ترفند شبکه های اجتماعی

چگونه بدانیم در واتساپ کسی شما را بلاک کرده است

چگونه بدانیم در واتس اپ کسی شما را بلاک کرده است

در واتس اپ، اگر شما با کاربر دیگری مشکل داشته باشید، ممکن است شماره شما را مسدود کند، این امکان برای شما نیز فراهم شده است. در حالی که هیچ شیوه مطمئن و صددرصدی وجود ندارد که بگوید شماره شما مسدود شده است (واتس به دلایل امنیتی این موضوع را فاش نمی کند)، برخی علائم و نشانه هایی وجود دارندکه اگر شک داشته باشید که شماره شما مسدود است می تواند به شما کند تا شک شما به یقیق بپیوندد. این مقاله به شما نحوه دنبال کردن این علائم و نشانه ها مبنی بر اینکه آیا شما در واتس اپ توسط یک کاربر بلاک شده اید را آموزش می دهد.

1- برنامه واتساپ را باز کنید.

این برنامه با آیکون سبز رنگ با حباب چت سفید که داخل آن گوشی تلفن قرار دارد در صفحه اصلی گوشی دیده می شود.

برنامه واتساپ را باز کنید

برنامه واتساپ را باز کنید

2- روی گزینه گفتگو ضربه بزنید.

این گزینه در پایین صفحه نمایش دیده می شود. این گزینه فهرستی از گفتگوهای شما را نمایش می دهد.

روی گزینه گفتگو ضربه بزنیدروی گزینه گفتگو ضربه بزنید

روی گزینه گفتگو ضربه بزنید

3- روی گفتگو و مکالمه با شخصی که فکر می کنید شما را بلاک کرده است ضربه بزنید.

با این کار سابقه گفتگو با آن کاربر باز و نمایان می شود.

روی گفتگو و مکالمه با شخصی که فکر می کنید شما را بلاک کرده است ضربه بزنید

روی گفتگو و مکالمه با شخصی که فکر می کنید شما را بلاک کرده است ضربه بزنید

4- بررسی کنید ببینید آیا آن کاربر آنلاین است.

اگر کاربر هم اکنون در واتس اپ مشغول به فعالیت است و در واقع آنلاین است، و شما کلمه «Online» را در بالای گفتگو خواهید دید، نشان می دهد که او شماره شما را مسدود (بلاک) نکرده است. اگر کلمه «Online» دیده نمی شود، دو حالت وجود دارد: حالت اول اینکه کاربر در حال حاضر آنلاین نیست و در واتس اپ فعالیتی ندارد و یا اینکه شما بلاک شده اید.

بررسی کنید ببینید آیا آن کاربر آنلاین است

بررسی کنید ببینید آیا آن کاربر آنلاین است

5- آخرین حضور و دیده شدن آن کاربر را بررسی کنید.

اگر کاربر در حال حاضر آنلاین نیست و شما ممکن است در بالای صفحه چت و گفتگو، «لست سین» (آخرین باری که آنلاین بوده است) را ببیند؛ اطلاعات مربوط به آخرین بار حضور کاربر در واتس اپ شامل تاریخ و زمان آخرین باری است که او واتس اپ خود را باز کرده است. البته اگر این اطلاعات دیده نشد، ممکن است به این دلیل باشد که کاربر به خاطر حفظ حریم خصوصی، این ویژگی را غیر فعال کرده باشد. آخرین دیده شدن کاربر نیز می تواند نشانه ای از بلاک کردن شما از طرف او باشد.

آخرین حضور و دیده شدن آن کاربر را بررسی کنید

آخرین حضور و دیده شدن آن کاربر را بررسی کنید

6- به علامت دو تیک در کنار پیام ارسال شده نگاه کنید.

وقتی که شما پیامی را به مخاطبی که شما را بلاک نکرده است، ارسال می کنید، شما درست در کنار پیام علامت دو تیک و در کنار آن نیز ساعت دو تیک شدن را خواهید دید. علامت تک تیک به این معنی است که پیام شما به درستی ارسال شده است و علامت دو تیک یعنی پیام توسط مخاطب مورد نظر شما دریافت شده است. اگر علامت دو تیک هیچ وقت در کنار پیام دیده نشد، ممکن است شما بلاک شده باشید. با این حال، می تواند با این مضمون تفسیر شود که گوشی کاربر خارج از دسترس است و یا او برنامه واتس اپ خود را حذف (uninstall) کرده است.

به علامت دو تیک در کنار پیام ارسال شده نگاه کنید

به علامت دو تیک در کنار پیام ارسال شده نگاه کنید

7- تغییرات پروفایل کاربر را بررسی کنید.

روی نام شخص در پنجره گفتگو ضربه بزنید تا پروفایل کاربر مورد نظر خود را ببینید. وقتی که شما در واتس اپ بلاک شده باشید. پروفایل کاربر هرگز برای شما تغییر نمی یابد. اگر شما دلیلی بیاورید و یا اینکه بر این باور باشید که کاربر مورد نظر شما حتماً عکس پروفایل و وضعیت خود را تغییر می دهد، اما شما قادر به دیدن این تغییر نیستید، ممکن است شما از طرف او بلاک شده باشید.

تغییرات پروفایل کاربر را بررسی کنید

تغییرات پروفایل کاربر را بررسی کنید

8- سعی کنید با کاربر تماس بگیرید.

روی آیکون گوشی تلفن در بالا گوشه راست گفتگو ضربه بزنید و با آن کاربر، تماس صوتی برقرار کنید. اگر صدای زنگ تلفن، شروع نشد و چیزی به گوش نرسید، این می تواند به این معنی باشد که آنها شما را بلاک کرده اند. با این حال، ممکن است کاربر گزینه تماس صوتی خود را در تنظیمات خصوصی خود غیر فعال کرده باشد.

سعی کنید با کاربر تماس بگیرید

سعی کنید با کاربر تماس بگیرید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *