ترفند شبکه های اجتماعی

اضافه کردن لینک برای کانال تلگرام

اضافه کردن لینک برای کانال تلگرام

در صورتی که شما صاحب یا سازنده (Creator) یک کانال تلگرام باشید، براحتی می ‌توانید برای آن توضیحات (Description)  بنویسید. وقتی توضیحات کانال تلگرام خود را وارد می کنید، می توانید علاوه بر آن لینک کانال را نیز اضافه کنید. در این مقاله در مورد چگونگی نوشتن توضیحات برای کانال تلگرام و اضافه کردن لینک به آن صحبت می کنیم. پس با ما همراه باشید.

مقدمه‌ چگونگی نوشتن توضیحات برای کانال تلگرام و اضافه کردن لینک به آن

در حالت کلی کانال ها در تلگرام به دو شکل مختلف هستند، که به نوع اول کانال خصوصی (Private Channel) و نوع دوم کانال عمومی (Public Channel) می گویند. البته در مقالاتی دیگر به روش های ساخت کانال خصوصی و کانال عمومی پرداخته ایم. اگر آن مقالات را مطالعه کرده باشید به یاد دارید که گفتیم که در مراحل ساخت کانال و تعیین نام برای آن می ‌توانید در بخشی با عنوان Description، توضیحات اختصاصی کانال تلگرام خود را وارد نمایید. ولی اگر در زمانی که کانال خود را ایجاد کرده اید، برای آن توضیحاتی قرار نداده اید یا قصد دارید که توضیحات نوشته شده کانال تلگرام خود را ویرایش نمایید جای هیچ نگران وجود ندارد، زیرا که این کار به سادگی امکانپذیر است.

شما می توانید علاوه بر امکان ویرایش و تغییر توضیحات کانال تلگرام پس از ساختن کانال، اقدام به اضافه کردن لینک به توضیحات کانال تلگرام خود کنید. در این مقاله قرار است به آموزش چگونگی نوشتن توضیحات برای کانال تلگرام و اضافه کردن لینک به آن بپردازیم.

چگونه قرار دادن لینک روی نوشته تلگرام را مطالعه کنید.

چگونگی نوشتن توضیحات برای کانال تلگرام و اضافه نمودن لینک به آن

برای اینکه بتوانید توضیحات کانال تلگرام خود را تغییر دهید یا ویرایش کنید یا از ابتدا توضیحات قرار داده و اضافه کردن لینک اقدام کنید باید مراحل زیر را انجام دهید:

  • ابتدا برنامه تلگرام خود را اجرا کنید.
  • بعد از آن به کانال تان مراجعه کنید.
  • در این بخش نام کانال را از بخش فوقانی صفحه لمس کرده تا منوی اطلاعات کانال نمایان گردد.
  • بر روی آیکون سه نقطه موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه بزنید.
  • گزینه Edit را انتخاب کنید.
  • لینک برای کانال تلگرام

    لینک برای کانال تلگرام

    در بخش زیر نام و عکس کانال شما یک فیلد وجود دارد که مربوط به توضیحات کانال یا همان Description می‌ باشد. این فیلد را لمس کرده و متن مورد نظر خود را تایپ نمایید.
  • اگر مایلید برای اضافه کردن لینک به توضیحات کانال تلگرام هم باید لینک مورد نظرتان را در این بخش کپی یا تایپ نمایید.
  • بعد از اتمام کارتان و نوشتن متن و اضافه کردن لینک مورد نظرتان به توضیحات کانال تلگرام باید آیکون تیک موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه را تپ کنید.
اضافه کردن لینک تلگرام

اضافه کردن لینک تلگرام

با توجه به مراحل بالا می توانید پروسه نوشتن توضیحات برای کانال تلگرام و اضافه کردن لینک به آن را به راحتی انجام دهید.

مطالب مرتبط