ترفند شبکه های اجتماعی

نحوه ارسال تصاویر ناپدید شونده در اینستاگرام

نحوه ارسال تصاویر ناپدید شونده در اینستاگرام

نحوه ارسال تصاویر ناپدید شونده در اینستاگرام بسیار ساده و کاربردی می باشد که تنها با چند کلیک امکان پذیر است.

اینستاگرام یکی از محبوب‌ ترین برنامه های کاربردی برای استفاده در شبکه های اجتماعی و برای به اشتراک گذاشتن عکس و ویدئو است که کاربران زیادی آن را روی دستگاه موبایل خود نصب کرده اند و از آن بهره می برند.

اگر کاربری مایل باشد عکس یا ویدئویی را برای حساب کاربری خاصی ارسال کرده که تنها در مدت محدودی برای وی نمایش داده شود، می تواند از قابلیت ارسال عکس ها و ویدئو های ناپدید شونده که به اینستاگرام افزوده شده است استفاده کند.

می توان گفت که قابلیت ارسال عکس ها و ویدئوهای ناپدید شونده، جدیدترین ویژگی است که به اینستاگرام اضافه شده است. البته پیش تر این قابلیت در اسنپ چت وجود داشت و پس از آن به اینستاگرام نیز افزوده شد.

اگر صفحه اینستاگرامی را فالو کرده‌اید و آن حساب کاربری نیز، شما را فالوبک کرده است با استفاده از این ویژگی می توانید عکس یا ویدئویی که زمان بندی شده برای وی ارسال نمایید. لازم به ذکر است حساب کاربری که برای آن عکس یا ویدیو ارسال کردید، فقط یه بار می تواند این فایل ها را مشاهده کند.

همچنین این امکان وجود دارد که بر روی عکس متنی را بنویسید و یا نقاشی بکشید و سپس عکس را ارسال کنید.

در پست از صفر تا صد اینستاگرامخیلی از امکانات مربوط به این نرم افزار محبوب را معرفی کردیم، با این حال برخی از جنبه های مهیج آن مانند امکان ارسال پیام یک‌بارمصرف در اینستاگرام از نظر مغفول مانده است که در پست هایی این چنینی به آنها خواهیم پرداخت.

نحوه ارسال تصاویر ناپدید شونده در اینستاگرام

در ادامه با کوک موبایل همراه باشید تا مراحل ارسال عکس های ناپدید شونده در اینستاگرام را به شما آموزش دهیم.مراحل انجام کار به شرح زیر است:

اینستاگرام یکی از نرم‌افزارهای پرطرفدار این روزهاست که همواره در حال پیشرفت و اضافه کردن قابلیت‌های جدید برای به وجود آوردن محیطی جذاب و مهیج برای استفاده کاربرانش است. با کوک موبایل همراه باشید.

1- برنامه اینستاگرام را باز کنید.

برنامه اینستاگرام که به شکل یک آیکن صورتی است و علامت دوربین در داخل آن قرار دارد را از صفحه اصلی گوشی خود و یا با جستجو در منو برنامه ها پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید و برنامه را باز کنید.

اگر قبلاً حساب کاربری خود را وارد نکرده اید و به صورت خودکار وارد اینستاگرام نشدید، ابتدا نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد کنید و روی گزینه ورود به سیستم ضربه بزنید.

نحوه ارسال تصاویر ناپدید شونده در اینستاگرام

برنامه اینستاگرام را باز کنید

2- روی دکمه اصلی (Home button) ضربه بزنید.

دکمه اصلی که به شکل خانه است در پایین گوشه سمت چپ صفحه اینستاگرام قرار دارد. با ضربه روی این گزینه شما به صفحه فید اینستاگرام خود هدایت خواهید شد.

هنگامی که وارد صفحه اینستاگرام شدید، به صورت پیش فرض به صفحه فید هدایت خواهید شد.

روی دکمه اصلی (Home button) ضربه بزنید

روی دکمه اصلی (Home button) ضربه بزنید

3- روی دکمه دوربین ضربه بزنید.

این گزینه در بالا گوشه سمت چپ صفحه قرار دارد و دوربین اینستاگرام را برای گرفتن تصاویر ناپدید شونده راه اندازی می کند.

روی دکمه دوربین ضربه بزنید

روی دکمه دوربین ضربه بزنید

4- روی دکمه گرفتن عکس ضربه بزنید.

این گزینه به شکل دایره سفید رنگ در پایین وسط صفحه دیده می شود.

روی دکمه گرفتن عکس ضربه بزنید

روی دکمه گرفتن عکس ضربه بزنید

5- تصویر گرفته شده را ویرایش کنید.

می توانید به عکسی که گرفتید و می خواهید به عنوان تصویر ناپدید شونده ارسال کنید، استیکر اضافه کنید و یا روی آن نقاشی بکشید و یا چیزی بنویسید. از هر افکت و جلوه های ویژه ای که دوست دارید نیز می توانید استفاده کنید.

  • با ضربه روی علامت Aa که در بالا گوشه راست صفحه قرار دارد می توانید به عکس خود متنی را اضافه کنید. همچنین می توانید رنگ فونت خود را تغییر دهید و با رنگ دلخواه خود تایپ کنید، سپس روی متن ضربه بزنید و هر جا که دلخواه تان بود بکشید و رها کنید.
  • با ضربه روی paintbrush که در سمت چپ دکمه متن قرار دارد می توانید روی عکس مورد نظر خود نقاشی بکشید. جلوه های ویژه مداد در بالا و افکت مربوط به رنگ در قسمت پایین را انتخاب کنید، نقاشی دلخواه خود را بکشید سپس انگشت خود را روی آن قرار دهید و هر جای تصویر که مایل بودید قرار دهید و رها کنید.
  • روی آیکن face در سمت چپ برس نقاشی ضربه بزنید تا استیکر به آن اضافه شود. از بین استیکرها هر کدام را مایل بودید انتخاب کنید و انگشت خود را روی آن گذاشته هر جا که دوست دارید قرار دهید و رها کنید.
تصویر گرفته شده را ویرایش کنید

تصویر گرفته شده را ویرایش کنید

6- روی علامت فلش ضربه بزنید.

این علامت در پایین گوشه راست صفحه قرار دارد. به محض اینکه عکس شما گرفته شد و آماده ارسال بود روی این گزینه ضربه بزنید.

روی علامت فلش ضربه بزنید

روی علامت فلش ضربه بزنید

7- فالوورهایی که می خواهید عکس برای آنها ارسال شود را انتخاب کنید.

در صورتی که مایل باشید می توانید این عکس را به استوری خود اضافه کنید (که در این صورت عکس مورد نظر بعد از 24 ساعت ناپدید می شود)، طبیعی است که اگر این عکس را استوری کنید تمام فالوورهای شما می توانند آن را مشاهده کنند.

فالوورهایی که می خواهید عکس برای آنها ارسال شود را انتخاب کنید

فالوورهایی که می خواهید عکس برای آنها ارسال شود را انتخاب کنید

8- اکنون روی گزینه Send ضربه بزنید.

فالوورهای انتخاب شده این عکس را به صورت خصوصی از طریق پیام دایرکت دریافت خواهند کرد. بعد از اینکه فالوور شما عکس را مشاهده کرد، پیام دایرکت به صورت خودکار ناپدید می شود.

ارسال تصاویر ناپدید شونده تنها برای کاربرانی که شما را فالو کرده اند و یا با آنها در دایرکت در تماس بوده اید امکان پذیر می باشد. همچنین درصورتی‌که فرد از تصویر ارسالی شما اسکرین‌شات بگیرد، این موضوع به‌صورت یک پیام به شما اعلام خواهد شد.

اکنون روی گزینه Send ضربه بزنید

اکنون روی گزینه Send ضربه بزنید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *