اخبار فناوری

ایرپاد پرو 2 و تنظیم نویز کنسلینگ با معرفی قابلیت جدید iOS 18

ایرپاد پرو 2 و تنظیم نویز کنسلینگ با معرفی قابلیت جدید iOS 18

در خبرنامه امروز کوک موبایل، به بررسی قابلیت جدید iOS 18 برای ایرپاد پرو 2 و سفارشی‌سازی حالت Adaptive Audio می‌پردازیم. همچنین، از رنگ جدید و جذاب ردمی نوت ۱۳ پرو رونمایی شده است. اگر به دنبال ارتقاء گوشی خود هستید، گلکسی A35 با ویژگی‌های برجسته و تخفیف ویژه انتخاب مناسبی است. در نهایت، تأیید نام گلکسی واچ اولترا در وب‌سایت سامسونگ، خبر مهم دیگری است که توجه علاقه‌مندان به ساعت‌های هوشمند را جلب خواهد کرد. با ما همراه باشید تا از جدیدترین تحولات و اخبار دنیای موبایل مطلع شوید.

ایرپاد پرو 2 و قابلیت جدید iOS 18

با عرضه iOS 18، ایرپاد پرو 2 اپل امکان سفارشی‌سازی حالت Adaptive Audio را با کنترل میزان کاهش نویز به کاربران می‌دهد

با عرضه iOS 18، ایرپاد پرو 2 اپل امکان سفارشی‌سازی حالت Adaptive Audio را با کنترل میزان کاهش نویز به کاربران می‌دهد

با عرضه iOS 18، ایرپاد پرو 2 اپل امکان سفارشی‌سازی حالت Adaptive Audio را با کنترل میزان کاهش نویز به کاربران می‌دهد. افرادی که در حال آزمایش iOS 18 هستند باید ایرپاد پرو 2 خود را به نسخه بتا به‌روزرسانی کنند تا این قابلیت جدید را تجربه کنند. با این حال، توصیه می‌شود از نصب نسخه بتا روی ایرپادها خودداری کنید زیرا در صورت بروز مشکل، بازگشت به نسخه پایدار ممکن نیست.

ایرپاد پرو 2 اپل با یکپارچگی کامل با iOS و ویژگی‌های متعدد، بهترین هدفون بی‌سیم برای کاربران آیفون محسوب می‌شود. یکی از این ویژگی‌ها حالت Adaptive Audio است که ترکیبی از حالت‌های شفافیت و حذف نویز را ارائه می‌دهد، به‌طوری که صدای انسان را به خوبی می‌شنوید ولی صداهای ناخواسته را نمی‌شنوید.

با به‌روزرسانی iOS 18، اپل این حالت را ارتقا داده و امکان کنترل میزان نویز را به کاربران می‌دهد. به گزارش کوک موبایل به نقل از MacRumors، کسانی که نسخه‌های بتا را نصب کرده‌اند، می‌توانند از طریق نوار لغزنده در برنامه تنظیمات، میزان نویز را تنظیم کنند.

اگرچه حالت جدید Adaptive Audio بسیار مفید است، توصیه می‌شود از نصب نسخه بتا روی ایرپاد پرو 2 خودداری کنید. زیرا در صورت بروز باگ یا تخلیه سریع باتری، امکان بازگشت به نسخه پایدار وجود ندارد و باید تا انتشار نهایی در پاییز امسال صبر کنید.

قابل ذکر است که این حالت جدید در iPadOS 18 و macOS Sequoia نیز پشتیبانی می‌شود، بنابراین اگر از ایرپاد پرو 2 خود با دستگاه‌های دیگر اپل استفاده می‌کنید، همچنان می‌توانید این ویژگی را سفارشی کنید.

رنگ جدید ردمی نوت ۱۳ پرو رونمایی شد

ردمی نوت 13 پرو شیائومی جدید با رنگ سبز زیتونی منتشر شد

ردمی نوت 13 پرو شیائومی جدید با رنگ سبز زیتونی منتشر شد

شیائومی از نسخه‌ی ویژه‌ی ردمی نوت ۱۳ پرو با رنگی جذاب و قیمت مناسب رونمایی کرد.

به گزارش کوک موبایل به نقل از فون ارنا و بر اساس اطلاعات منتشر شده در سایت جی اس ام ارنا، شیائومی نسخه‌ی جدیدی از ردمی نوت ۱۳ پرو را با رنگ سبز زیتونی معرفی کرده است. این گوشی میان‌رده محبوب پیش از این در رنگ‌های مشکی، آبی، سفید و ارغوانی در کشورهای مختلف عرضه شده بود.

نسخه جدید ردمی نوت ۱۳ پرو، به جز رنگ سبز زیتونی، هیچ تفاوتی در مشخصات فنی با نسخه‌ی استاندارد ندارد. این گوشی دارای نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی با وضوح ۱٬۲۲۰ در ۲٬۷۱۲ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷s نسل ۲ است.

ردمی نوت ۱۳ پرو با پیکربندی‌های مختلفی از جمله ۸ تا ۱۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ تا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود.

در قسمت پشتی این گوشی، دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی قرار دارند. باتری این گوشی ۵٬۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی است که از شارژ سریع ۶۷ وات پشتیبانی می‌کند.

شیائومی قصد دارد ردمی نوت ۱۳ پرو با رنگ سبز زیتونی را در روزهای آینده در کشورهای منتخب عرضه کند. قیمت این گوشی هنوز به طور دقیق اعلام نشده؛ اما احتمال می‌رود قیمت جهانی آن ۳۹۹ دلار باشد.

خرید ردمی نوت 13 پرو حافظه 256 رم 8 گیگابایت با قیمت مناسب از فروشگاه آنلاین کوک موبایل را همین الان تجربه کنید.

زمان مناسبی برای ارتقاء به گلکسی A35 است

گوشی a35 با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی عرضه می‌شود.

گوشی a35 با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی عرضه می‌شود.

گلکسی A35، به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های میان‌رده اندرویدی در سال 2024، با ویژگی‌های برجسته‌ای مانند مقاومت در برابر گرد و غبار و آب، طراحی مدرن، و صفحه نمایش 120 هرتزی Super AMOLED که روشنایی آن حتی گوشی‌های گران‌تر را به چالش می‌کشد، توانسته توجهات را به خود جلب کند.

این گوشی میان‌رده با قیمت اولیه 399 دلار روانه بازار شد، اما اکنون از طریق برنامه تجارت پیشرفته سامسونگ، می‌توانید تا 200 دلار تخفیف برای ارتقاء از یک گوشی قدیمی‌تر Galaxy A بهره‌مند شوید.

برای مدت محدودی، در صورت تعویض گلکسی A32 خود با گلکسی A35، می‌توانید از تخفیف 200 دلاری بهره ببرید. اگر قصد ارتقاء گلکسی A32 خود را دارید، اکنون بهترین زمان برای این کار است.

علاوه بر این، در صورت تعویض گوشی‌های گلکسی A20، A21، A23، یا گلکسی A10e، A11، A12 یا A13 با گلکسی A35 جدیدتر و قدرتمندتر، سامسونگ تخفیف 150 دلاری ارائه می‌دهد.

اگر قصد دارید گلکسی A35 خود را با هدفون‌های بی‌سیم جدید جفت کنید، می‌توانید با 30 درصد تخفیف، گوشی را با Galaxy Buds FE خریداری کنید. با این تخفیف، قیمت Galaxy Buds FE به 69 دلار کاهش می‌یابد.

گلکسی A35 به تراشه اگزینوس 1380 و 6 گیگابایت رم مجهز شده و دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی است. این گوشی همچنین با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی عرضه می‌شود. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه آن می‌توان به اتصال Wi-Fi 6 و بلوتوث 5.3 اشاره کرد. برای جزئیات بیشتر می‌توانید بررسی A35 سامسونگ ما را مطالعه کنید.

نام گلکسی واچ اولترا در وب‌سایت سامسونگ تأیید شد

نام گلکسی واچ اولترا در وب‌سایت سامسونگ تأیید شد

نام گلکسی واچ اولترا در وب‌سایت سامسونگ تأیید شد

انتظار می‌رود سامسونگ اولین ساعت هوشمند Ultra خود را امسال عرضه کند. این ساعت هوشمند، گلکسی واچ 7 معمولی را همراهی خواهد کرد. هنوز مشخص نیست که آیا این شرکت نام Galaxy Watch Ultra یا Galaxy Watch 7 Ultra را برای آن انتخاب می‌کند.

با این حال، به نظر می‌رسد سامسونگ نام Galaxy Watch Ultra را برگزیده است.

طبق اطلاعات وب‌سایت رسمی سامسونگ، این شرکت اولین ساعت هوشمند پریمیوم خود را با نام Galaxy Watch Ultra عرضه خواهد کرد. در وب‌سایت سامسونگ برای بازار کانادا (از طریق 91Mobiles)، مدل LTE گلکسی واچ 7 اولترا به طور خلاصه نمایش داده شد و سپس صفحه پشتیبانی آن حذف گردید.

در تصویر منتشر شده، صفحه وب به Galaxy Watch Ultra، اندازه آن (47 میلی‌متر) و اتصال آن (LTE) اشاره کرده است. این اطلاعات نشان می‌دهد که اندازه قاب این ساعت مشابه گلکسی واچ 6 کلاسیک است و احتمالاً قاب آن از تیتانیوم ساخته شده است. جزئیات بیشتری در این صفحه منتشر نشده است.

اما بر اساس افشاگری‌ها و گزارش‌های پیشین، مشخص شده است که گلکسی واچ اولترا دارای پردازنده 3 نانومتری 5 هسته‌ای Exynos، 32 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 590 میلی‌آمپرساعتی است. این ساعت همچنین دارای مقاومت فشاری 10ATM و سه دکمه فیزیکی می‌باشد. قیمت این ساعت هوشمند حدود 700 دلار تخمین زده شده است.

نرم‌افزار One UI 6 Watch مبتنی بر Wear OS 5 خواهد بود و ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی Galaxy مانند نکات بهداشتی شخصی‌سازی شده را به همراه دارد. این نسخه از One UI Watch شامل چهره‌های جدید ساعت، ویژگی سطح انرژی، تجزیه و تحلیل دقیق‌تر خواب، روتین‌های تمرینی، ژست دوبار ضربه زدن، اسکرول افقی سریع‌تر و اقدامات و شرایط بیشتر در برنامه حالت‌ها و روال‌ها است.

One UI 6 Watch همچنین ایموجی‌های مورد علاقه، قابلیت ذخیره تصاویر پیوست شده، فونت پیش‌فرض جدید و حالت ذخیره انرژی بهبودیافته را به همراه دارد. نرم‌افزار جدید همچنین اتصال به هدفون‌های بی‌سیم جفت شده را در صورت روشن بودن و در محدوده آسان‌تر می‌کند.

برای دیدن و شنیدن تازه‌ترین خبرهای روز موبایل در ایران و جهان، به صفحه کوک موبایل سر بزنید. ما با ارائه اخبار به‌روز و معتبر در حوزه تکنولوژی موبایل، شما را از آخرین تحولات و نوآوری‌ها در دنیای گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و لوازم جانبی مطلع می‌کنیم. همراه ما باشید تا همیشه به‌روز بمانید و از جدیدترین امکانات و خدمات در دنیای موبایل بهره‌مند شوید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *