ترفند شبکه های اجتماعی

اضافه کردن دکمه کانتکت به اینستاگرام

اضافه کردن دکمه کانتکت به اینستاگرام

اینستاگرام به عنوان یک سرویس اشتراک عکس ساده شروع به کار کرد. با گذشت چندین سال، این سرویس گسترش فوق‌العاده داشته و بسیاری از تجارت‌ها در این سرویس فعالیت دارند.

همچنان پایه اصلی این سرویس انتشار عکس است. اما با اضافه شدن قابلیت‌هایی مانند آپلود ویدئو، آلبوم و همچنین اشتراک گذاری بین چندین پلتفرم مانند فیسبوک، مرزها کمی جابه‌جا شده و این سرویس تنها یک سرویس ساده عکس نیست. همچنین دو نوع اکانت در این سرویس وجود دارد. یک اکانت ساده و دیگری اکانت تجاری که با نام «Business» شناخته می‌شود.

اکانت تجاری چندین قابلیت خاص را برای شما در نظر گرفته است و با استفاده از این اکانت می‌توانید به اطلاعات مشخصی دست پیدا کنید که این اطلاعات همگی در پیشرفت تجارت شما موثر خواهند بود. این اطلاعات عبارتند از:

  • گسترش دنبال‌کنندگان: در طی چند روز اخیر چه مقدار دنبال‌کننده کسب کرده‌اید و بهترین روز کاری شما کدام روز بوده است.
  • دیده‌شدن پست: با این قابلیت قادر هستید تا میزان تاثیرگذاری پست خود را ببینید. در حقیقت این پست به شما میزان دقیق افرادی که پست شما را دیده‌اند اعلام می‌کند.
  • تعاملات پست: متوجه خواهید شد که چه مقدار لایک، کامنت، بازدید از پروفایل و… را توسط پست‌های مختلف کسب کرده‌اید.
  • اطلاعات دنبال‌کنندگان: می‌توانید اطلاعاتی همچون جنسیت و سن افرادی که پروفایل شما را بازدید می‌کنند دریافت کنید و حتی محل سکونت آن‌ها را نیز دریافت خواهید کرد.
  • فعالیت: متوجه می‌شوید که در چه ساعت‌ها و زمان‌هایی فعالیت کاربران بیشتر است.
  • ترویج: می‌توانید پست‌های محبوب را بیشتر بین کاربران ترویج دهید و به قولی آن‌ها را «Promote» کنید.

همانطور که مشاهده می‌کنید این اطلاعات باعث می‌شود تا اکانت محبوب و موفقی داشته باشید. شما قادر هستید تا کسب و کار خود را بین مردم ترویج دهید، اما مهم‌تر از همه باید بتوانید بازخورد مردم را کسب کنید و این بازخوردها را در تجارت خود ابراز کنید. بهترین راه برای کسب بازخورد به صورت مستقیم، از طریق دکمه «Contact» در پروفایل شما است.

برای اضافه کردن این دکمه از مسیر زیر اقدام کنید:

در ابتدا به پروفایل خود بروید و با انتخاب کردن چرخ‌دنده تنظیمات، وارد تنظیمات پروفایل خود شوید.

در قسمت «Account» به دنبال گزینه «Switch To Business Profile» باشید. پس از پیدا کردن، آن را انتخاب کنید.

اضافه کردن دکمه کانتکت به اینستاگرام

اضافه کردن دکمه کانتکت به اینستاگرام

در قسمت بعدی، باید صفحه فیسبوک خود را انتخاب کنید. پیش از این باید فیسبوک خود را به اینستاگرام معرفی می‌کردید. پس از آن گزینه Next را انتخاب کنید. همچنین توجه داشته باشید که آدمین صفحه‌ای که معرفی می‌کنید خودتان باشید. پس از این اینستاگرام اکانت فیسبوک را به شما نمایش می‌دهد و شما باید اکانت درست را با استفاده از گزینه Continue انتخاب کنید.

اضافه کردن دکمه کانتکت به اینستاگرام

اضافه کردن دکمه کانتکت به اینستاگرام

پس از این تمامی اطلاعات صفحه فیسبوک شما به اکانت اینستاگرام شما منتقل خواهد شد و اطلاعات این دو با یکدیگر هماهنگ می‌شوند. اگر همه امور را درست انجام داده باشید، یک صفحه خوشامدگویی روبروی شما ظاهر خواهد شد.

در صفحه بعدی اطلاعات تکمیلی را نیز وارد کنید که اکانت شما کاملا آنلاین شود.

اضافه کردن دکمه کانتکت به اینستاگرام

اضافه کردن دکمه کانتکت به اینستاگرام

پس از این قدم‌ها گزینه «Contact» به حساب شما اضافه خواهد شد.

اگر در هر زمینه سخت افزاری و نرم افزاری در گوشی موبایل خود با مشکلی برخورد کردید، با مرکز تعمیرات موبایل مجموعه ی ما تماس بگیرید و مشکل تا را با کارشناسان کوک موبایل در میان بگذارید تا مشکل شما را در کوتاه ترین زمان برطرف نمایند.

مطالب مرتبط