ترفند شبکه های اجتماعی

ارسال پست با قابلیت لایک کردن در تلگرام

ارسال پست با ارزیابی لایک کردن در تلگرام

بسیاری ار قابلیت های تلگرام به ربات ها مربوط می شوند و باعث شده که قابلیت های زیادی به تلگرام افزوده شود. در حال حاضر این ربات ها بخشی از امکاناتی که هر کاربر در تلگرام نیاز دارد را فراهم می کنند. یکی از این قابلیت ها مربوط به ربات لایک (LikeBot) است که می ‌تواند در گروه، کانال و گفتگوهای شما پست‌ های با قابلیت لایک کردن ارسال نماید. هدف ما در این مقاله آموزش چگونگی استفاده از ربات لایک (LikeBot) و ارسال پست با قابلیت لایک کردن در تلگرام می باشد.پس با ما همراه باشید.

مقدمه استفاده از ربات لایک (LikeBot) و ارسال پست با قابلیت لایک کردن در تلگرام

تلگرام به دلیل پیشرفت و قابلیت های زیادی که هر روز اضافه می کند بین کاربران بسیار پرطرفدار می باشد. تمام تلاش تیم توسعه دهنده تلگرام این است که بتوانند خواسته های کاربران خود را برآورده نمایند و این اپلیکیشن را به پیام رسانی قوی نسبت به مسنجر های دیگر تبدیل کنند. یکی از امکانات منحصر به فرد تلگرام است پشتیبانی از ربات هاست که باعث می شوند، مجموعه ‌ای از امکانات متنوع با ساده ترین حالت شکل ممکن و تنها از طریق ربات های مجازی در دسترس کاربران قرار می گیرند. رباتی که قرار است به شما معرفی کنیم، جزء ربات هایی هستند که امکان ارسال پست با قابلیت لایک کردن در تلگرام را فراهم می‌ کند. این ربات با عنوان، ربات لایک (LikeBot) شناخته می شود. همانوطر که گفته شد با استفاده از این ربات می ‌توان نسبت به ارسال پست با قابلیت لایک کردن اقدام کرد. حال می خواهیم بدانیم منظور از ارسال پست با قابلیت لایک کردن در تلگرام چیست؟

فرض کنید در گروه یا کانالی ادمین هستید و آن گروه یا کانال را مدیریت می‌ کنید. حال می خواهید که یک عکس یا متن را در آن ارسال کنید و با ارائه دو آیکون لایک یا دیس ‌لایک از کاربران و مخاطبین خود  می خواهید نظرشان را در رابطه با پست ارسال کنند. در این حالت می‌ توانید از ربات لایک یا همان LikeBot استفاده نمایید. در این ربات امکانی در اختیار کاربر یا ادمین قرار می‌ دهد تا برای هر پست، حداکثر 6 اموجی را در نظر گرفته که کاربران بتوانند این اموجی ‌ها را به عنوان بازخورد پست ارسالی شما انتخاب نمایند. پس در حین استفاده از ربات لایک (LikeBot) تلگرام محدود به استفاده از اموجی ‌های خاصی نیستید. حالا مطمئناً می خواهید بدانید چگونه ربات لایک را در تلگرام فعال و از آن استفاده کنید؟

هدف ما در این مقاله آموزش استفاده از ربات لایک (LikeBot) و ارسال پست با قابلیت لایک کردن در تلگرام است. پس مطالب ما را در این مقاله مطالعه کنید و در نهایت متوجه خواهید شد با انجام مراحل گفته شده این کار به سادگی صورت می گیرد.

چگونگی قرار دادن پست با قابلیت لایک در تلگرام را مطالعه کنید.

ارسال پست با قابلیت لایک کردن در تلگرام با استفاده از ربات

در بالاتر نیز اشاره شد که پروسه استفاده از ربات لایک (LikeBot) در تلگرام به هیچ عنوان پروسه ی پیچیده ‌ای نبوده و این کار به سادگی صورت می گیرد. همچنین بسترهای مورد نیاز به منظور ارسال پست با قابلیت لایک کردن توسط این ربات ایجاد شده است و شما تنها باید پست و آیکون ‌هایی که می خواهید به عنوان بازخورد کاربران از آن ‌ها استفاده نمایید را معین کنید. برای راه ‌اندازی ربات لایک در تلگرام و استفاده از آن باید مراحل زیر را انجام دهید:

ابتدا به قسمت جستجوی تلگرام خود بروید و نسب به فعال سازی آن اقدام کنید و دستور اجرای ربات لایک (LikeBot) را در تلگرام صادر کنید. با این کار ربات لایک در اکانت شما فعال می‌ شود. وقتی ربات اجرا می شود، تلگرام به صفحه مربوط به ربات لایک (LikeBot) هدایت خواهد شد. حالا برای شروع کار باید گزینه Start  را بزنید.

گزینه Start را بزنید

گزینه Start را بزنید

وقتی بر روی گزینه Start تپ می کنید، پیغامی در صفحه ربات به نمایش در می آید و از شما می خواهد که پست مورد نظرتان را به منظور ارسال معین نمایید. حالا پست مورد نظرتان را ارسال کنید. این پست می ‌تواند به صورت متن، نوشته، ویدئو یا حتی یک استیکر یا تلفیقی از آنها ارسال شود. پس باید پست مورد نظر خود را مشخص کنید.

پست مورد نظر خود را مشخص کنید

پست مورد نظر خود را مشخص کنید

در مرحله ی بعدی از شما درخواست می ‌شود تا اموجی ‌های مورد نظر خود را وارد کنید. توجه کنید که اموجی ‌هایی که در این مرحله انتخاب می‌ کنید، در زیر پست ارسالی شما قرار خواهند گرفت و سایر کاربران با لمس آن ‌ها می توانند نظر خود را در مورد پست ارسالی شما بدهند. شما در صورت تمایل می‌ توانید از اموجی لایک، دیس‌لایک و سایر اموجی ‌هایی که تصور می ‌کنید با پست ارسالی مرتبط است، استفاده نمایید. فقط به این نکته توجه کنید که حداکثر تا 6 اموجی‌ را می توانید انتخاب کنید.

بعد از انتخاب اموجی ‌‌های مورد نظر خود، یک پیش نمایش از پست در صفحه مکالمه ربات لایک (LikeBot) به نمایش در می آید. اگر پست و اموجی ها مورد پسندتان هستند، با لمس گزینه Publish می ‌توانید دستور انتشار پست ساخته شده را صادر نمایید. در صورتی که پست با سلیقه تان جور در نیامد، با تایپ عبارت /cancel می‌توانید این پست را کنسل یا لغو کنید.

با عبارت /cancel این پست را لغو کنید

با عبارت /cancel این پست را لغو کنید

وقتی گزینه Publish را لمس می کنید، باید مکالمه، گروه یا کانال مورد نظرتان را انتخاب کرده تا پست با قابلیت لایک کردن مورد نظر در آن به اشتراک گذاشته شود. در حال حاضر سایر کاربران می‌ توانند نسبت به لمس اموجی ‌های موجود در زیر آن اقدام کرده و به نوعی نظر خود را در مورد پست مورد نظر شما بیان کنند.

لایک پست در تلگرام

لایک پست در تلگرام

به همین سادگی فرآیند استفاده از ربات لایک (LikeBot) و ارسال پست با قابلیت لایک کردن در تلگرام به پایان می ‌رسد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *