ترفند اندروید

با نصب گوگل فوتوز فضای ذخیره دستگاه های اندرویدی را افزایش دهید…

با نصب گوگل فوتوز فضای ذخیره دستگاه های اندرویدی را افزایش دهید...

 در دوره ای که تمام اطلاعات فرد به صورت دیتا و تصاویر حمل می شود، خرید تلفن های هوشمندی که ظرفیت حافظه اندکی دارند کار معقولی به نظر نمی رسد. شاید تمامی افراد نتوانند برای به دست آوردن فضای بیشتری از حافظه، گوشی موبایل خود را تعویض نمایند. برای افرادی که صاحب موبایل هایی با حجم کمتر از فضای حافظه هستند و قصد تعویض آنها را هم ندارند، راهکارهای خوبی برای استفاده بهینه از این فضا ارائه شده که به بهبود عملکرد دیوایس هایشان کمک زیادی می کند.
یکی از این روش ها را گوگل به تازگی برای کاربران اندروید مهیا ساخته، به این ترتیب که با تهیه نسخه پشتیبان از عکس ها، آنها را از روی موبایل حذف می کند. نگران نباشید، جای عکس های شما امن است و همه در سیستم ذخیره ابری اکانت گوگل تان ذخیره خواهند شد.

نصب گوگل فوتوز و فضای ذخیره دستگاه

نصب گوگل فوتوز و فضای ذخیره دستگاه

 

سرویس Google Photos به صورت خودکار از تمامی عکس های موجود در اسمارت فون بک آپ می گیرد و در صورت اجازه شما، آنها را از روی دستگاه پاک می کند. این قابلیت تازه یک روز است که به اندروید اضافه شده و برای فعال نمودن آن کافیست دکمه Free Up Space را در قسمت تنظیمات انتخاب کنید.
به علاوه باید بگوییم در حال حاضر برخی از موبایل های اندرویدی قادر هستند نسخه های کپی عکس ها را از روی کارت حافظه اس دی نیز پاک کنند. اگر اپ Photos، گالری پیش فرض دستگاه شما باشد با این آپدیت جدید خیلی سریع و بی دردسر می توانید فضای اشغال شده موبایل تان را آزاد کنید و استفاده مفیدتری از آن داشته باشید.
قابلیت کاربردی یاد شده به زودی برای پلتفرم iOS نیز عرضه خواهد گشت. گوگل همچنین آپدیتی برای این اپلیکیشن بر روی وب ارائه داده که از امروز قابل استفاده است. سرویس تحت وب Google Photos تاکنون عکس ها را با رزولوشن کامل در گوگل درایو ذخیره می کرد؛ اما اکنون این آپدیت به طور خودکار حجم تصاویر را کاهش می دهد تا فضای کمتری در کلاد اشغال کنند. شاید تصور کنید این مسئله به کیفیت عکس ها آسیب می رساند اما به یاد داشته باشید عکس های گرفته شده با اسمارت فون هرگز آنقدری بزرگ نیستند که با کم کردن حجمشان، لطمه جدی به کیفیت و وضوح آنها وارد گردد.

امیدوارم در این مقاله به مطلب مورد نظر خود دست پیدا کرده باشید، همچنین می توانید برای دریافت پاسخ سوالات خود در هر زمینه ای، با شماره ی 02167319 تماس حاصل نموده تا کارشناسان ما در هر زمینه ای حتی در مورد تعمیرات موبایل به شما کمک کنند.

مطالب مرتبط