو می کنند، این کار بسیار مفید بوده و یک گام بلند برای شما در ابتدای راه است، سعی کنید از این بخش نهایت استفاده را برده و تا جایی که ممکن است دوستان و مخاطبین تان را در کانال عضو کنید.

4) انتخاب نام و لینک مناسب در جهت افزایش member تلگرام

وقتی که به تازگی در کانالی عضو می شوید، نام کانال و عبارتی که در انتهای لینک دعوت آن نوشته شده است، بسیار مهم است که در لحظه ی اول از آن کانال خارج نشوید و اگر از کلمات و عبارت مثبتی که کاربران را تشویق کند که محتوای شما را بخوانند و یا از نام هایی که در ذهن مخاطب می ماند به کار ببرید، بسیار کمک کننده است که شما بتوانید اعضای زیادی را جذب کانال خود نمایید.

5) ثبت آدرس کانال در زیر پست هایتان جهت افزایش member تلگرام

اگر وقتی هر پست و محتوای جدید را در کانال یا گروه خود قرار می دهید، در زیر آن، لینک عضویت یا ورود به آن را هم اضافه کنید، در افزایش عضوهای شما بسیار تاثیر گذار است، زیرا اگر این پست را هر فردی از اعضای کانال برای دوستان خود ارسال کند و آن فرد مایل به عضو شدن در کانال شما باشد، به راحتی با زدن بر روی لینک، می تواند در کانال شما عضو گردد. پس می بینید که این مورد به شدت در افزایش member تلگرام موثر خواهد بود.

ثبت آدرس کانال در زیر پست هایتان جهت افزایش عضو درتلگرام

ثبت آدرس کانال در زیر پست هایتان جهت افزایش عضو درتلگرام

6) بالا بردن کیفیت ظاهر پست‌ ها

شاید در ابتدای کار این مورد خیلی در جذب عضو در کانال موثر نباشد و این مورد در بلند مدت، بازده بسیار عالی به همراه خواهد داشت. تلاش نمایید تا حد ممکن پست های کانال خود را با ظاهری زیبا قرار دهید. مثلاً از دکمه های شیشه ای استفاده کنید.

راه حل مشکل بازدید نخوردن پست های کانال را مطالعه کنید.

7) افزایش member تلگرام با تبادل لینک

از راه هایی موثر دیگری که در افزایش member بسیار مهم است، تبادل لینک است. این موضوع بدین معنی است که وقتی لینک شما در کانال دوستان و یا افراد دیگری قرار می گیرد و آنها لینک دعوت شما را در کانال خود منتشر می کنند، بسیار از اعضای آن کانال با دیدن لینک ممکن است، تشویق به عضو شدن در کانال شما شوند.

8) با تبلیغات member خود را افزایش دهید

در هر کاری تبلیغات بعنوان مهم ترین و موثرترین روش جذب می باشد. این موضوع در کانال های تلگرام نیز مستثنی نبود و شما می‌توانید با استفاده از تبلیغات مختلف هم تعداد عضو های کانال یا گروه تلگرام خود را افزایش دهید. شاید این کار کمی هزینه بردار بوده، اما از روش های بسیار موثر موجود برای افزایش ممبر تلگرام محسوب می ‌شود. برای انجام این کار شما فقط به تبلیغ در سایر کانال ها و گروه های تلگرام محدود نیستید و می‌توانید از سایت های اینترنتی مختلف هم برای انجام این کار استفاده نمایید.

افزایش عضو کانال تلگرام با تبلیغات

افزایش عضو کانال تلگرام با تبلیغات

9) تعامل اعضاء و ادمین و افزایش member

باید بدانید همیشه کانال یا گروه تلگرام خود را به حالتی قرار دهید که اعضای آن بتوانند هر زمان که مایل بودند با شما ارتباط برقرار کرده و نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کنند. شاید به چشم نیاید ولی این موضوع از جمله مواردی است که در حفظ و نگهداری اعضای کانال بسیار تاثیر دارد و به طور غیرمستقیم منجر به افزایش ممبر تلگرام می‌ شود.

10) تاثیر منتشر کردن پست های جذاب تصویری در افزایش member تلگرام با

همیشه این طور بوده که هر چیزی جلوه ی بصری خوبی داشته باشد، باعث جذب افراد بسیاری خواهد شد. پس با انتشار پست های ویدیویی یا عکس های با کیفیت در کانال به مراتب بازده بهتری از مطالب طولانی و متن نوشته ‌ها بدست خواهد آمد. بنابراین تا حد امکان تنوع را در محتوای کانال یا گروه خود برقرار کرده و جایگاه ویژه ‌ای برای پست های ویدیویی و تصویری ایجاد نمایید.

11) افزایش member تلگرام با ایجاد فضای مسابقه و حتی اهدای جوایز

از روش های دیگر جذب ممبر در کانال ها و تگروه های می توان به ایجاد فضای چالشی در آن کانال اشاره کرد. و مسابقه از مهمترین آنها است. هر چند وقت یک بار مسابقه ‌ای را در کانال خود قرار داده و به برنده مسابقه جایزه‌ای را هدیه کنید. اصلا اهمیتی ندارد که این جایزه، یک جایزه ی بزرگ باشد، بلکه اهدای یک جایزه کوچک نیز، می‌توانند باعث جلب رضایت کاربران و افزایش اعضای کانال یا گروه تان شود.

12) افزایش member تلگرام با تداوم در انتشار پست ها

وقتی می خواهید کاربران خود را با محتوای کانال خود درگیر کنید، باید در انتشار پست هایتان تداوم داشته باشید. بدین معنی که نباید در یک مدت کوتاه چند پست را قرار داده و بعد از آن برای مدتی قرار دادن پست را رها کنید، پس سعی کنید در یک بازه زمانی، در انتشار پست هایتان تداوم داشته باشید.

تداوم در انتشار پست ها برای افزایش عضو در کانال تلگرام

تداوم در انتشار پست ها برای افزایش عضو در کانال تلگرام

13) خرید member  یکی از راه های افزایش ممبر تلگرام

از راه های دیگری که در تلگرام باب شده است، خرید member  می باشد، و از این روش هم می توان به عنوان یکی از راه هی افزایش ممبر اشاره نمود. که این روش خود در مقاله ای جداگانه باید به آن پرداخت.

در مطالب بالا در مورد معرفی روش های تضمینی افزایش ممبر تلگرام صحبت کردیم و اینکه می توان با روش های متفاوتی به افزایش member در کانال یا گروه خود بپردازید و تمام موارد بالا را با دقت مطالعه کرده و امیدواریم بتوانید با موارد بالا member  های کانال خود را افزایش دهید.

مطالب مرتبط