Uncategorized @fa

برنامه های دانلود موزیک برای اندروید و iOS

برنامه های دانلود موزیک برای اندروید و iOS

به شما پیشنهاد می کنیم در صورتی که از طرفداران و علاقمندان دانلود موزیک هستید این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. ما در این مقاله قرار است برترین برنامه های دانلود موزیک برای دو سیستم عامل اندروید و آی او اس را به شما معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

یکی از اصلی ‌ترین سرگرمی ‌های بسیاری از افراد، دانلود و گوش دادن به موسیقی یا موزیک می باشد. در حال حاضر گوشی‌ های هوشمند این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌ دهند تا با استفاده از آن‌ ها به طور مستقیم بتوانیم موزیک مورد علاقه شان را دانلود و گوش دهند. همچنین در این راستا و با افزایش علاقمندی کاربران نسبت به دانلود موزیک، توسعه دهندگان اپلیکیشن ‌های موبایلی تشویق به این موضوع شده اند و منجر به این شده است که سیر عظیمی از برنامه‌های دانلود موزیک برای دو سیستم عامل اندروید و آی او اس طراحی و روانه بازار شود. حال می خواهیم بدانیم کدامیک از این برنامه‌ ها نسبت به سایر برنامه‌ های دیگر بهتر هستند؟

ما در این مقاله می خواهیم به این سوال پاسخ دهیم و اینکه به شما برترین برنامه های دانلود موزیک برتر برای دو سیستم عامل اندروید و آی او اس را معرفی کنیم. ما در پایین تر پنج برنامه دانلود موزیک برتر برای سیستم عامل اندروید و پنج برنامه دانلود موزیک برتر برای سیستم عامل آی او اس می ‌پردازیم. همین طور لینک دانلود تمام این برنامه‌ ها را هم در انتهای توضیحات آن ‌ها قرار داده ایم تا بتوانید به طور مستقیم نسبت به دانلود آن‌ ها وارد عمل شوید. دقت کنید که برنامه ‌های معرفی شده شامل مواردی رایگان و غیر رایگان می باشد.

برترین برنامه های دانلود موزیک برای سیستم عامل آی او اس

در ابتدا به معرفی برترین برنامه های دانلود موزیک در سیستم عامل آی او اس اپل خواهیم پرداخت:

1) برنامه دانلود موزیک  Freegal Music

برنامه دانلود موزیک  Freegal Music

یکی از بهترین و پرکاربرترین برنامه‌های دانلود موزیک موجود برای سیستم عامل آی او اس برنامه دانلود موزیک Freegal Music  می باشد که به طور رایگان امکان دانلود موزیک ‌های مورد نظر را ارائه کرده است. این برنامه شامل بیش از 7 میلیون فایل MP3 است و از زبان ‌های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی و اسپانیایی پشتیبانی می‌کند.

 دانلود برنامه Feegal Music از اپ استور

2) برنامه دانلود موزیک  SoundTube

برنامه دانلود موزیک  SoundTube

در حال حاضر یکی از محبوب ‌ترین و پرطرفدار ترین اپلیکیشن ‌های دانلود موزیک موجود برای سیستم عامل آی او اس اپل برنامه دانلود موزیک SoundTube می باشد. این برنامه از رابط کاربری روان و بسیار کاربرپسندی بهره مند است و کلکسیونی از موزیک‌ های متفاوت به سبک ‌های راک، کلاسیک، کانتری و … را به همراه دارد. این برنامه به طور رایگان در دسترس کاربران قرار گرفته است و امکان پخش موسیقی از طریق یوتیوب را ایجاد کرده است. برنامه دانلود موزیک SoundTube قابلیت‌ های متنوع و بسیار کاربردی دیگری را هم در خود جای داده است که با دانلود و استفاده از آن بیشتر با این قابلیت ‌ها آشنا خواهید شد.

دانلود برنامه SoundTube از اپ استور

3) برنامه دانلود موزیک Total Downloader

برنامه دانلود موزیک Total Downloader

این برنامه دانلود موزیک از نظر کاربران یک برنامه فوق ‌العاده بوده و نظراتی که برای آن ثبت شده است این مسئله را اثبات می‌ کند. با استفاده از برنامه Total Downloader علاوه بر دانلود موزیک می توانید به دانلود ویدیو هم بپردازید. این برنامه شامل قابلیت ‌های متنوعی است و به طور رایگان قابل دانلود و استفاده است. هیمن طور برنامه مورد نظر قابلیت پشتیبانی از زبان ‌های مختلف و متنوعی را دارد.

دانلود برنامه Total Downloader از اپ استور

4) برنامه دانلود موزیک Beats Music

برنامه دانلود موزیک Beats Music

با استفاده از برنامه دانلود موزیک Beats Music هم می‌ توانید موزیک‌ های مورد پسند خود را از طریق دستگاه آی او اس دانلود نمایید. این برنامه شامل بیش از 20 میلیون فایل موزیک به سبک ‌های مختلف می‌ شود. دانلود برنامه Beats Music به طور رایگان ممکن است و قابلیت ‌های آن بسیار متنوع می باشد.

5) برنامه دانلود موزیک  TopMusic.fm

برنامه دانلود موزیک  TopMusic.fm

یکی از بهترین و جالب ‌ترین برنامه ‌های دانلود موزیک موجود برای سیستم عامل آی او اس برنامه دانلود موزیک TopMusic.fm است. متاسفانه این برنامه پرطرفدار به طور رایگان قابل دانلود نیست و برای استفاده از آن باید مبلغ 1.99 دلار پرداخت گردد.

دانلود برنامه TopMusic.fm از اپ استور

برترین برنامه های دانلود موزیک برای سیستم عامل اندروید

همانطور که در بالاتر گفته شد حال وقت آن است که برترین برنامه های دانلود موزیک برای سیستم عامل محبوب و پرطرفدار اندروید را به شما معرفی کنیم.

1) برنامه دانلود موزیک 4Shared Music

برنامه دانلود موزیک 4Shared Music

یکی از پرطرفدار ترین برنامه ها در بین کاربران برنامه دانلود موزیک 4Shared Music  می باشد که در بین کاربران محصولات اندرویدی از محبوبیت خاصی برخوردار است و اغلب علاقمندان به دانلود موزیک در دستگاه‌ های اندرویدی از این اپلیکیشن استفاده می ‌کنند. این برنامه به طور رایگان از طریق گوگل پلی استور (Google Play Store)  در دسترس کاربران قرار گرفته است و قابل دانلود می باشد و قابلیت ‌های فوق‌العاده کاربردی را فراهم کرده است. لازم به ذکر است که برنامه دانلود موزیک 4Shared Music حجمی معادل با 15 گیگابایت را به طور رایگان برای آپلود فایل در اختیار کاربر قرار می ‌دهد.

2) برنامه دانلود موزیک Rhapsody 

برنامه دانلود موزیک Rhapsody 

با استفاده از اپلیکیشن دانلود موزیک Rhapsody می‌ توانید به طور رایگان فایل ‌های موزیک مورد نظرتان را با کیفیت بالا دانلود نمایید. در حال حاضر این برنامه یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن‌ های دانلود موزیک سیستم عامل اندروید است. این برنامه علاوه بر قابلیت دانلود موزیک، امکان تعامل با رادیو FM/AM را هم ایجاد کرده است.

دانلود برنامه Rhapsody از گوگل پلی استور

3) برنامه دانلود موزیک Anghami

برنامه دانلود موزیک Anghamiاین برنامه با عنوان Anghami امکان دانلود موزیک ‌های عربی و همچنین سایر موزیک ‌ها برتر موجود در سراسر دنیا را راهم کرده است. این برنامه یکی از پرطرفدارترین و با کیفیت ‌ترین برنامه ‌های دانلود موزیک موجود برای سیستم عامل اندروید به حساب می آید. این برنامه شامل دو نسخه رایگان و غیر رایگان است. نسخه رایگان این برنامه Anghami Free نام دارد و نسخه غیر رایگان آن با نام  Anghami Pro شناخته می شود. با استفاده از نسخه پیشرفته یا پرو این برنامه می توانید بدون محدودیت فایل‌ های موزیک را دنلود کنید.

دانلود برنامه Anghami از گوگل پلی استور

4) برنامه دانلود موزیک SoundCloud

برنامه دانلود موزیک SoundCloud

یکی دیگر از برنامه های دانلود موزیک SoundCloud می باشد که در بین کاربران دستگاه‌ های اندرویدی از محبوبیت بالایی برخوردار است و دلیل این محبوبیت مربوط به کیفیت عملکرد عالی این اپلیکیشن می‌ شود. این اپلیکیشن امکان دانلود موزیک ‌های متفاوتی با سبک ‌هایی مانند جاز، راک و … را ایجاد کرده است. این برنامه به طور رایگان در دسترس کاربران قرار گرفته است و قابل دانلود و استفاده می باشد.

دانلود برنامه SoundCloud از گوگل پلی استور

5) برنامه دانلود موزیک MP3 Skull

برنامه دانلود موزیک MP3 Skull

یکی از بهترین برنامه ‌های دانلود موزیک موجود، اپلیکیشن دانلود موزیک MP3 Skull است که هم از نظر کاربران دستگاه‌ های اندرویدی محسوب می شود. با استفاده از این برنامه می ‌توانید پیش نمایشی از موزیک‌ های مورد نظر را پخش کرده و به طور رایگان نسبت به دانلود آن‌ ها وارد عمل شوید. برنامه دانلود موزیک MP3 Skull  به طور راحت قابل دانلود بوده اما متاسفانه لینک آن را در گوگل پلی استور پیدا نکردیم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *