ترفند شبکه های اجتماعی

ارسال پست بی صدا توسط ادمین در تلگرام

ارسال پست بی صدا توسط ادمین در تلگرام

برخی مواقع ادمین کانال تلگرام مایل است، پستی در کانال قرار دهد که اعضای کانال هیچ نوتیفیکیشن یا اعلانی را دریافت نکنند. شما به راحتی می‌توانید به این شیوه در کانال پست ارسال نمایید و با انجام مراحل گفته شده در این مقاله پستی بی صدا برای اعضای کانال قرار دهید. در این مقاله قرار است، به آموزش ارسال پست بی صدا در کانال تلگرام بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

مقدمه‌ چگونگی ارسال پست بی صدا توسط ادمین در کانال تلگرام

پیش از این، ما در مقاله ای جداگانه به “چگونگیMute  و بی صدا کردن کانال تلگرام” (Mute Channel) پرداختیم و در مورد بی صدا کردن اعلان کانال تلگرام و همچنین فعال سازی صدای اعلان کانال صحبت کردیم و در آن به نحوه ی انجام آن چه برای اعضای کانال و چه برای ادمین کانال را آموزش دادیم. ولی حال قرار است به امکان ارسال بی صدای پست در کانال بپردازیم. و این مورد با تنظیمات شخصی که هر یک از اعضای کانال برای اعلان ‌های خود ایجاد کرده اند، هیچ ارتباطی ندارد!

فرض کنید یکی از اعضای کانال شما، اعلان کانال شما را فعال باقی گذاشته است. و این مورد اصلا به کار شما برای پست بی صدا مرتبط نبوده و با این وجود هم شما می‌ توانید به عنوان ادمین کانال، پست مورد نظرتان را به صورت بی صدا و بدون ارائه اعلان صوتی در کانال خود ارسال نمایید. در این مقاله قرار است به آموزش چگونگی ارسال پست بی صدا در کانال تلگرام بپردازیم.

راه حل مشکل بازدید نخوردن پست تلگرام را مطالعه کنید.

چگونگی ارسال پست بی صدا توسط ادمین در کانال تلگرام

برای اینکه بتوانید به عنوان یک ادمین پست بی صدا یا بدون اعلانی را در کانال تلگرام منتشر کنید، باید مراحل زیر را انجام دهید:

  • ابتدا برنامه تلگرام خود را اجرا کنید.
  • حالا وارد پنجره کانال مورد نظر خود شوید.
  • در این بخش در گوشه سمت راست فیلدی که برای تایپ متن پست ارائه شده است، یک آیکون با نماد “زنگوله” را می بینید. این آیکون را لمس کرده تا خطی بر روی آن کشیده شود.
پست بی صدا تلگرام

پست بی صدا تلگرام

به همین سادگی و راحتی ارسال پست بی صدا یا بدون اعلان در کانال تلگرام شما فعال می شود. از این پس هر پستی که در کانال قرار می دهید بدون ارائه اعلان برای کاربران کانال در آن ضمیمه می‌ شود. اگر مایل بودید مجددا آن را فعال نمایید باید مراحل بالا را یک بار دیگر انجام دهید و بر روی آیکون زنگوله بزنید تا خط موجود بر روی آن برداشته شود.

ارسال پست بی صدا توسط ادمین

ارسال پست بی صدا توسط ادمین

مطالب مرتبط