راهنمای خرید موبایل

بررسی ۷ تبلت عرضه شده در بهار ۲۰۱۷

blank

تبلت های جدید دچار تحولات بزرگ و مثبتی شده اند. افرادی که امروزه مشتریان اصلی تبلت ها شده اند قبل از سال ۲۰۱۰ تمایل زیادی به خریداری این دستگاه ها نداشتند که از مهم ترین دلایل این افراد، عدم بروزرسانی در بازه های زمانی ۲ ساله و یا حتی بیشتر بود. این دستگاه ها توسط شرکت های سازنده مورد توجه قرار نمی گرفتند و بسیاری از مردم ترجیح می دادند از لپ تاپ های کوچک برای رفع نیاز های خود استفاده کنند. این معاملات پس از سال ۲۰۱۰ و به وجود آمدن نسخه ویژه تبلت اندروید به هم خورد و رقابت این پلتفرم با iOS و اضافه شدن مایکروسافت به ماجرا برای در دست گرفتن بازار این گجت پرکاربرد باعث شد تا بسیاری از افراد به فکر تهیه تبلت بر اساس نیاز های خود شوند.

جایگاه تبلت در زندگی امروزی

امروزه تفکر تولید تبلت در شرکت های بزرگ تولید کننده و فناوری به گونه ای شده است که به دنبال تولید محصولاتی باکیفیت تر، قدرتمند تر، زیباتر و با کارایی های بیشتر می گردند. در ادامه این مطلب سعی داریم شما را با تبلت های موفق و تاثیرگذاری آشنا کنیم که در بهار سال ۲۰۱۷ میلادی معرفی شدند تا اگر به دنبال تبلت مورد نیاز خود می گردید، بهتر با ویژگی های آن ها آشنا شوید.

تبلت | تعمیرات تخصصی آیفون
۱ ) Apple iPad Pro

این محصول در اندازه های ۹٫۷ و ۱۲٫۳ اینچی در بازار عرضه می شود و قیمتی معادل با ۶۰۰ الی ۸۰۰ دلار دارد. هر دو مدل از قلم جدید و فوق العاده اپل برخوردار هستند. مدل بزرگتر بیشتر مناسب برای افرادی است که قصد انجام طراحی و یا تولید محتوای تصویری را دارند؛ مدل کوچکتر نیز به دلیل استفاده راحت تر، بیشتر مورد استفاده برای مصارف شخصی و عمومی را دارد. استفاده از دکمه های کاربردی در طراحی پلتفرم این محصول سبب شده است تا کاربران با یک کلیک به پر استفاده ترین برنامه ها و متد های طراحی دسترسی داشته باشند. همچنین باتری این محصول تقویت شده است و توانایی کار در زمان بیشتر را فراهم نموده است. این کالا توسط مصرف کنندگان و علاقمندان به محصولات اپل بسیار مورد استقبال قرار گرفته و می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای افرادی باشد که در نظر دارند تا برای کاربرد های خود، خرید تبلت را انجام دهند.

تبلت | تعمیرات تخصصی گوشی

۲ ) Surface Pro 4

دومین انتخابی که می توان برای خریداری تبلت در بهار ۲۰۱۷ در نظر داشت این محصول تولید شده در شرکت مایکروسافت که در واقع یک دستگاه با دو کاربرد متفاوت است می باشد. استفاده از کیبورد می تواند تبلت شما را تبدیل به یک مینی لپ تاپ حرفه ای کند. قیمت عرضه این کالا در بازار از ۸۰۰ دلار شروع می شود که این نرخ برای محصولی پایه با پردازنده Intel Core m3 و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد. شما می توانید با پرداخت ۱۰۰۰ دلار، Surface Pro 4 خود را با پردازنده Intel Core i5 و رم ۴ گیگابایتی تهیه کنید و از قلم نوری این محصول نیز بهره ببرید. سیستم عامل این محصول Microsoft Windows 10 نصب شده روی این کالا اصل و کامل است و دارای قابلیت های بسیاری برای افزایش میزان رضایت مشتری را دارد.

تبلت | اموزش تعمیرات تخصصی آیفون
۳ ) Apple iPad )2017)

این تبلت ۹٫۷ اینچی ارزان ترین محصول تولید شده در شرکت اپل با قیمت ۳۳۰ دلار است که به همین نسبت دارای امکانات بسیار بالا و فوق العاده ای می باشد. مدل جدید آیپد را می توان برای کار های روزمره افراد عادی در نظر گرفت. شما می توانید با این محصول وب گردی کنید، ویدیو ها و تصاویر مورد علاقه خود را تماشا کنید و یا برای داشتن تسلط بیشتر در شبکه های اجتماعی، از این محصول بهره ببرید.

تبلت | تعمیرات تخصصی آیفون
۴ ) Samsung Galaxy Tab S3

تبلت جدید سامسونگ به عنوان یکی از اصلی ترین رقبای محصولات اپل و مایکروسافت در بازار عرضه می گردد تا با جاه طلبی خود، دوباره قدرت و طرفداری اندروید را به رخ رقبا بکشد. تبلت ۹٫۷ اینچی سامسونگ از قلم پیشرفته مدل S استفاده می کند و می تواند شما را در ساخت لحظه های بسیار زیبا یاری کند. شما می توانید با استفاده از این محصول، از پلتفرم نسخه ۷ اندروید (نوقا) استفاده کنید که این مسئله در کنار بهره گیری از توانایی پردازشی Snapdragon 820 به معنای لذت بردن از ناب ترین تکنولوژی های ساخته شده به دست بشر می باشد. در عین حال این محصول با قیمت ۶۰۰ دلار، یکی از گران ترین محصولات اندرویدی حال حاضر می باشد.

تبلت | اموزش تعمیرات تخصصی موبایل
۵) Google Pixel C

گوگل با تولید این نسخه از تبلت های خود، نشان داد که در طراحی هنوز از بسیاری شرکت ها یک گام پیش است. شما می توانید با استفاده از این محصول، تمامی آپدیت های عرضه شده برای اندروید را زودتر از همه بگیرید. همچنین استفاده از پایه مغناطیسی برای نگه داری این محصول روی کیبورد تولید شده برای محصولات اندروید، باعث شده است تا کاربران بتوانند بهتر و راحت تر از دستگاه خود استفاده کنند، همچنین این قابلیت برای نویسندگان نیز بسیار مناسب می باشد. شروع قیمت این کالا از ۶۰۰ یورو آغاز می شود.

تبلت | تعمیرات تخصصی آیفون

۶ ) Lenovo Yoga Book

این محصول یکی از بهترین تولیدات شرکت لنوو است که می تواند نیاز بسیاری از افراد را برطرف کند. شما می توانید با خریداری این محصول، قلم و کاغذ را کنار گذاشته و به صورت مستقیم تمامی یادداشت های خود را بر روی تبلت خود بنویسید. استفاده از تکنولوژی جدید در تولید این محصول باعث شده است تا یک قسمت به صورت موازی مانند کیبورد روی تبلت باشد که با قلم مخصوص می توان تمامی یادداشت ها را ثبت و ذخیره نمود. این قسمت همچنین می تواند به عنوان یک کیبورد مجازی مورد استفاده قرار گیرد. اگر دانشجو هستید و می خواهید یادداشت برداری بسیار سریع تری را داشته باشید می توانید لنوو بوگا بوک را خریداری کنید. زمان معرفی این کالا اواخر سال ۲۰۱۶ بود ولی با آغاز بهار ۲۰۱۷ در بازار عرضه شد. قیمت این مدل از ۵۳۰ دلار آغاز می شود.

تبلت | تعمیرات تخصصی آیفون
۷ ) Huawei Media Pad M3

این محصول برای مصارف روزمره طراحی شده است. استفاده از فلز در تولید این کالا سبب شده است تا بدنه بسیار محکم باشد و قیمت ارزان نیز باعث توجه ویژه مردم به این مدل از تبلت های هوآوی شده است. به عنوان آخرین پیشنهاد، استفاده از هوآوی مدیا پد به افرادی توصیه می شود که به دنبال یک رابط کاربری راحت برای انجام کار های روزمره می باشند.

در مقاله حاضر به بررسی برخی از تبلت های پرفروش در بازار پرداختیم. این تبلت ها برای بزرگسالان و کودکان مناسب هستند. البته شاید خرید این تبلت ها برای کودکان به خاطر قیمت نسبتاً بالا و کارایی بالایی که دارند مقرون به صرفه نباشد. برای راهنمای خرید تبلت برای کودکان می توانید با کوک موبایل تماس بگیرید تا کارشناسان واحد فروش ما راهنمایی و مشاوره لازم را به شما ارائه دهند.

مطالب مرتبط