ترفند شبکه های اجتماعی

برنامه های ساخت عکس گرید اینستاگرام

برنامه های ساخت عکس گرید اینستاگرام

همانطور که می دانید اپلیکیشن ها و برنامه های بسیاری برای ساخت الگوی گرید اینستاگرام (عکس های چهارخانه) هستند و این امکان را ایجاد کرده اند. این الگو باعث می ‌شود تا یک عکس با چند مربع مختلف و به صورت یکپارچه اما در مربع های جداگانه به نمایش در آید. در این مقاله قرار است برترین برنامه های ساخت الگوی گرید اینستاگرام (عکس های چهارخانه) را به شما معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

در حال حاضر بسیاری از کاربران در اینستاگرام اقدام به ارسال عکس های خود با الگوی گرید (Grid Layout)  می کنند. عکس با الگوی گرید در اصل به عکسی گفته می شود که به چند چهارخانه و قطعات مجزا تقسیم شده و هر یک از خانه های آن می ‌توانند یک عکس یا پست مستقل اینستاگرام باشند. همانطور که مشاهده کرده اید، برنامه های زیای قابلیت ساخت الگوی گرید اینستاگرام (عکس های چهارخانه) را ارائه می‌کنند. حال می خواهیم بدانیم واقعاً بهترین برنامه ها برای انجام این کار کدام هستند؟

معرفی چند برنامه ساخت عکس گرید اینستاگرام

ما در این مقاله قرار است لیستی از بهترین برنامه های ساخت الگوی گرید اینستاگرام (عکس های چهارخانه) را به شما معرفی کنیم. همچنین لینک دانلود هر یک از برنامه های مذکور هم در بخش پایانی توضیحات هر مورد آورده شده است.

1) اپلیکیشن 9Square

یکی از بهترین اپلیکیشن هایی که می ‌توانید از آن برای ساخت الگوی گرید اینستاگرام (عکس های چهارخانه) استفاده کنید، برنامه 9Square می باشد. با وجود برنامه 9Square می توان عکس ها را به نه خانه مربع شکل تبدیل کرد. برنامه نامبرده به صورت رایگان بوده و هر دو سیستم عامل اندروید و iOS را پشتیبانی می کند. برای دانلود این برنامه می‌ توانید از لینک های زیر استفاده نمایید.

اپلیکیشن 9Square اینستاگرام

اپلیکیشن 9Square اینستاگرام

دانلود برنامه 9Square  از گوگل پلی استور

دانلود برنامه 9Square  از اپ استور

2) اپلیکیشن 9Cut

از دیگر برنامه های بسیار عالی و کاربردی که می ‌توان از آن برای ساخت الگوی گرید اینستاگرام (Grid Layouts)  استفاده نمود، برنامه 9Cut  می باشد. این برنامه رابط کاربری بسیار ساده‌ ای دارد و شما به آسانی با استفاده از آن می ‌توانید تصاویر چهارخانه مورد نظرتان را ساخته و در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. قابل ذکر است که برنامه 9Cut  هر دو سیستم عامل اندروید و iOS را پشتیبانی می کند.

اپلیکیشن 9Cut اینستاگرام

اپلیکیشن 9Cut اینستاگرام

دانلود برنامه 9Cut  از اپ استور

3) اپلیکیشن PhotoSplit

از اپلیکیشن های خوب دیگری که خدمت شما معرفی می‌ کنیم، برنامه PhotoSplit می باشد. این اپلیکیشن هم رابط کاربری بسیار ساده ‌ای داشته و براحتی امکان ساخت عکس های گرید اینستاگرام را فراهم کرده است. با استفاده از این برنامه به آسانی می‌ توانید در پروفایل اینستاگرام خود یک عکس را در قالب چند پست به صورت چهارخانه های جداگانه ارسال کنید و یک اثر هنری جالب را ایجاد کرد. اپلیکیشن PhotoSplit با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگار است.

اپلیکیشن PhotoSplit اینستاگرام

اپلیکیشن PhotoSplit اینستاگرام

دانلود برنامه PhotoSplit  از گوگل پلی استور

دانلود برنامه PhotoSplit  از اپ استور

4) اپلیکیشن Insta Squares

این اپلیکیشن Insta Squares با سیستم عامل iOS سازگاری نداشته و فقط شامل نسخه اندرویدی می‌ باشد. این برنامه کارآمد هم به راحتی امکان ساخت الگوی گرید اینستاگرام (عکس های چهارخانه) را فراهم نموده و قابلیت ارسال این عکس ها در پروفایل اینستاگرام را دارد. البته برای اینکار مانند بیشتر برنامه های مشابه دیگر، باید عکس های چهارخانه تولید شده را در حافظه گوشی ذخیره کرده و سپس به صورت جداگانه در اینستاگرام پست نمایید. برای دانلود برنامه Insta Squares می ‌توانید از لینک زیر استفاده نمایید.

اپلیکیشن Insta Squares اینستاگرام

اپلیکیشن Insta Squares اینستاگرام

دانلود برنامه Insta Squares  از گوگل پلی استور

5) اپلیکیشن Grids – Feed Banner Pics

حالا وقت آن رسیده که اپلیکیشن کارآمدی که با نسخه iOS سازگار بوده و از اندروید پشتیبانی نمی ‌کند را با عنوان برنامه Grids – Feed Banner Pics به شما معرفی کنیم. این برنامه یکی از بهترین و کاربردی ترین اپلیکیشن هایی است که قابلیت ساخت الگوی گرید اینستاگرام (عکس های چهارخانه) را ارائه نموده است. با استفاده از این اپلیکیشن می‌ توانید به آسانی عکس مورد نظرتان را به چهارخانه های کوچک تبدیل کنید و در قالب چند پست در پروفایل اینستاگرام ارسال کنید.

اپلیکیشن Grids – Feed Banner Pics اینستاگرام

اپلیکیشن Grids – Feed Banner Pics اینستاگرام

دانلود برنامه Grids – Feed Banner Pics  از اپ استور

6) اپلیکیشن PicSlit

اپلیکیشن PicSlit از برنامه های کاربردی می باشد که بعد از ساخت الگوی گرید اینستاگرام (Grid Layout)  امکان اشتراک گذاری مستقیم آن ها در اینستاگرام را با یک لمس ساده فراهم شده است. سهولت استفاده از این برنامه از نقاط قوت آن بوده اما رابط کاربری آن خیلی ساده نیست. اپلیکیشن PicSlit با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری کامل دارد.

اپلیکیشن PicSlit اینستاگرام

اپلیکیشن PicSlit اینستاگرام

دانلود برنامه PicSlit  از گوگل پلی استور

دانلود برنامه PicSlit  از اپ استور

7) اپلیکیشن Photo Grids : Make Pic Tiles

از دیگر برنامه هایی که می‌ توانید از آن برای ساخت الگوی گرید در اینستاگرام یا همان عکس های چهارخانه بکاربرد، برنامه Photo Grids : Make Pic Tiles می باشد. این برنامه فقط با سیستم عامل iOS اپل سازگاری دارد. رابط کاربری این برنامه بسیار زیبا و در عین حال ساده طراحی شده است و کاربر به خوبی می ‌تواند با آن ارتباط برقرار نماید.

اپلیکیشن Photo Grids : Make Pic Tiles اینستاگرام

اپلیکیشن Photo Grids : Make Pic Tiles اینستاگرام

دانلود برنامه Photo Grids : Make Pic Tiles  از اپ استور

8) اپلیکیشن Giant Square for Instagram

اگر می خواهید یک برنامه کارآمد را در گوشی خود داشته باشید و علاوه بر امکان ساخت الگوی گرید اینستاگرام (عکس های چهارخانه) قابلیت های دیگری همچون اضافه کردن افکت و غیره را هم ارائه کند، بهتر است برنامه Giant Square for Instagram را از دست ندهید. این اپلیکیشن هر دو سیستم عامل اندروید و iOS را پشتیبانی می کند و براحتی می‌توان از آن برای ساخت Grid Layouts اینستاگرام یا همان الگوهای گرید (عکس های چهارخانه) استفاده نمود.

اپلیکیشن Giant Square برای اینستاگرام

اپلیکیشن Giant Square برای اینستاگرام

9) اپلیکیشن Tile Pic

این برنامه با عنوان Tile Pic فقط شامل نسخه iOS شده ، پس کاربران گوشی های اندرویدی نمی توانند از این اپلیکیشن استفاده کنند. این برنامه امکان ساخت الگوی گرید اینستاگرام را به شیوه بسیار راحتی فراهم نموده است و رابط کاربری بسیار خوبی دارد. عملکرد این برنامه سریع بوده و تمام قابلیت های آن به صورت رایگان در اختیار کاربر قرار گرفته است.

اپلیکیشن Tile Pic اینستاگرام در iOS

اپلیکیشن Tile Pic اینستاگرام در iOS

دانلود برنامه Tile Pic  از اپ استور

10) اپلیکیشن grid-it – instagram tiling

اگر از کاربران سری آیفون یا آیپدهای اپل باشید، بی تردید برنامه grid-it – instagram tiling یکی از بهترین ابزارهای موجود برای ساخت الگوی گرید اینستاگرام (عکس های چهارخانه) برای شما می باشد. این برنامه رابط کاربری بسیار خوب و روانی داشته و به بهترین شکل ممکن امکان اشتراک گذاری عکس های چهارخانه یا گرید ساخته شده را در اینستاگرام فراهم کرده است. این اپلیکیشن با اندروید سازگاری ندارد.

اپلیکیشن grid-it – instagram tiling اینستاگرام

اپلیکیشن grid-it – instagram tiling اینستاگرام

دانلود برنامه grid-it – instagram tiling  از اپ استور

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *