ترفند شبکه های اجتماعی

افزایش بازدید استوری اینستاگرام

چگونه بازدیدهای استوری اینستاگرام را افزایش دهیم

افزایش بازدید استوری اینستاگرام با روشهای مختلف صورت می گیرد و می تواند تاثیر زیادی روی صفحه شما بگذارد. در ادامه با ما همراه باشید.

تا چند سال پیش، دغدغه ما در اینستاگرام فقط این بود که بتوانیم یک پست اینستاگرامی خوب ایجاد کنیم و آن را به اشتراک بگذاریم، اما در سال ۲۰۱۶ اینستاگرام یک ویژگی جالب به نام استوری را در برنامه خود راه اندازی کرد.

این ویژگی که از برنامه اسنپ چت گرفته شده است، در حال حاضر در همه برنامه های پیام رسان اجتماعی مثل واتس اپ، فیس بوک، مسنجر و اینستاگرام وجود دارد.طبق تجربه کاربران، قابلیت استوری اینستاگرام در مقایسه با همتای خود فیس بوک، بسیار محبوب تر بوده است.

چرا که اینستاگرام از ویژگی‌ های منحصر به فردی برخوردار است که در هیچ برنامه پیام رسان اجتماعی دیگری وجود ندارد.این ویژگی که از اسنپ چت کپی برداری شده باشد، به سرعت به یکی از ساده ترین و سریع ترین روش ها برای انجام بازاریابی محتوای تصویری، تعریف یک استوری جذاب و افزایش تعامل با فالووذها تبدیل شده است.

در حال حاضر، 70% از مشاغل ایالات متحده از استوری های اینستاگرام استفاده می کنند. و ما معتقدیم که این ویژگی قطعاً بیش از آنچه در حال حاضر است، توانایی گسترش در سراسر جهان را دارد.

بنابراین بیایید نه تنها برخی از قدرتمندترین استراتژی ها را که به شما در ساختن یک برند قدرتمند شخصی / تجاری کمک می کنند، بلکه همچنین اینکه چگونه استوری های اینستاگرام می تواند استراتژی بازاریابی محتوای موجود را تکمیل کند، بشناسیم.

افزایش بازدید استوری اینستاگرام

با کوک موبایل همراه باشید تا روش های جذب و افزایش تعداد بازدیدهای استوری در اینستاگرام را با هم مرور کنیم و در نتیجه استوری هایی بسازید که بیشتر در معرض دید قرار بگیرند.

1- برای گرفتن عکس و قرار دادن آن در استوری از یک دوربین دیجیتال با کیفیت بالا استفاده کنید.

اگر فیلم و یا عکس خود را با یک دوربین با کیفیت بالا بگیرید، محتوای استوری شما با کیفیت بالا خواهد بود.

  • همواره از دوربین های با کیفیت که تصاویر عالی و با رزولوشن بالا می گیرند استفاده کنید. با یک جستجوی ساده در اینترنت می توانید لیستی از بهترین و با کیفیت ترین دوربین های فیلمبرداری و عسکبرداری جهت تهیه محتوای استوری خود را پیدا کنید. همچنین می توانید با کارشناسان واحد فنی و پشتیبانی ما تماس بگیرید تا راهنمایی و مشاوره لازم را به شما ارائه دهند.
  • برای ویرایش تصاویر خود از یک نرم افزار حرفه ای ویرایش عکس در رایانه مانند فتوشاپ استفاده کنید.
افزایش بازدید استوری اینستاگرام

برای گرفتن عکس و قرار دادن آن در استوری از یک دوربین دیجیتال با کیفیت بالا استفاده کنید

2- در استوری های خود از فیلم و ویدئو استفاده کنید.

طبق تجربه و تحقیق، کاربران اینستاگرام، فیلم ها و کلیپ ها را بیشتر دوست دارند. یک فیلم جذاب تر از یک تصویر است، بنابراین می توانید از آن به نفع خود استفاده کنید! حتی می توانید فیلم های خود را به صورت یک فیلم 4k با کیفیت فول اچ دی تبدیل کنید حتی اگر فیلم شما اچ دی نیست، فیلم شما با تبدیل شدن به حالت 4k خیلی فشرده نمی شود و از این بابت نگران پایین امدن کیفیت نباشید، بلکه کیفیت و زیبایی آن بیشتر هم می شود.

در استوری های خود از فیلم و ویدئو استفاده کنید

در استوری های خود از فیلم و ویدئو استفاده کنید

3- استوری اینستاگرام خود را در صفحه فید خود منتشر کنید.

اگر استوری منتشر شده دارید اما تعداد بازدیدهای شما آنچنان نیست، می توانید تصویری از استوری خود را به فید اینستاگرام خود با لینک کردن آن به استوری خود ارسال کنید. سپس این اقدام شما در صفحه فید شما و فید همه فالوورهای شما نمایش داده می شود و این احتمال را می دهد که افراد بیشتری استوری شما را مشاهده کنند.

استوری اینستاگرام خود را در صفحه فید خود منتشر کنید

استوری اینستاگرام خود را در صفحه فید خود منتشر کنید

4- در اینستاگرام فعال باشید.

اگر حداقل 4 بار در روز پست ارسال کنید، احتمال جذب مخاطب شما بیشتر از این است که هفته ای 3 بار پست ارسال کنید. هرچه افراد بیشتری، پست شما را ببینند، نظر بدهند، لایک کنند و دوست داشته باشند، به اشتراک بگذارند، شانس شما برای دیدن استوری هایتان بیشتر است. هر عکس یا فیلم را یکجا و یک دفتعه پست نکنید، بلکه می توانید آن را در طول روز پست کنید تا به طور مداوم بازدید داشته باشید.

در اینستاگرام فعال باشید

در اینستاگرام فعال باشید

5- در استوری های خود از هشتگ های مناسب استفاده کنید.

اگر فیلم و یا عکس استوری شما دارای یک سگ و کامپیوتر است، اطمینان حاصل کنید که هر دو مرود را تگ می کنید، به این ترتیب، کاربرانی که به دنبال فیلم ها و عکس های حاوی «سگ» و «کامپیوتر» هستند، وقتی به دنبال استوری هستند، در نتایج جستجو خود، استوری شما را خواهند دید. شما با ضربه زدن روی آیکن Aa و استفاده از نماد “#” این امکان را دارید که در استوری خود این کار را انجام دهید.

در استوری های خود از هشتگ های مناسب استفاده کنید

در استوری های خود از هشتگ های مناسب استفاده کنید

6- در استوری خود از سایر کاربران نام ببرید.

این احتمال وجود دارد که اگر از کسی مانند یک گروه موسیقی نام ببرید و آن را منشن کنید، فالوورهای او نیز استوری شما را مشاهده خواهند کرد. هنگام ویرایش استوری خود ، باید با ضربه زدن روی آیک Aa و استفاده از نماد “@” افراد مرتبط را تگ کنید.

به عنوان مثال، اگر یک استوری در باره منتظر بودن در صف ورود به یک کنسرت موسیقی از یک گروه معروف پست می کنید، درکنار نام این گروه موسیقی هشتگ (#)و یا (@) بگذارید تا فالوورهای آن گروه، استوری شما را ببینند.

در استوری خود از سایر کاربران نام ببرید

در استوری خود از سایر کاربران نام ببرید

7- از تگ های حاوی موقعیت مکانی استفاده کنید.

اگر در یک مکان و یا فروشگاه معروف ویدیو برای استوری می گیرید، در هنگام ویرایش کلیپ یک تگ موقعیت مکانی به آن اضافه کنید تا افراد آن منطقه را به دیدن استوری خود جذب کنید.

فقط در صورتی که صفحه اینستاگرام و حساب کاربری شما عمومی باشد، افراد می توانند استوری شما را براساس مکان پیدا کنند.

از تگ های حاوی موقعیت مکانی استفاده کنید

از تگ های حاوی موقعیت مکانی استفاده کنید

8- برای تعامل با فالوورهای خود از موسیقی، سوال و نظرسنجی استفاده کنید.

در صفحه ویرایش، می توانید روی آیکون یادداشت استیکر صورتک ضربه بزنید تا به صفحه استیکر بروید. می توانید موسیقی اضافه کنید، سوالی بپرسید ، نظرسنجی ایجاد کنید، شمارش معکوس داشته باشید و بازدیدکنندگان خود را به مسابقه دعوت کنید. فالوورهای شما هرچه بیشتر از استوری شما لذت ببرند، احتمال اینکه استوری تان را بارها ببینند، و آن را را دوباره ارسال کنند، و غیره بیشتر است.

برای تعامل با فالوورهای خود از موسیقی، سوال و نظرسنجی استفاده کنید

برای تعامل با فالوورهای خود از موسیقی، سوال و نظرسنجی استفاده کنید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *