ترفند شبکه های اجتماعی

اشتراک گذاری اطلاعات واتس اپ در فیس بوک

اشتراک گذاری اطلاعات واتس اپ در فیس بوک

واتس اپ یک اپلیکیشن رایگان برای کاربران گوشی های هوشمند است که با آن از طریق اتصال به اینترنت می توان براحتی با کاربران و مخاطبین ثبت شده در دفترچه تلفن گوشی خود چت، تماس صوتی و تصویری برقرار کرد. علاوه بر این موارد، واتس اپ امکان به اشتراک گذاری فایل های مختلف را نیز برای کاربرانش فراهم می کند.

واتس اپ مثل تمام برنامه های پیام رسان دیگر در حال بروز رسانی است و متناسب با نیازهای کاربران امکاناتی به آن اضافه می شود. در نسخه های به روز تر این برنامه قابلیت نسبتا عجیب ارائه شده که اطلاعات پروفایل کاربران به صورت خودکار در فیس بوک آن ها به اشتراک گذاشته می شود. خوشبختانه این ویژگی ها قابل فعال سازی هستند و انجام این کار در هر دو نسخه اندرویدی و iOS واتساپ امکان پذیر خواهد بود.

آموزش اشتراک گذاشتن مکان خود در واتس اپ را مطالعه کنید.

فیس بوک و واتس اپ اکنون متعلق به یک سازمان هستند، اما با این حال این دو پلت فرم محبوب با هم مرتبط نیستند. بنابراین، اگر می خواهید یک ویدئو، تصویر و یا عکسی را بین این دو پلت فرم به اشتراک بگذارید، گزینه مستقیمی برای این کار وجود ندارد.

همچنین با وجود اینکه فیس بوک یک برنامه بسیار پیشرفته و پر از ویژگی است، مسنجر برنامه چت آن فاقد ویژگی هایی مانند گزینه های اشتراک گذاری مستقیم برای عکس و ویدئو است. علاوه بر این اشتراک گذاری اطلاعات واتساپ در فیس بوک یکی از ویژگی هایی جدیدی  است که در اپلیکیشن واتساپ ارائه شده و به موجب آن اطلاعات پروفایل کاربران واتساپ در فیس بوک ارسال می‌شود! با کوک موبایل همراه باشید تا در این مقاله به آموزش غیر فعال کردن اشتراک گذاری اطلاعات واتساپ در فیس بوک بپردازیم.

غیر فعال کردن اشتراک گذاری اطلاعات واتساپ در فیس بوک

برای غیر فعال کردن اشتراک گذاری اطلاعات واتساپ در فیس بوک در آیفون و آیپدهای اپل مراحل زیر را دنبال کنید:

 

برنامه واتساپ را باز کنید. این برنامه معمولاً در صفحه اصلی گوشی قرار دارد. روی آیکون واتس اپ ضربه بزنید و آن را اجرا کنید.

روی منوی تنظیمات (Settings) برنامه ضربه بزنید و وارد شوید. گزینه Account را انتخاب کنید. گزینه Share My Account Info را انتخاب کنید.

در بخش تنظیمات، گزینه Account و بعد گزینه Share My Account Info را انتخاب کنید

در بخش تنظیمات، گزینه Account و بعد گزینه Share My Account Info را انتخاب کنید

 

یک پنجره کشویی ظاهر می شود که از روی آن گزینه Don’t Share را انتخاب کنید.

گزینه Don’t Share را انتخاب کنید

گزینه Don’t Share را انتخاب کنید

به همین سادگی این قابلیت در iOS غیر فعال می‌شود. غیر قعال سازی این قابلیت در نسخه اندرویدی برنامه واتساپ نیز مشابه همین مراحل است با این تفاوت که نسخه اندرویدی واتساپ، در منوی تنظیمات باید تیک گزینه Share my account info را بردارید.

تیک گزینه Share my account info را بردارید.

تیک گزینه Share my account info را بردارید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *