ترفند شبکه های اجتماعی

معرفی جدیدترین ربات های تلگرام

برترین ربات های تلگرام

بسیاری از کاربران تمایل دارند که با ربات های تلگرام و نحوه ی کار هر کدام از آنها آشنا شوند، اگر شما هم جزء این کاربران هستید، در این مقاله لیستی از برترین و کاربردی ترین ربات های تلگرام را به شما معرفی خواهیم کرد و به توضیح مختصری در مورد این 23 ربات تلگرام (Telegram Bot) می پردازیم تا بتوانید در هرجایی که لازم بود از آنها استفاده نمایید.

مقدمه ربات های تلگرام

بسیاری از کاربران دنیای مجازی از طرفداران پیام رسان تلگرام هستند، و اپلیکیشن تلگرام یکی از پر کاربردترین اپلیکیشن برای آنها می باشد. همانطور که می دانید در کشور ما نیز بسیار پرطرفدار است. پس تلگرام همیشه به دنبال راهی ست که بتواند کاربران خود را راضی نگه دارد. از امکانات و قابلیت های جذاب تلگرام، ربات ها هستند. ربات های تلگرام بسیار پر تنوع و دارای سرویس های زیادی هستند و همیشه کاربران دوست دارند، بدانند کدام ربات ها، جزء برترین ربات هستند.

امیدواریم با مطالعه ی این مقاله شما بهترین ربات های تلگرام را بشناسید و بتوانید از آنها در موارد لزوم استفاده نمایید.

برترین ربات های تلگرام:

1) ربات استعلام خلافی خودرو

blank

این ربات با نام ربات استعلام خلافی خودرو از برترین ربات های جذاب و کاربردی در کشور ماست و چون با زبان فارسی می باشد، و راهنمای جامع فارسی را ارائه می کند، کار با آن بسیار ساده و راحت است. در مواردی همچون استعلام میزان خلافی خودرو، مشخص کردن نمره منفی گواهینامه، استعلام قیمت بیمه شخص ثالث و غیره می توان از آن استفاده کرد.

2) ربات YouTube Downloader@

blank

این ربات با نام ربات YouTube Downloader می باشد و برای آن دسته از افرادی مناسب است که دائم در یوتیوب هستند و تمایل به دانلود ویدیو و فیلم های مختلف یوتیوب دارند، رباتی کاربردی است. ربات YouTube Downloader  امکان دانلود فیلم ها و ویدیو های یوتیوب را فراهم می نماید و این قابلیت ربات باعث گردیده که بین کاربران یوتیوب بسیار پرطرفدار باشد و کاربران زیادی از آن روزانه استفاده کنند.

3) ربات Mp3Toolsbot@

blank

برخی از کاربران می خواهند، یک فایل MP3 را به صورت ویس (Voice) و بدون افت کیفیت در تلگرام برای دوست شان ارسال کنند. با ربات Mp3Toolsbot این امر محیا شده است و کار آن بدین صورت است که فایل های صوتی MP3 را بدون افت کیفیت به فایل OGG یا همان ویس تلگرام تبدیل می‌ کند.

4) ربات LikeBot@

blank

بعضی از کاربران که ادمین و مدیر یک کانال یا گروه می باشند و می خواهند پست هایی در کانال و یا گروه خود قرار دهند که قابلیت لایک (Like) و دیسلایک (Dislike) را داشته باشد. اگر شما هم جزء این کاربران هستید، ربات LikeBot بهترین ربات جهت انجام این کار است. در توضیح کامل آن باید گفت، با این ربات می توان پیامی با امکان لایک کردن اعضای گروه قرار داد و بعد از مشاهده ی اعضا، بازخورد آنها را دریافت و استدلال کنید و در مورد آن پست تصمیم گیری کنید.

5) ربات VoteBot@

blank

برخی از ادمین های کانال های تلگرام مایل هستند که برای بعضی از پست های خود، پست نظر سنجی قرار دهند، رباتی که به شما معرفی می کنیم با نام ربات  VoteBotمی باشد که این امکان را فراهم کرده است. روش کار ربات  VoteBotبدین صورت است که پست خود را به ربات داده و آن پست نظرسنجی شما را ایجاد می کند. در ضمن کار با آن بسیار راحت می باشد. در بین مدیران کانال ها، این ربات بسیار پرطرفدار است.

6) ربات Regram@

blank

این ربات با نام ربات Regram رباتی کاربردی برای دانلود پست و ویدیو های دیگر کاربران اینستاگرام می باشد و ضمناً شما می توانید به اطلاعات اکانت آنها، دسترسی داشته باشید. این ربات هم زبان فارسی و هم زبان انگلیسی را پشتیبانی کرده و کار کردن با آن بسیار آسان می باشد. علاوه بر این با استفاده از ربات Regram می‌توانید عکس پروفایل اینستاگرام هر کاربری را که بخواهید با کیفیت اصلی دانلود نمایید. همین طور قابلیت این را دارد که بتوانید به طور لحظه ای، اطلاعات اکانت های مختلف اینستاگرام مثل تعداد فالوورها، تعداد فالووینگ ها، تعداد پست ها، محبوب ترین پست ها و حتی دانلود تمام پست های ارسالی یک کاربر را از طریق ربات Regram مشاهده کنید.

7) ربات Wiki@

blank

این ربات Wiki نام دارد که در واقع همان ربات ویکی‌پدیا می باشد. این ربات نیز برای افرادی که نیاز به اطلاعات و ارسال سریع هر موضوع هستند مناسب بوده و اگر بخواهید از طریق ویکی پدیا در گفتگوی خود اطلاعاتی از یک موضوع خاص به اشتراک بگذارید، می توانیداز آن استفاده نمایید. برای مثال در مورد موضوعی خاص مثل ماشین صحبت می کنید و دوست دارید در همان لحظه اطلاعات کاملی را از ویکی پدیا به اشتراک بگذارید، در همان لحظه wiki Ferrari@ را تایپ نمایید و به سرعت توضیحات مربوط به این ماشین ارسال می شود.

8)ربات Vid@

blank

این ربات Vid برای اشتراک گذاری سریع ویدئوهای یوتیوب استفاده می شود. فرض کنید در ارتباط با شرکت اپل (Apple) در حال چت کردن با یکی از دوستان خود هستید، یکدفعه تصمیم می گیرید به ویدیوی خاصی در یوتیوب اشاره نمایید. برای این منظور باید عبارت vid Apple@ را تایپ نمایید تا جدیدترین و پرطرفدارترین ویدئوهای مرتبط با آن موضوع در یوتیوب بصورت لیست جلوی شما نمایان شود. در حال حاضر کافی ست که ویدیوی مدنظر خود را از لیست انتخاب کرده تا در پنجره گفتگو مورد نظرتان به اشتراک گذاشته شود.

9) ربات imdb@

blank

این ربات به نام ربات imdb می باشد که رباتی بسیار پر طرفدار بین علاقمندان به فیلم و سریال می باشد. اگر تمایل به دانستن جزئیات یک فیلم یا سریال دارید، می توانید به راحتی با این ربات به این جزئیات دست پیدا کنید. فرض کنید در تلگرام با دوست تان در حال چت در مورد فیلم خاصی هستید و در آن حالت فقط باید اسم آن فیلم را در کنار نام این ربات تایپ کرده و از بین لیست هایی که برای شما نمایان می شود، فیلم مورد نظرتان را انتخاب کرده تا تمام اطلاعات مربوط به آن را ببینید.

10) ربات GIF@

blank

اگر به گیف های جالب و جذاب تلگرام که همیشه به روز و جدید می شوند، علاقمند هستید، این ربات برای شما بسیار مناسب است، پس اگر به دنبال گیف خاصی بودید از ربات GIF استفاده نمایید. فرض کنید گیفی با تصاویر متحرک در مورد آب و هوا می خواهید. سریعاً عبارت GIF Water@ را تایپ می کنید و جدیدترین تصاویر متحرک جلوی شما لیست می شود.

11) ربات Bing@

blank

این ربات، برای افرادی ست که به دنبال عکس های جدید در مورد موضوعات مختلف هستند. ربات Bing برای دیدن عکس های جدید با هر موضوع خاص، می باشد. مثلاً می خواهید عکسی از موبایل آیفون را ببینید همان لحظه Bing iPhone@ را وارد کنید و همان لحظه عکس های جدید آیفون را خواهید دید. بعد عکسی را که می خواهید انتخاب، و بعد ارسال کنید.

12) ربات Bold@

blank

اگر می خواهید برای فردی جمله یا کلمه ای را به صورت بولد یا توپر تایپ کنید، می توانید از این ربات با نام ربات Bold استفاده کنید. فرض کنید می خواهید کلمه Hello را به صورت بولد شده ارسال نمایید. باید برای این کار عبارت  Bold Hello@ را تاپ کرده و گزینه Bold را از لیست انتخاب نمایید. به این صورت کلمه Hello  به صورت بولد ارسال می‌ گردد.

13) ربات Storebot@

blank

این ربات StoreBot@  جهت معرفی بهترین و جدیدترین ربات های تلگرام می باشد و اگر می خواهید لیستی از آنها داشته باشید، از این ربات استفاده نمایید و وقتی لیستی از آنها بالا آمد، ربات مورد نظر خود را انتخاب کنید. در اصل این ربات، مثل یک فروشگاه ربات است که شما را با ربات های مختلف آشنا می کند و می توانید ربات های خود را از آنجا پیدا کنید.

14) ربات gamebot@

blank

این ربات به نام ربات Gamebot بوده و برای علاقمندان به بازی های جذاب تلگرام می باشد و اگر نام این ربات را در جستجوی تلگرام بزنید، لیستی از گیم ها یا بازی های جالب تلگرام را نمایش می‌دهد و شما را می توانید به سرعت بازی های جذاب خود را را در پنجره گفتگوی خاصی راه اندازی نموده و سرگرم شوید. پس اگر گیم های ساده و سرگرم کننده علاقه دارید، ربات gamebot@ تلگرام را فراموش نکنید.

15) ربات mokubot@

blank

ربات دیگری که به شما معرفی می کنیم، ربات mokubot است که بسیار پرکاربرد می باشد، زیرا امکانات زیادی را ارائه می دهد. فقط نکته ای که در اینجا قابل ذکر است این است که کار کردن با تمام قابلیت های آن ممکن است کمی دشوار باشد. مثلا با استفاده از این ربات می‌توان به سرعت تبدیل مقدار ارزش را انجام داد. برای انجام کارهای مختلف در ربات mokubot دستورهای متفاوتی وجود دارد. مثلاً با وارد کردن عبارت /cash 1 USD to EUR  می‌توانید سریعاً به مقدار تبدیل شده 1 دلار در واحد یورو دسترسی پیدا کرده و ببینید که یک دلار چند یورو است. امکانات زیادی توسط ربات mokubot ارائه می شود که توصیه ما به شما این است که خودتان این قابلیت ها را بررسی کنید.

16) ربات Prismabot@

blank

ربات Prismabot ربات تلگرامی است که امکان بکارگیری افکت هایی که قبلا با نصب اپلیکیشن پریزما ممکن بود، فراهم شده است. برای این کار باید این ربات را در اکانت تلگرام خود فعال نمایید. اگر نمی دانید اپلیکیشن پریزما چه می کند باید گفت این اپلیکیشن پریزما یا پریسما (Prisma) یک برنامه افکت دهی آنلاین عکس است که افکت ها یا فیلترهایش به شدت محبوب بسیاری از کاربران می باشد.

17) ربات voicybot@

blank

این ربات voicybot امکان را فراهم می کند که ویس را به پیام متنی تبدیل کنید. این ربات بیشتر زبان انگلیسی را پشتیبانی کرده و باید به زبان انگلیسی صحبت کنید و در مورد زبان فارسی باید بگوییم که این ربات تبدیل زبان فارسی به متن را به صورت فینگلیش و با کیفیت متوسط انجام می‌دهد. ربات voicybot را می توان از بهترین ربات های تلگرام معرفی کرد.

آموزش ساخت ربات های تلگرام را مشاهده کنید.

18) ربات ImageUploadBot@

blank

اگر می خواهید برای یک عکس خاص را به سرعت با یک آدرس URL ساخته و آن را به اشتراک بگذارید، ربات ImageUploadBot  به بهترین حالت ممکن این کار را برای شما انجام خواهد داد. برای این کار شما باید ربات ImageUploadBot را در تلگرام خود فعال کرده و عکس مورد نظر خود را برای آن ارسال نمایید. ظرف چند لحظه آدرس URL عکس از سوی ربات ارسال شده و می‌توانید آن را به اشتراک بگذارید.

19) ربات whatmusicbot@

blank

این ربات با نام whatmusicbot می باشد. کار آن شناسایی آهنگ و موزیک های مختلف است. عملکرد این ربات دقیقا مشابه با برنامه Shazam می باشد. برای این کار باید در حین پخش یک موزیک، گزینه ضبط صدا را در پنجره چت با ربات فشرده و بخشی از آهنگ را در قالب ویس (Voice) برای ربات ارسال نمایید. بعد از چند لحظه تمام اطلاعات دقیق آن آهنگ توسط ربات whatmusicbot برای شما ارسال می شود. پس ربات whatmusicbot ، یکی از ربات های کاربردی و پرطرفدار بین کاربران می باشد.

20) ربات WelixUberBot@

blank

ربات WelixUberBot بدون نیاز به نصب اپلیکیشن اوبر در گوشی خود از خدمات آن می توان استفاده کنید. فقط برای این کار لازم است یک اکانت در اوبر بسازید. این ربات، رباتی بسیار کاربردی در بین کاربران در سراسر دنیا می باشد، اما متاسفانه سرویس آن توسط ما ایرانی ها قابل استفاده نمی باشد. ولی با این شرایط نیز ما آن را در بین لیست بهترین ربات های تلگرام معرفی می کنیم.

21) ربات weatherman_bot@

blank

با بکار بردن این ربات یعنی ربات weatherman_bot می‌توان در کوتاه‌ترین زمان ممکن و از طریق اپلیکیشن تلگرام از اطلاعات وضعیت آب و هوای مناطق مختلف دنیا و محل سکونت خود مطلع شوید. ربات weatherman_bot  عملکردش بسیار بالا، سریع و دقیق می باشد و بی شک می توان آن را یکی از کاربردی ترین ربات های تلگرام معرفی کرد.

22) ربات delorean_bot@

blank

ربات delorean_bot نقش یک یادآوری کننده را دارد. با به کار بردن این ربات می‌توانید یادآورهایی را که لازم دارید برای خود معین کنید و از ربات تلگرام بخواهید تا دقیقا در سر زمان مورد نظرتان شما را برای انجام کاری که باید انجام دهید، مطلع کند. اطلاع رسانی ربات delorean_bot به صورت پیام می باشد.

23) ربات exactlyappbot@

blank

اگر شما از افرادی هستید که به دلیل مراودات خود همیشه نیاز به یک دیکشنری همراه با قابلیت شخصی سازی دارید، ربات exactlyappbot این شرایط را برای شما ایجاد می‌کند. این ربات یکی از بهترین ربات های تلگرام می باشد که پیشنهاد ما به شما این است که از این ربات استفاده کرده تا از قابلیت های آن لذت ببرید. عملکرد ربات exactlyappbot کاملا دقیق است و آرشیوی از کلمات و عبارات مورد نیاز شما را در خود دارد.

مطالب مرتبط